• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Pohojosessa, Käyrämöstä 5km etelään n. 17.50. reippaat Orggimorot kaksin vastaantulevilta, etelää kohti meneviltä motoristeilta, etummaisella "värit päällä". Olin jo itse senverran "finaalissa", että hädintuskin sormi nousi. :D Harmaa/sininen Fjr.

Eilen näin tämän kesän ensimmäisen sormimoron Suonenjoki-Kerkonkoski välillä noin klo 14 aikoihin. Oli joku musta Harrikka. Hyvä keli oli ajella:orgmp2:

Viimeksi muokattu:
Eilen illalla puoli kuuden aikoihin, Hollola KK:n Salen kohilla tuli joltakin customilta sormimoro. Kuskilla pimennetty visiiri + musta kypärä jossa oranssi raita.

Liekö sama motoristi joka ohitti taannoin Mytäjäisten risteyksen paikkeilla kun ajelin aamuviideksi töihin? HD tais olla ajokkina.

J-PS sanoi:
Tänään ap yhdentoista maissa teiden 24 ja 317 risteyksessä ("Lammin risteys" Vääksyn pohjoispuolella) tosi komea orkkimoro! Etelästä tuli retroppyörä (trumppa?) perässään oranssi kyykky (Kotari?), jälkimmäisen kuskilla sormi komeasti pystyssä. Tultiin Rvan kanssa kahdella boxerilla Lammilta päin vastaan. :orgmp2:

-jp-

Jos tuo "retropyörä" oli oranssihtava ja kuskilla valko/musta kypärä niin saatettiin olla me vaimon kanssa. Ja tuo retromopo on ihan vaan sv650s sukisuki mihin vaihdettu valo ja maski.

Tulit vastaan Orimattilassa Pakaalla Myrskylän suunnasta. Oli siinä juuri yksi leikkuupuimuri jota olin ohittamassa ja hienosti annoit tietä väistämällä liki piennarviivaan saakka. Musta kyykky ja musta ajoasu, morotuksetkin tuli. Kiitos.

Muille huomioksi, että leikkuupuimurit ja traktorit ovat lähteneet liikkeelle ja niitä on nyt paljon tuolla mukavilla pienillä maaseutujen mutkateillä.

Olitko se sinä joka tulit jollain kyykkärillä Kahvila Roosan kohdalla vastaan muna asennossa ja repustasi lenteli iloisesti tavaraa tielle. Noin klo 21:30 huitteilla. Toivottavasti löytyy, jos oli jotakin tärkeää seassa.

Olitkos se sinä tänään Velskolan tiellä 17:15, komea orggimoro olisiko ollut hopeinen pyörä. Itse tuli lahnuksen suunnasta mustalla Zetalla.

Huomenta!
Minähän se olin hopialla ja nopialla FZ1-S:llä. Pääsin tuossa kohtaa jo vähän mutkailun makuun. :grin:
Hain mahdollisimman mutkaista reittiä Hämeenlinnaan ja onnistuihan se! :cruising:
Oli tosin jo melko pimeää, kun pääsin himaan, eli kannattanee tummalle visiirille olla vaihtoehto mukana, jos myöhään menee... :jpstyle:

Kytäjän Kioskilla oli klo 18:00 aikaan muutama pyörä parkissa! Ketkä ilmoittautuu?! :bye:
DSC_0230.jpg

Örkkimoroja: ensin vaalea vanhahko (matka)enduro Nurmijärven ja Perttula välissä klo 17.50 ja sitten Keravalla sininen bläkkäri klo 16.20. Tulin vastaan mustalla Gixxerillä....

Reipasta orggimoroa tuli eilen vastaan Electra Gliden(?) penkiltä puoli kuuden aikoihin lentokentän takamailla Katriinantiellä. Itsellä oli alla Bikeworldista koeajoon hankittu musta Triumph Daytona.

VMatti bongattu kehä I:llä abaut pitskun kohdalla eilen 13.8.14 kello 19 paikkeilla matkalla eittämäti vantaalaiselle pellolle kohvittelemaan.
:thumbup:

Kukas tuli vastaa hopean harmaalla FJR:llä (?) Lahti-Orimattila tiellä tänään n. klo 10:45 O:laan päin?
Itse ajelin Lahteen päin, ja tulit kuormurin takana, niin olin bongaavinani orggimoron kun pikaisesti kohdattiin...

Siinä on pojalla vielä hieman opeteltavaa, vaikka kyllähän se lopulta suoristui... Muistakaa varoa syksyn liukkaita. Taisi olla eka kerta sateella kun edellisistä sateista varmaan pari kk. :grin:

Vähän myöhässä. Auran Portin lähistöllä, 16.8.
suunnilleen puolenpäivän aikoihin. Repsol-takkinen. Oli komee moro :grin::WAZAAP:. Pyörien merkit jäi havaitsematta. Se toinen "hiljaisempi" oli joku punainen...
:bye:

mRkukov sanoi:
Siinä on pojalla vielä hieman opeteltavaa, vaikka kyllähän se lopulta suoristui... Muistakaa varoa syksyn liukkaita. Taisi olla eka kerta sateella kun edellisistä sateista varmaan pari kk. :grin:
Selvasti erittain kokematon tai ulkomaalainen.

Tänään Porvoon motarin alkupäässä (Helsingissä) varoitit siltatyömaan yhteyteen viritetystä tutka-ansasta. ISO kiitos:respect: Olisin melko varmasti ottanut sakot.

Kukas tuli eilen vastaan Joutsasta jonkin matkaa Kangasniemelle päin sormi komeasti taivasta kohti kohotettuna?

Mulla oli sen verran itselläni siinä tilannenopeutta etten saanut parempia tuntomerkkejä otettua ylös, morotin kyllä takas :)

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back