Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaitsuli sanoi:Viime viikonloppuna Hki-Mikkeli-Hki tuli vastaan ehkä noin 300 pyörää, eikä yhtäkään sormimoroa.Mikkelin keskustan ympäristössä ei tullut edes tavallista moroa...?
Tänään kuitenkin oikeaoppinen sormimoro vihreän kawasakin kuskilta kehä 3:lla Kauklahden kohdilla n. klo. 15.30...
![]()

amiko sanoi:Tänään muutamat örkkimorot bongattu Espoo-Hanko välillä. (Gsx-r ja Kawasaki vierekkäin) Itse olin mustalla R1 kauniimpi osapuoli kyydissä.

Satsujin sanoi:Mikäs letka tuli tänään Stadissa Mechelinin kadulla vastaan joskus puoli seitsemän jälkeen? Oli jos minkälaista pyörää ja kuskia.
sry sanoi:Eno-Lieksa välillä ahvenisen sillan kohdalla tuli moro. Itse olin siinä levikkeellä just prätkästä (aprilia rsv) ottamassa fiilistely kuvia. Minne olitte matkalla?

Jonttula sanoi:Selkeä orggimoro kerttulantieltä Raisiossa tänään n. 12:40. Itse heitin normimoronsm tyylinen pyörä tuli vastaan. Mulla avatarin yamaha. Terve vaan!
![]()
Jan76 sanoi:Mä ajoin tuol ainaki mut tollasel hopeisel Yamahal, kelloki oli ainakin aika liki samoi aikoi![]()

sarkka sanoi:Olitko se sinä, jonka rouva oli kyykyssä P-paikalla Porin ja Kiikoisten välillä hetki sitten?
Jomppis sanoi:äsken iso jono pyöriä vastaan Kulloon Kotituvan kohdalla. Töihin ajelin kilpilahteen päin punasella ukkoskissalla!