• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Viime viikonloppuna Hki-Mikkeli-Hki tuli vastaan ehkä noin 300 pyörää, eikä yhtäkään sormimoroa. :blink: Mikkelin keskustan ympäristössä ei tullut edes tavallista moroa...? :no:Tänään kuitenkin oikeaoppinen sormimoro vihreän kawasakin kuskilta kehä 3:lla Kauklahden kohdilla n. klo. 15.30... :WAZAAP:

Pälkäneen Aapiskukon kohdalla tuli vierekkäin vastaan kaksi customia klo 14:15, joista toinen morotteli. Itse morotin tuon Shadown selästä.

Tänään muutamat örkkimorot bongattu Espoo-Hanko välillä. (Gsx-r ja Kawasaki vierekkäin) Itse olin mustalla R1 kauniimpi osapuoli kyydissä.

Kaitsuli sanoi:
Viime viikonloppuna Hki-Mikkeli-Hki tuli vastaan ehkä noin 300 pyörää, eikä yhtäkään sormimoroa. :blink: Mikkelin keskustan ympäristössä ei tullut edes tavallista moroa...? :no:Tänään kuitenkin oikeaoppinen sormimoro vihreän kawasakin kuskilta kehä 3:lla Kauklahden kohdilla n. klo. 15.30... :WAZAAP:

Olin varmaa minä! Oli päällä harmaa huppari. ku katto aamulla säätiedotusta ni jätin suosiolla nahat kotio :D
Oli muuten eka kirjotus tällä foorumilla ! :orgmp3:

amiko sanoi:
Tänään muutamat örkkimorot bongattu Espoo-Hanko välillä. (Gsx-r ja Kawasaki vierekkäin) Itse olin mustalla R1 kauniimpi osapuoli kyydissä.

Muutamia tuli joo, ainakin yks lohjalla heti siinä kirkniemen liittymän jälkeen hankoon päin.
Tuli ajeltua siellä joskus 14-17 välillä, olin hopeella GTRllä jos joku sattu näkee moroja:orgmp:

Eno-Lieksa välillä ahvenisen sillan kohdalla tuli moro. Itse olin siinä levikkeellä just prätkästä (aprilia rsv) ottamassa fiilistely kuvia. Minne olitte matkalla?

Mikäs letka tuli tänään Stadissa Mechelinin kadulla vastaan joskus puoli seitsemän jälkeen? Oli jos minkälaista pyörää ja kuskia.

Sinäkö tulit hytti pystyssä vastaan tänään nakulla, ehkä Z, ohensaari-niemenkulma pätkällä? Tai no joo, ehkei kannata ilmottautua, mut moro kuitenkin. :WAZAAP:

Satsujin sanoi:
Mikäs letka tuli tänään Stadissa Mechelinin kadulla vastaan joskus puoli seitsemän jälkeen? Oli jos minkälaista pyörää ja kuskia.

Olisko ollut Tallinnan laivalta tulijoita,eikös se Jögeva-Treffen ollut viikonloppuna.

Olitko se sinä joka pyöritit kättä vimmatusti pään päällä Teivon ABC:lta vähän Ylöjärvelle päin hieman kahdeksan jälkeen.
Iso kiitos! :)

sry sanoi:
Eno-Lieksa välillä ahvenisen sillan kohdalla tuli moro. Itse olin siinä levikkeellä just prätkästä (aprilia rsv) ottamassa fiilistely kuvia. Minne olitte matkalla?

Me taidettiin olla :)
Koti matkalla Lieksaan Euroopan reissulta :orgmp:

Selkeä orggimoro kerttulantieltä Raisiossa tänään n. 12:40. Itse heitin normimoron :) sm tyylinen pyörä tuli vastaan. Mulla avatarin yamaha. Terve vaan! :)

Jonttula sanoi:
Selkeä orggimoro kerttulantieltä Raisiossa tänään n. 12:40. Itse heitin normimoron :) sm tyylinen pyörä tuli vastaan. Mulla avatarin yamaha. Terve vaan! :)

Mä ajoin tuol ainaki mut tollasel hopeisel Yamahal, kelloki oli ainakin aika liki samoi aikoi :)

Jan76 sanoi:
Mä ajoin tuol ainaki mut tollasel hopeisel Yamahal, kelloki oli ainakin aika liki samoi aikoi :)

Voipi olla että haaveilin jotakin ja katsoin pyörän väärin. :) Jos tuli sininen pyörä sua vastaan ni hommahan on pihvi :)

Tänään ap yhdentoista maissa teiden 24 ja 317 risteyksessä ("Lammin risteys" Vääksyn pohjoispuolella) tosi komea orkkimoro! Etelästä tuli retroppyörä (trumppa?) perässään oranssi kyykky (Kotari?), jälkimmäisen kuskilla sormi komeasti pystyssä. Tultiin Rvan kanssa kahdella boxerilla Lammilta päin vastaan. :orgmp2:

-jp-

Komeita morotuksia on tullut niin paljon vastaan viimepäivinä, että vaikea on muistaa millään kaikkia. Itse olen pari päivää aktiivisesti liikkunut Tampereen ympäristössä. Morotukset siis kaikille tasavertaisesti täälläpäin morottaneille!

sarkka sanoi:
Olitko se sinä, jonka rouva oli kyykyssä P-paikalla Porin ja Kiikoisten välillä hetki sitten?

No kyllä sitä tarpeillaan vois käydä siellä metsän siimeksessä eikä keskellä P-aluetta...

äsken iso jono pyöriä vastaan Kulloon Kotituvan kohdalla. Töihin ajelin kilpilahteen päin punasella ukkoskissalla!

..joka ajelit Vanhaa Tampereentietä isohkolla mustalla japsicustomilla t-paita, shortsit ja pitkät valot päällä metrin päässä romuisen vanhan Opel Atsran perässä. Hiljensin kolmeenkymppiin ja vihdoin älysit ohittaa. Näillä helteillä päätä särkee muutenkin, joten en antanut tilaa kohteliaisuudesta. Voisiko ihan oikeasti jättää nuo pitkät valot talviöille?

Jomppis sanoi:
äsken iso jono pyöriä vastaan Kulloon Kotituvan kohdalla. Töihin ajelin kilpilahteen päin punasella ukkoskissalla!

No sehän oli meidän VÄHEMMÄNHIDASLETKA. Tuu enskerralla mukaan.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back