• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Olitko se sinä, joka sinivalkoisella kyykyllä Kehä ykkösellä eilen noin 16:40 sait sinipukuiselta kuskilta valkoisella pyörällä palkinnon urheilullisesta ajotavasta tai jostain? Toivottavasti ei ollut kallis palkinto...

Ja tänä aamuna jälleen oli mukava ajell töihin, kun orgimoroa tuli vastaan Tattariharjuntiellä. Itse liikkeellä vanhalla punavalkoisella Hondalla, punainen takki ja neonkeltainen kypärä.

Sinä eilen Pyhtäällä vt 7 n. 19-19:30 aikoihin olit matkalla hesan suuntaan.
t kaksi sinistä xx:ää

Tuusulanväylällä Metsälän liittymän kohdalla matkalla etelään 27.6. klo 18.29 +-1 min, kiitokset käsimerkistä :D

Jos tunnistat itsesi niin laita viestiä, tarjoan yhden huurteisen tai jos olet mopolla niin pillimehun :bisseä:

Joka Ducatilla joutui väistämään punaisen Corsan pitkäksi menneen ohituksen tieltä Tampereen pohjoispuolella viiden maissa? Tilanne ja käsimerkkisi näytti rauhoittavan kuskia sen verran, että ajeli ainakin Jämsään saakka rauhallisemmin. Itse tulin kotilolla taaempana jonossa.

Olitko se sinä, joka olit lähtenyt koko perheen voimin ajelulle. Vaimo oli omalla pyörällä ja keräsi taakseen jonon, kun päästeli 80 -alueella suorilla jopa 71km/h (GPS-nopeutta) ja kurveissa sitten vähän vähemmän... Tupla keltainen viiva, koska mutkainen mutta muuten mukava tie. Tyttärelle olit sitten laittanut oikein kunnon pyöräilyvarusteet: liian ison kypärän, legginsit sekä lenkkarit ! :no: Itse ei vaan aina voi vaikuttaa sattuuko onnettomuus vai ei...

Muutoin oli hyvä keli ajella ja pyöriä oli paljon liikkeellä. Muutamat org-morotkin tuli bongattua (mm Myrskylässä ja Isnäsin tiellä). Isnäsin tie on muuten Porkkalan tien veroinen mutkapätkä. Suosittelen. :thumbup:

Knaku sanoi:
Olitko se sinä, joka olit lähtenyt koko perheen voimin ajelulle. Vaimo oli omalla pyörällä ja keräsi taakseen jonon, kun päästeli 80 -alueella suorilla jopa 71km/h (GPS-nopeutta) ja kurveissa sitten vähän vähemmän... Tupla keltainen viiva, koska mutkainen mutta muuten mukava tie. Tyttärelle olit sitten laittanut oikein kunnon pyöräilyvarusteet: liian ison kypärän, legginsit sekä lenkkarit ! :no: Itse ei vaan aina voi vaikuttaa sattuuko onnettomuus vai ei...

Muutoin oli hyvä keli ajella ja pyöriä oli paljon liikkeellä. Muutamat org-morotkin tuli bongattua (mm Myrskylässä ja Isnäsin tiellä). Isnäsin tie on muuten Porkkalan tien veroinen mutkapätkä. Suosittelen. :thumbup:

Onko hyvä pätkä? Millasta tietä se o

Knaku sanoi:

taisin olla minä isnäsin tiellä.. Jos sulla oli komea ja korkea orggi moro :thumbsup:
punamusta Busa meni edellä ja minä tulin peräs punasella äxällä.

Emäsalontie on kans saatana hieno vetää.. On nimittäi mutkaa mutkan perään :)

rytkönen sanoi:
taisin olla minä isnäsin tiellä.. Jos sulla oli komea ja korkea orggi moro :thumbsup:
punamusta Busa meni edellä ja minä tulin peräs punasella äxällä.

Emäsalontie on kans saatana hieno vetää.. On nimittäi mutkaa mutkan perään :)

Jos oli sini-valkoinen Gixxer niin minä. Oli sen verran mukava tie, että kävin Sarvsalossa, tulin VT7 ABC:lle tankkaamaan ja menin Pellinkiin mutkien kautta... Eli sama alkupätkä 3 kertaa :grin:

Emäsalon tie on tuttu, mutta nyt oltiin appivanhempien landelta itään... Lyhyimmillään landelle 6 km, mutta välissä vettä :p joutui ajamaan n 40km että pääsi takaisin

ikiviriili1 sanoi:
Onko hyvä pätkä? Millasta tietä se o

Isnäsiin asti erittäin hyväkuntoista asfalttia. Isnäsistä kohti Sarvsaloa tie hieman kapenee, mutta mukavia mutkia. Aivan niemen kärjessä nopeusrajoitus muuttuu 40km/h ja tie on todella kapea ja hieman kuopainen.

Mutta Vanhakylä - Sarvsalo väli on loistava. Kannattaan käydä katsastamassa. :thumbup:

Knaku sanoi:
Isnäsiin asti erittäin hyväkuntoista asfalttia. Isnäsistä kohti Sarvsaloa tie hieman kapenee, mutta mukavia mutkia. Aivan niemen kärjessä nopeusrajoitus muuttuu 40km/h ja tie on todella kapea ja hieman kuopainen.

Mutta Vanhakylä - Sarvsalo väli on loistava. Kannattaan käydä katsastamassa. :thumbup:

Pitänee käydä junttaamassa

Noin klo 10.37 tuli vissiin 5kpl KTM Adventure pyöriä peräkkäin porintiellä motarilta nummelan suuntaan 2 kaistasella osuudella, letka menossa johonkin seikkailemaan?

Nää oli jotain ulkomaalaisia, pyörivät pk-seudulla muutaman päivän ja lähtivät aamusella sinne nurkille tänään.

Knaku sanoi:

Isnäsistä Kabböleen myös mukava pätkä. Paikoitellen routavaurioita, ja pari jatkuvasti hiekoitettua mutkaa. Niemen kärjessä kesäkahvila, autopaikkoja ja venepaikkoja.

Tulipa tänään useampikin ulokkeet terhakasti pystyssä vastaan, Karstuntiellä Hiidensalmen sillan ja Tytyrin ABC:n välillä Lohjaa kohti joskus 14-15 välillä HD(?) -kuskilta .org -moro, hieman tämän jälkeen Karstuntiellä tai jo Karjalohjantiellä (joku katettu, tumma pyörä, ei voi muistaa enää), jotakuinkin 20:00 Evitskogin nurkissa sinivalkonen gixeri 2 -päällä Siuntioon päin menossa, suunnilleen tunti tuosta eteenpäin Porkkalasta pois tullessa vielä yhdet morot, pyörä oli muistaakseni punainen ja tais olla sivulaukut... Tais niitä enempikin tulla, vaan kun ei muista, niin ei muista... Ja itsellähän alla allekirjoituksen musta mörkö ja musta-puna-valkoinen ajopuku.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back