Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HEP!! Eilen kolmatta päivää oranssin Kawa zetan omistajana ja ensimmäinen iltalenkki vaimokkeen kanssa. Tunnistin kyllä vastaantulijan. Satuitteko kuvaa ottamaan meistä?Oma Aika sanoi:Eilen orgimoro mm. Läyliäisten kulmilla joskus lähempänä yhdeksää, olisiko ollut värikäs kyykky kaksi päällä.
Itsellä alla vanha punainen Biimeri ja kaksi päällä tultiin, kuski neonkeltainen kypärä ja takki, matkustaja punaisissa.
Tänään aamulla ehkä noin 7:15 Heikinlaakson Nesteen lähellä tuli vastaan orgimoro, töihinko oli joku menossa?Itsellä alla vanha Honda ja neonkeltainen kypärä+takki.
mchuurre sanoi:Jos oli tämä, niin tunnustan....
Lancer sanoi:Oravinkoski - Leppävirta tuli tänään bongattua ensimmäinen orggimoro. Mustalla kyykyllä/matkapyörällä tulit vastaan 5-tiellä kuopioon päin. Itse ajelin rakennetulla SV:llä, jossa ei ollu valot päällä.

Hege- sanoi:Kukas heitti selkeän orggimoron puuppolan risteyksen kohdilla ilta 10-11 aikoihin. Tulit hirvaskankaan suunnasta kohti jyväskylää nelostietä pitkin.Itse olin liikenteessä mustalla honda cbr:rrällä mustan nahkapuvun kera
![]()