Chelios sanoi:Hop! Jotenkin tää tuntuu siltä että saattas osua myös mulle..Pääasia että porukka menee sormi pystyssä
![]()
Sormi pystyssä ja unohda hidastaminen. Kytkimen käytön voit unohtaa, koska muuten sormi on kaatunut ja taistelu on hävitty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Chelios sanoi:Hop! Jotenkin tää tuntuu siltä että saattas osua myös mulle..Pääasia että porukka menee sormi pystyssä
![]()
Oma Aika sanoi:Helsinki-Vantaa -lentokentän vieressä Tikkurilantiellä tuli vastaan tumma pyörä noin klo 18 ja risat - komea orgimoro! Tulin vastaan punaisella vanhalla Hondalla, kypärä ja takki neonkeltaista. Olin menossa Haltialaan, jossa oli hyvin hiljaista ja hyytävän kylmä tuuli. http://www.vanhamoto.net/2014/04/haltiala-2014.html
Nykis sanoi:No säähän taidatkin olla se porttipuiston jantteri jota tossa muutama viesti aiemmin meinasin. Pyörästä tunnistin ja kirkkaasta ajoasusta.Itellä oli eilen kädet täynnä siinä risteyksessä joten ei saanut nyökkäystä kummempaa moroa aikaiseksi...
![]()
Kehä III päähän asti kyllä tuli vettä.McFail sanoi:Eilen noin 1730 aikoihin porkkalantiellä, pyöränäsi oli joku Bmw harmaa sporttipyörä tai vast.. selkee orgimoro, tulin vaimokkeen kanssa vihreellä 10r vastaan![]()
Go-Za sanoi:Komea Orggimoro Kehä III:lla Kökkelin kohdilla seittemän aikaan illalla. Itse ajelin punaisella Bläkkärillä länteen ja vastaantulijalla oli joku pieni täyskatettu pyörä... Kuka lie?
Itseäkin kiinnostaisi tietää tämä seikkaZZRacer sanoi:Kertokaas ny uudelle tulokkaalle millanen tuo orggimoro on, et tunnistaa ja osaa sit iteki morjenstaa oikeaoppisesti.![]()
cb-61 sanoi:Melko varmasti oli thuhtamäki tänään tossa tuomiojantien ruukin päässä. Ja lähti siitä kiihdytteleen revonlahden suuntaan.![]()
Vasemman käden etusormi kunnolla pystyyn.ZZRacer sanoi:Kertokaas ny uudelle tulokkaalle millanen tuo orggimoro on, et tunnistaa ja osaa sit iteki morjenstaa oikeaoppisesti.![]()