• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Chelios sanoi:
Hop! Jotenkin tää tuntuu siltä että saattas osua myös mulle.. :p Pääasia että porukka menee sormi pystyssä :grin:

Sormi pystyssä ja unohda hidastaminen. Kytkimen käytön voit unohtaa, koska muuten sormi on kaatunut ja taistelu on hävitty.

Nykis sanoi:
No säähän taidatkin olla se porttipuiston jantteri jota tossa muutama viesti aiemmin meinasin. Pyörästä tunnistin ja kirkkaasta ajoasusta. ;) Itellä oli eilen kädet täynnä siinä risteyksessä joten ei saanut nyökkäystä kummempaa moroa aikaiseksi... :;):

No näinpä taitaa olla! Kypärä ja takki ovat tosiaan usein neonkeltaiset, paitsi tuon vanhan Hondan kanssa koetan muistaa pistää punaisen takin ja ehkä kypäränkin. Biimerin kanssa nuo kirkkaat värit menevät jotenkin paremmin.

Tänään joskus 14-15 välissä päivällä tuli kaksikin sormea pystyssä vastaan Seinäjoen ja Rengonkylän välissä 19-tiellä? Ensin joku customi, sen jälkeen joku kyykky (Ninja?). ..olitko se sinä?

Tänään iltapäivällä Kunnarlantiellä juuri Kehä III ulkopuolella bongattu pieni letkallinen örkkejä. Äkkilähtöletka?

Tänään joku sormimorotteli Kellokosken keskustassa neljän maissa isolla nakupyörällä (olisiko ollut MT-01?)....

Kenen kanssa vaihdettiin morot kehä III:lla tänään illalla, juuri vesisateen alettua, hieman Espoonlahden liittymästä pohjoiseen? Sulla oli musta tupla etuvaloilla varustettu kyykky (R1?) ja kuski myös kokonaan mustissa.

Piti ennen kotiin menoa käydä Porkkalanniemellä hieman kuivattamassa pyörää, koska siellä ei ollut satanut :grin: Kehä III päähän asti kyllä tuli vettä.

Tänään joskus puoli kuuden aikoihin Kauklahdessa, Halmeen leipomon kohdalla joltain customistilta selkeä örkkimoro.

Kukas tuli kuuden aikoihin meikäläisen viereen Kilonväylältä 1- tielle (Turkuun päin) johtavassa liittymässä? Odoteltiin siinä vihreitä. Moikkasitkin ja kovasti koitin takaisinkin morjestella. Allasi oli punainen Yamaha ja meikä oli tuolla sinisellä Fasulla :)

Eilen noin 1730 aikoihin porkkalantiellä, pyöränäsi oli joku Bmw harmaa sporttipyörä tai vast.. selkee orgimoro, tulin vaimokkeen kanssa vihreellä 10r vastaan :orgmp2::cruising:

McFail sanoi:
Eilen noin 1730 aikoihin porkkalantiellä, pyöränäsi oli joku Bmw harmaa sporttipyörä tai vast.. selkee orgimoro, tulin vaimokkeen kanssa vihreellä 10r vastaan :orgmp2::cruising:

Minä se taisin olla, harmaalla Suzukilla :D

Komea Orggimoro Kehä III:lla Kökkelin kohdilla seittemän aikaan illalla. Itse ajelin punaisella Bläkkärillä länteen ja vastaantulijalla oli joku pieni täyskatettu pyörä... Kuka lie?

Go-Za sanoi:
Komea Orggimoro Kehä III:lla Kökkelin kohdilla seittemän aikaan illalla. Itse ajelin punaisella Bläkkärillä länteen ja vastaantulijalla oli joku pieni täyskatettu pyörä... Kuka lie?

Detailit täsmää nyt niin hyvin että taisin olla minä. Musta GSX650F alla ja huomiokeltainen kypärä päässä. Taisi olla illan ainoa Org-moro jonka sain takaisin.

Melko varmasti oli thuhtamäki tänään tossa tuomiojantien ruukin päässä. Ja lähti siitä kiihdytteleen revonlahden suuntaan.:thumbup:

Kertokaas ny uudelle tulokkaalle millanen tuo orggimoro on, et tunnistaa ja osaa sit iteki morjenstaa oikeaoppisesti. :)

2428295165_59879329fc.jpg

cb-61 sanoi:
Melko varmasti oli thuhtamäki tänään tossa tuomiojantien ruukin päässä. Ja lähti siitä kiihdytteleen revonlahden suuntaan.:thumbup:

Juu niin tais olla. Ajelin lumijoelle ja käytiin bikerbaben kans oulussa kuvajahdilla...

ZZRacer sanoi:
Kertokaas ny uudelle tulokkaalle millanen tuo orggimoro on, et tunnistaa ja osaa sit iteki morjenstaa oikeaoppisesti. :)
Vasemman käden etusormi kunnolla pystyyn.
Tuota ihmettelin itsekin pitkään, että mitä se oikein on.

No nyt olen jo totutellut sitä käyttämään vaikka tänään taas unohtui pari kertaa.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back