• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
...joka tulit Emäsalontiellä vastaan tuossa ~17 aikoihin? Tulin vastaan sinivalkoisella gikserillä.

Sinäkö mustalla KTM:llä Kirkkonummella Österbyntiellä siinä klo 16 nurkilla? Liikehdinnästä päätellen kuorma-auton kohtaaminen taisi tulla pienenä yllätyksenä tai sitten ei muuten vain ollut mukavuusalueella... :right:

Kuka se morotteli mua farmarikotilosta jäälin yrityskylän kohdalla eilen.
Vastaamaan en ehtiny ku yllätyin täysin ikkunanraosta tulleeseen moroon :bye:

Olitko se sinä vaalean keltaisella chopperilla(?) joka vetäsit motarin ojan kautta juuri ennen Kaukajärven liittymää Tampereella ysitiellä? Hienosti pysyit pystyssä :D Mahtoiko ultraleveällä takarenkaalla olla asiaan vaikutusta :grin:

e: sama pyörä on näykynyt useaan otteeseen Mustalahden miittingeissä. Joku espanjaano oli muistaakseni omistaja.

Olitko se sinä tänään klo. 15.15 Mäkkylän kohdilla matkalla itään Kehä ykköstä? Ajoit vasemmalla kaistalla ja allasi oli kai Harrikka? Komia orggimorosi yllätti mut täysin, kun aika harvoin kukaan morottelee kehällä... Itse päristelin myös vasenta kaistaa, mutta lännen suuntaan.

Moro vaan. :bye:

1. Tänään Läyliäsessä taisit olla kääntymässä bensa-asemalle. Tummalla matkapyörällä olit liikenteessä.

2. Tiellä 132 menossa kohti Loppea tuli vastaat ja sormi nousi ylös.

Itse olin oranssilla gessulla ja valkoisella kypärällä liikenteessä.

Pari orkkimoroa tuli porvoontiellä(170), ehkä jossain söderkullan lähettyvillä, joskus kello 15 aikoihin? Ite olin mustalla kawalla ja valkoharmaalla kypärällä.

Niin paljon mopoja liikenteessä, että vaikea muistaa näitä enää jälkeenpäin :grin:

Komia orggimoro tuli vastaan länsiväylää keskustaan päin ajaessa (klo 10 jälkee), en meinannut alkuun edes huomata kun silmät oli viereisen auton liikkeissä kii :grin: elikkä moro vaan, näin jälkikätee :bye:

tuli orggimoro tänään keskipäivän kieppeillä myllypuro-itäkeskus välillä kehä 1:llä. itse olin sinisellä firebladella sukisuki bandiittikuskin kanssa matkalla keimolaan :cruising:

Lauantaina Lahdessa ennen iltaviittä macceS taisi tulla vastaan kuvajahtipaikalle (Ajoharjoittelurata). Oli niin selkeä orkkimorotus että arvasin heti että olet kuvan perässä. Tällä kertaa ehdin ensin, se oli pienestä kiinni :p

...joka ajoit todella heikot parkit päällä pimeässä. Toivottavasti pääsit ehjänä perille, sillä sinua ei näkynyt lainkaan. Tapahtumapaikka kasitiellä jossain ennen poria eilen.

Muuten oli pyörät otettu näköjään tallista Oulun ja Turun välillä joka puolella. Kelit oli kyllä komiat.

mz- sanoi:
Pari orkkimoroa tuli porvoontiellä(170), ehkä jossain söderkullan lähettyvillä, joskus kello 15 aikoihin? Ite olin mustalla kawalla ja valkoharmaalla kypärällä.

Niin paljon mopoja liikenteessä, että vaikea muistaa näitä enää jälkeenpäin :grin:

Minähän se mustalla Tigerilla ja valko-oranssilla kypärällä, olikin ainoa orggimoro joka tuli eilen vastaan.

Jantunen sanoi:
tuli orggimoro tänään keskipäivän kieppeillä myllypuro-itäkeskus välillä kehä 1:llä. itse olin sinisellä firebladella sukisuki bandiittikuskin kanssa matkalla keimolaan :cruising:

Kauden ekat morot tais tulla just teiltä. Kello 13-13:15 myllypuro-itäkeskus välisellä pätkällä. Ite olin mustalla erkillä ja kokomustilla ajovaatteilla liikkeellä :)

Kukahan tuli eilen noin kolmen aikoihin Itkonniemellä vastaan mustalla pyörällä ja varusteilla sormi pystyssä.. Pyörän merkkiä en ehtinyt tunnistaa kun olin niin häkeltynyt, että täälläpäinkin morotetaan foorumin tyyliin, olit nimittäin ensimmäinen :thumbup: Edelläsi ajoi myös toinen kuski..

Joskus hieman ennen kolmea tuli vastaan Orkkimoro Lakistontiellä Lepsämän lähistöllä, pyörä oli sininen ja katettu, nopean arvioni mukaan kenties S-mallin Bandiitti? :orgmp:
Itse kurvailin mustalla Rutosella :orgmp2:

11:45 kehä 3, uudenmallinen vihree ZZR. En muista nimimerkkiä tähän hätään... :D orgmoro tuli, ite jumissa niin vähän myöhästyin

15.45 abouts klaukkalaa kohti menossa. Pyörä jäi huomioimatta kun keskityin sormeen :) Musta hanska....

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back