• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Gukkuu sanoi:
Olitkos se sinä Röyläntiellä noin klo 14:15 noin neljän pyörän letkassa joka tuli vastaan kun vääntelin kameraa bussipysäkillä?

Ainakin kaikilta nousi sormi ohiajaessa, kyseessä musta Zeta.

MoroMoro!

Hep + Romi+weeple+suzu ukko..
prkl mikä paikka korjata kameraa :rant:
mutta mallikas örkki moro

Teemu 79 sanoi:
Hep + Romi+weeple+suzu ukko..
prkl mikä paikka korjata kameraa :rant:
mutta mallikas örkki moro

Olin sentään bussipysäkillä, oli pakko pysähtyä kun "varmistushihna" hakkasi niin maan komiasti korvan kohalle kypärään että meinas kuulo lähteä.

Oikein alko naurattaa kun kaikilta nousi niin komiasti morotus.

Jossain päin nurmijärveä peltojen keskellä tuli joltain mopolta joskus keskipäivällä orkkimoro, olitko se sinä :grin:

Vaasassa Raastuvankadulla lähellä Rewell -centeriä hieno moro, vähän 13 jälkeen - krummi?

Olitko se sinä Lapinmäen tiellä Helsingissä tänään aamulla 8:n maissa. Ajoit minua vastaan Munkkaan päin ja tie oli vielä jäässä - jouduit mutkassa tekemään pari jyrkkää korjausliikettä, jolloin minun sydän pompahti sun puolesta.

....ja kukas se siinä? :p
01b64.jpg

Tänään Laajasalosta hertsikkaan päin iltapäivällä hoidan uus valkoinen naku ja supermoto. Olitte selvästi yhdessä liikenteessä. Omalla kotilolla viereisellä kaistalla teitä tuijottelin ja vasta tallia kohden mopoa hakemaan... Oletteko saamelaisia? Voisi joskus ottaa pika rudin täältäpäin Sipoon syövereihin...
Edit pari vihrettä korjasin. Vai kuuluiko tää kännissä osioon...:D

Gukkuu sanoi:
Olin sentään bussipysäkillä, oli pakko pysähtyä kun "varmistushihna" hakkasi niin maan komiasti korvan kohalle kypärään että meinas kuulo lähteä.

Oikein alko naurattaa kun kaikilta nousi niin komiasti morotus.

no eihän sitä nyt 30-alueella mutkan jälkeen voi pyörällä päivystää, siinähän meinas ekalla tulla kakka housuun kun posliiniksi luulin.

Et sitten huomannut sitä huvittavaa lidää että oltiin kaikki bandiiteilla liilenteessä? Mä vaan tyhmänä en oo tajunnu hommata iso katettuna, noi muut oli niin söpöjä porukassa.

orggimoro Kehä III, vähän ennen klo 18.00. Valkoinen katettu oisko ollut Suitsa Fa tjsp. Sinäkö?
Vähän ite jäässä talven jäljiltä, mutta kyllä se etusormikin löyty viiveellä :D

Hep, tunnustan:) Ja hyvinhän sä olit morotuksessa mukana. Ajoitko uudemman kerran sörnäisten rantatielle puolta tuntia myöhemmin keskustaan päin? Ite painelin just ylöspäin itäväylälle ja yritin siinä morotella vielä...

mänä sanoi:
orggimoro Kehä III, vähän ennen klo 18.00. Valkoinen katettu oisko ollut Suitsa Fa tjsp. Sinäkö?
Vähän ite jäässä talven jäljiltä, mutta kyllä se etusormikin löyty viiveellä :D

Sinä joka ajoit tänään Tikkurilassa. Ensimmäisen kerran Kuninkaantien sillän päällä(ajoin vastaan). Kohta uudestaan Jokiniementien/Heidenhofintien ympyrän luona(ajoit perässä). Kolmas kerta noin 16.45 Tikkurilantien ja Kielotien risteyksessä(ajoit vastaan).

Mustalla pyörällä, kohtuu varmasti myös silmälaseja käyttävä mieskuljettaja.

Itse olin tumman sinisen Opelin sisällä.

Shikyo sanoi:
Sinä joka ajoit tänään Tikkurilassa. Ensimmäisen kerran Kuninkaantien sillän päällä(ajoin vastaan). Kohta uudestaan Jokiniementien/Heidenhofintien ympyrän luona(ajoit perässä). Kolmas kerta noin 16.45 Tikkurilantien ja Kielotien risteyksessä(ajoit vastaan).

Mustalla pyörällä, kohtuu varmasti myös silmälaseja käyttävä mieskuljettaja.

Itse olin tumman sinisen Opelin sisällä.

Todennäköisesti puhutaan meikäläisestä. :) Ajokauden avaus oli käynnissä ja päämäärätöntä ympyrää ajelemassa.

Calvin sanoi:
Hep, tunnustan:) Ja hyvinhän sä olit morotuksessa mukana. Ajoitko uudemman kerran sörnäisten rantatielle puolta tuntia myöhemmin keskustaan päin? Ite painelin just ylöspäin itäväylälle ja yritin siinä morotella vielä...

Enpä sinne asti lähtenyt, Kävin Jumbossa ja takaisin Kehä III pitkin.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back