• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Kuka tunnustaa ajaneensa kyykky Suzukilla (Tellu/ Gsx-R?) ylös teboilin ramppia Lapinlahdella tänään noin 10.30. hujakoilla. Nostan hattua:thumbup: Ei riitä itellä asenne lähtee tuonne jään hiekan ja suolan sekaan vielä :sad3: ainakaan ilman nastoja tms.

Olitko se sinä tänään n. klo. 14.00 Lauttasaaren shellillä juttelemassa poliisien kanssa? Olit laittamassa ilmaa renkaisiin kun tulin omalla mopollani huoltsikan pihaan. En huomannut katsoa tarkemmin pyöräsi merkkiä tai mallia, mutta taisi olla joku matkaenska? Neonkeltainen oli kuitenkin ajokamojesi pääväritys. :)

Pakilantietä veteli puoleltapäivin punainen tai puna/valkoinen sukisuki jolla oli kanarialintu selässä.
Ei moikannu.

Ruuhkaahan tuolla näyttää oikein olevan. Tänään n. klo 16 Unkan baarin parkkipaikalta bongattu Sinivalkoinen GSX-R ja heti perään puolen tunnin päästä joku nousi 1 -tieltä Roution liittymästä ylös gessulla.

Pitäsköhän sitä itekin käydä ruuvaamassa akku pyörään kiinni...

Tänään tunnin lenkki. Eli ajoin vanhan pyörän tallilta kauppaan ja uuden ulos. Paluumatka tosin tuli mutkan kautta. Tunti meni, mutta kyllä oli sen arvoista. 1.5. sitten jatketaan.

wanico sanoi:
Jalkamiehenä, moponrengaskainalossa ylitin tietä.

Ei vissiin vaan kiinnittänyt huomiota riittävästi sinuun, minäkään en välttämäti huomaa jos kotilossa ollaan sormi pystyssä. Sen kyllä huomasin kun jenkki pickupista kaveri moikkasi käsi ulkopuolella vastaantullessa..

Taisi olla VTR-Honda se punainen pyörä, jolla joku jytisteli Manskun mukulakivetystä pitkin äsken kello 23 maissa. :thumbup:

Joka cruisailit Uudenkaupungin keskustassa mopopoikien perässä puoli kuuden aikaan?
Koitin morjestaa perään livuit ohitse:bye:

Kukas KTM matkaenduro kuski mua tuli vastaan tänään Piikkiön R-kioskin tienoilla bout hiukan ennen 17.00? Itse tulin autolla tosin...

Oli kyl hieno ilma ajella, aurinko paisto ja kuivat tiet. Oikeen tunsin piston kun en ole itse saanu pyörää vielä huollettua taas pidempää käyttöä varten.. :D

Splite sanoi:
Kukas KTM matkaenduro kuski mua tuli vastaan tänään Piikkiön R-kioskin tienoilla bout hiukan ennen 17.00? Itse tulin autolla tosin...

Oli kyl hieno ilma ajella, aurinko paisto ja kuivat tiet. Oikeen tunsin piston kun en ole itse saanu pyörää vielä huollettua taas pidempää käyttöä varten.. :D

Hep, eka reissu tälle keväälle kun ei noita nastakelejä sitten koskaan tullutkaan, piti käydä antamassa tolle säksättimelle se kauden alkumalja eli tankillinen kaarinan shellin penssiiniä. Morottamaankin pääsi paluumatkalla tosin niin piilossa kuorkin takana oli vastaantulija että tuntomerkit kuuluu mustahko kyykky...

Hirvensalossa tuli tänään ajeltua vihreän z 1000:n perässä jonkun aikaa ja pääskyvuoressa tuli kustomi vastaan.
Tunnustaako kukaan..

Kuka hurja myöntää tulleensa Kalajoella kasitietä pitkin tapiontuvan kohdilla noin klo. 20.00 vastaan?:thumbup: Lohduttoman synkkyyden takia pyörän ainoat tuntomerkit on rinnakkaiset pyöreät ajovalot eli oisko africa twin? :paikallatuulee:

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back