Upea orgimorotus tuli Luosto Pyhä väliltä tosin moottorikelkalla!
Itse olin liikkeellä oranssilla Artic Catilla!
t. Kannonkiertäjä
Itse olin liikkeellä oranssilla Artic Catilla!
t. Kannonkiertäjä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaitsuli sanoi:Olitko se sinä tänään n. klo. 14.00 Lauttasaaren shellillä juttelemassa poliisien kanssa? Olit laittamassa ilmaa renkaisiin kun tulin omalla mopollani huoltsikan pihaan. En huomannut katsoa tarkemmin pyöräsi merkkiä tai mallia, mutta taisi olla joku matkaenska? Neonkeltainen oli kuitenkin ajokamojesi pääväritys.![]()

Amadea sanoi:Jeps, ajokausi alkoi heti poliisin kanssa rupatellen. Ajoivat perässä huoltoasemalle kun vein pyörän pumpulle, tulivat kohteliaasti ilmoittamaan, että olisi syytä laittaa takarenkaaseen ilmaa meinaan se näytti olevan tyhjä. No, kyllähän se oli oudosti lämpimässä tallissa 3 kuukaudessa tyhjentynyt, tuntui heti ajossa ja mittari näytti 0.5bar, hyvä ettei rengas mennyt pilalle... Lauantain lenkki vei Hartolaan ja sunnuntaina takaisin, sen jälkeen pyörä työmatkaliikenteessä päivittäin, eli eka tonttu ajettu.... Niin pyörä on K1300GT.![]()
Riveri sanoi:No sullahan kävi tuuri, ettet joutunut avaamaan Sakkokertymä 2014 -palstaaKenenkähän kohdalle se nakki oikein napsahtaa?
![]()
SuKaHo sanoi:Jahas, kauden avaus ja heti kahet sormimorot. Ekaks kaarinantiellä (jammu?) ja sitten liedossa toinen(naku trumppa?), ketkä tunnustaa? Siinä ehkä neljän, viiden kieppeillä.
Roark sanoi:Tänään kohdalle osui kauden ekat orkkimorot, ensin joku pyöreälamppuisella pyörällä Keravalta itään, ja vähän myöhemmin punavoittoinen pyörä-kuskipari Kuninkaantiellä Hinthaaran kohdalla. Ketkä tunnustavat?

DizzySpell sanoi:About 15:10-15:30 Vihdintiellä Kalajärven kohdilla, takimmaisella sormi pystyssä.
![]()
DizzySpell sanoi:About 15:10-15:30 Vihdintiellä Kalajärven kohdilla, takimmaisella sormi pystyssä.
![]()