• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
-miq sanoi:
Hyvinkään Kalevankadulla tulit vastaan kyytiläisen kera tänään vähän ennen iltakasia. Orggimorotuksestasi ei voinut erehtyä, tuli siihen malliin reilusti ja näkyvästi! :thumbup: Tuntomerkeistäsi en osaa sanoa muuta kuin kirkuvan keltaisen kypärän. Sormella vastasin, mutta paaaaljon vaatimattomammin..
Moro! :)

Taitaapi olla meikäläisestä kyse, punaisella Bemarilla... etenkin jos takkikin oli yhtä kirkuvan värinen ja kyytiläinen punaisissa.
Oltiin palaamassa tältä pikku reissulta: http://www.vanhamoto.net/2013/09/hameessa-ajoteilla-ja-maisemissa-off.html <-- parista kuvasta näkyy orgimorotustyylini, näyttikö tuolta?

nurmak sanoi:
Mikäs letka tuli eilen vastaan Pukkilasta vähän Myrskylään päin. Komeeta örkki moroa pukkas melkee jokaiselta.:jippikaijee::WAZAAP: Oli n. 20 mopoa. Meitillä sellain siniin böödi alla. Aika oli n.12:30
Morot vaan teille. Nyt tietää miten heitetään kunnon örkkimoro kehiin:D näytitte mallia.

TouRinki oli sunnutaiajelulla noihin aikoihin tuolla suunnalla.

kum1ankka sanoi:
Kouvola, Tykkimäki, tänään klo 17:08 keltanen olin-ajatuksissani-en-katsonut-tarkkaan-mikä kyykky. Oliko tallikaveri ja Goofy82?

Minähän se olin. Piti lähteä maakuntakierrokselle täältä Lappeenrannasta, koska oli niin hyvät kelit :)

nurmak sanoi:
Mikäs letka tuli eilen vastaan Pukkilasta vähän Myrskylään päin. Komeeta örkki moroa pukkas melkee jokaiselta.:jippikaijee::WAZAAP: Oli n. 20 mopoa. Meitillä sellain siniin böödi alla. Aika oli n.12:30
Morot vaan teille. Nyt tietää miten heitetään kunnon örkkimoro kehiin:D näytitte mallia.
TouRinkihän se, taisin olla se joka heitti kunnon orggi morot :p

Joku taisi menettää korttinsa tänään aamusta tampereen ohitustiellä karkuvuoren tunnelityömaan kohdalla, oli hiukan liikaa vauhtia vasemmalla kaistalla ja ystävämme poliisi odotti tunnelin toisessa päässä.
Musta pyörä kyseessä, onko foorumilaisia? Kauaksiko aikaa kortti lähti?

hienosti sormi pystyssä joku tuli vastaan Kehä III ja vihdintien risteyksessä, hieman ennen 1700. Moi vaan :)

tänään jaalassa kaksi sinivalkoista pyörää kohtasivat... lapa ei noussut... vastaantullut ajeli yammulla... ja sitä seuras volkkari :)

Eilen vanhalla lahdentiellä heti siinä Mäntsälän eteläpuolella tuli vastaan n. klo 19:45 katettu, siis katolla varustettu, moottoripyörä tai skootteri :O
Jostain sieltä katon alta tuli selkeä lapanen sormi pystyssä esiin. Itse olin sinisellä transulla liikenteessä ja hämilläni ehdin just ja just lapaa heilauttaa :kääk:
Morjens vaan, ei ole tuollaisia kulkineita ihan hetkeen tullutkaan vastaan.

Komea sormimoro bongattu tänään Kuopion moottoritiellä Leväsen kohdalla kello kuuden aikaan. Sinä ajoit etelään päin tummansinisellä pyörällä. Kaikessa hämmennyksessä, kerkesin vilauttaa vaan normilapaa, eli moro vaan!

Itse Turussa tänää myös n. 19.05 aikoihin (jos oikein kelloa katsoin) Orikedon Tavernan risteyksen nurkilla komia örkkimoro, tulit Orionilta ja käännyit kirkolle päin.. Musta visiiri ainakin :D

Joka haparoi 12.9 klo 11:20, suht tuoreella sinisellä Triumph Trophyllä Helsingin kaivopuiston läpi 2-päällä ja meinasi päättää ajokautensa taksin alle siljan terminaalin liikenneympyrässä. Muistutus, se kärkikolmio tarkoittaa että sinun pitäisi väistaa risteävää liikennettä, eikä nykästä silmän ummessa sekaan. Mutta aika viihdyttävät etujarru/takajarru/etujarru/etujousetpohjaan/viipunvaapun/kiikunkaakun/muijanjaomanschubertinvastakkainhakkaus- shown tarjosit muille. :grin:

peitsamo sanoi:
Komea sormimoro bongattu tänään Kuopion moottoritiellä Leväsen kohdalla kello kuuden aikaan. Sinä ajoit etelään päin tummansinisellä pyörällä. Kaikessa hämmennyksessä, kerkesin vilauttaa vaan normilapaa, eli moro vaan!

moro
minähän se ulkoilutin exääni (x-11).:WAZAAP: Bellan tehtaan kohdalle oli joltain jäänyt jamaha olikohan loppunu bensiini tai ajolupa:sad3:jamahahan ei pamaha.:grin:

Tänään kaverin kanssa lähdettiin hakemaan kuvajahtikuvaa, noin kello 16:55 bembölestä vanhalle turun tielle, heti alussa tuli mielestäni reipas ORG. morotus custom kuskilta? Olitko se sinä?

Moromoro!

Gukkuu sanoi:
Tänään kaverin kanssa lähdettiin hakemaan kuvajahtikuvaa, noin kello 16:55 bembölestä vanhalle turun tielle, heti alussa tuli mielestäni reipas ORG. morotus custom kuskilta? Olitko se sinä?

Moromoro!

Ja tulitte mua vastaan just ennen Veikkolaa. Heissan!

Oliko se orkkimoro n klo 17.30 tänään Laihian ja Vaasan välissä Alangon puutuotteen kohdassa? Oonko mä bongannut ekan orkkimoroni ? :D

Kukas tunnustaa tulleensa vastaan Nummelassa Vihdintiellä joskus hiukan ennen puoltapäivää? Ajoin itse "keskustaa" kohti sigun mustalla Möröllä. Tais siinä tulla useampikin pyörä vastaan, mutta vain yksi selkeä .org -moro. Eikä voi muistaa pyörää tai ajokamoja enää tässä vaiheessa päivää. :)

Back