Kaitsuli sanoi:Minäpä se olin töistä kotiin matkalla. Moro.![]()
Samoin, mun terhakkaa moroa häiritsi eteen tunkeva biimeri, mutta sormi oli ojossa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaitsuli sanoi:Minäpä se olin töistä kotiin matkalla. Moro.![]()
Olisko ollut PK goes east letkasta kyse?TRG sanoi:olitko se sinä/te tänään seiskatiellä klo 12,55 loviisan kohdalla kotkaan päin menossa..parikymmentä pyörää ja kaikilla sormi pystyssä....meitä meni vähän suurempi letka helsinkiin päin..itse ajelin letkan alkupäässä sinisellä mustarastaalla...
Mehän siinä oltiin itärajaa tavoittelemassa. Teitä olikin melkoinen nippu.tate66 sanoi:Olisko ollut PK goes east letkasta kyse?
TRG sanoi:olitko se sinä/te tänään seiskatiellä klo 12,55 loviisan kohdalla kotkaan päin menossa..parikymmentä pyörää ja kaikilla sormi pystyssä....meitä meni vähän suurempi letka helsinkiin päin..itse ajelin letkan alkupäässä sinisellä mustarastaalla...
Tero-75 sanoi:Tänään noin varttia vaille viisi tuli sormimoroa Porissa 2-tiellä suurin piirtein Tikkulan kohdila.
zERopowa sanoi:Yksittäisiä pyöriä Haminan museotiellä ja läheisyydessä, tosin ei yhtään sormi moroa, mutta oliko joku yllä mainituista letkoista mikä ajeli myös Virojoella, noin 20 pyörää, muutamia kameroita ja kohtuullisen reipasta vauhtia?
Itse tulin ohitetuksi juuri ennen Virojokea, köröttelin jonkun auton ja laukkuvarusteisen pyörän perässä (itsellä hopean värinen crosstourer), odotin "keskustaan" saapumista, niin jouduitte ohittelemaan minutkin, sori siitä mutta muuten moro vaan!![]()
welpester sanoi:Tais olla soosoo ja perazzi tänää heinolassa ajelemassa eteläänpäin??
Ajoiks meist ohi siin kylillä?
TRG sanoi:olitko se sinä/te tänään seiskatiellä klo 12,55 loviisan kohdalla kotkaan päin menossa..parikymmentä pyörää ja kaikilla sormi pystyssä....meitä meni vähän suurempi letka helsinkiin päin..itse ajelin letkan alkupäässä sinisellä mustarastaalla...