Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Karkov sanoi:Edit: Nahkelantiellä tuli isolla peltoaukeella joku matka-enduro tms. sormi ojossa vastaan kun tulin takasinpäin Hyrylään, noin 15:45.

Juska2000 sanoi:Turvaliivikolmikko, tulitte vastaan tiellä numero 222 Auran keskustasta Liedon Asemalle päin. Jännittikö ajaminen vai vetomiehen pukeutumiseni kun ei lapanen noussut yhdelläkään. Oltiin rouvan kanssa liikenteessä. Niin minä mieleni pahoitin!!

Ladyrebel sanoi:Olitteko te kaksi motoristia, jotka tulitte vastaan Urjala-Toijala välisellä tiellä Riisikkalan kylän kohdalla (siinä on 60 rajoitus).
Tulin teitä vastaan Toijalasta päin hopean värisellä jammulla.
Miihkaili sanoi:Tänään 5 maissa välillä Ohkola-Mäntsälä sormimoro. Joku musta olisko ollut Honda CBR? Itse vedin siinä mutkassa niin kieli keskellä suuta etten ehtinyt kuin nyökkäämään, sorry![]()

iltapäivällä tuli tuolla suunnalla ajeltua, minä edellä ja velipoika punaisella fzs1000 yammulla perässä
Ladyrebel sanoi:Oukkei. Moikka vaan. Ajelkaas toistekin niin poikkeatte kahvilla. Asun sen Toijalantien varrella..
Jos olit escapereissulla.. toivottavasti eksytit ne..Oisko ollu musta XX ja sinulla vasemmalle kaartuva mutka? Jos oli, niin moro vaan! Ite moikkasin jossain niillä main ja just semmosessa mutkassa, että ois kannattanu jättää moikkaamatta. Oli vaan niin hyvä meininki.![]()