• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Karkov sanoi:
Edit: Nahkelantiellä tuli isolla peltoaukeella joku matka-enduro tms. sormi ojossa vastaan kun tulin takasinpäin Hyrylään, noin 15:45.

En myönnä en kiellä mutta todennäköisesti olin minä. Kävin hakemassa Motodeal:ltä uuden pleksin ja tankinsuojan. Nyt kun kerkiää vaihtamaan uuden niin ei hävetä ajella niin paljoa kuin tuon tee-se-itse mustalla spraymaalilla tummennetun pleksin kanssa.

Sormimoroja bongattu Turussa.
Köydenpunojankadulla/Yrjänänkadulla, (kumpi se lieneekään sillä kohtaa), noin 2h sitten, oliko se nyt sitten harmaa naku, josta sormi heilahti.
Toinen moro bongattu Hämeenkadulla, mustan customin tangon takaa heilahti sormi, mutta olin niin kuutamolla, etten ehtinyt kuin nyökkäämään vastaukseksi :D

Itse ajelin tuolla avatarin FZ6lla eukko tarakalla, moro vaan molemmille :orgmp2:

Viimeksi muokattu:
Ei kai ollut foorumilaisia jonka pyörä oli alta hajoamassa Hki Turku motarilla? Tien olanteella hätävilkut päällä matka kuitenkin vielä eteni niin en vauhdista alkanut viittelöimään josko voisi auttaa.

Turvaliivikolmikko, tulitte vastaan tiellä numero 222 Auran keskustasta Liedon Asemalle päin. Jännittikö ajaminen vai vetomiehen pukeutumiseni kun ei lapanen noussut yhdelläkään. Oltiin rouvan kanssa liikenteessä. Niin minä mieleni pahoitin!!

Juska2000 sanoi:
Turvaliivikolmikko, tulitte vastaan tiellä numero 222 Auran keskustasta Liedon Asemalle päin. Jännittikö ajaminen vai vetomiehen pukeutumiseni kun ei lapanen noussut yhdelläkään. Oltiin rouvan kanssa liikenteessä. Niin minä mieleni pahoitin!!

Ne taisi olla ulkomaalaisia. Köröttelin hetken niiden perässä jossain kohtaa.

Tänään 5 maissa välillä Ohkola-Mäntsälä sormimoro. Joku musta olisko ollut Honda CBR? Itse vedin siinä mutkassa niin kieli keskellä suuta etten ehtinyt kuin nyökkäämään, sorry :sad3:

Olitteko te kaksi motoristia, jotka tulitte vastaan Urjala-Toijala välisellä tiellä Riisikkalan kylän kohdalla (siinä on 60 rajoitus).
Tulin teitä vastaan Toijalasta päin hopean värisellä jammulla.

joutsenossa noin klo 14 lampikankaankioskin kohalla kolmepyöränen rätkä tuli vastaan sormipystyssä. Itte matelin töistä kotiin päin punasella honukalla :orgmp:

...joka joskus kahden aikoihin Karisjärvellä ajoit mustavalkoisissa ajokamoissa valkealla (?) pyörällä vastaan Ikkalan suunnasta. Vaihdoit lennossa tervehdyksen kahdesta sormesta yhteen... :)-
Minulla alla sigun musta S2R ja perässä tuli kaverini punaisella 748R:llä.

Ladyrebel sanoi:
Olitteko te kaksi motoristia, jotka tulitte vastaan Urjala-Toijala välisellä tiellä Riisikkalan kylän kohdalla (siinä on 60 rajoitus).
Tulin teitä vastaan Toijalasta päin hopean värisellä jammulla.

iltapäivällä tuli tuolla suunnalla ajeltua, minä edellä ja velipoika punaisella fzs1000 yammulla perässä

Miihkaili sanoi:
Tänään 5 maissa välillä Ohkola-Mäntsälä sormimoro. Joku musta olisko ollut Honda CBR? Itse vedin siinä mutkassa niin kieli keskellä suuta etten ehtinyt kuin nyökkäämään, sorry :sad3:

Oisko ollu musta XX ja sinulla vasemmalle kaartuva mutka? Jos oli, niin moro vaan! Ite moikkasin jossain niillä main ja just semmosessa mutkassa, että ois kannattanu jättää moikkaamatta. Oli vaan niin hyvä meininki. :grin:

Mattolaiturin jädekiskalla siinä 21 maissa?
Sulla oli musta joku :sad: pyörä, just jätettiin parkkiin Kasawika Gpx, kyytiläisellä valkonen takki ja mulla mustat kamppeet:bye:
Sormi nous

kukas morotti 20.7 saarijärvellä klo 13 aikoihin,15 pyörää välillä hki -jkylä 1 ainoa orggi moro
onks keskisuomen orrigilaisia niin vähän:orgmp::thumbup:

Eikaivaan sua ne poliisit jahdannut talvikkitiellä, kohtasimme vesitornilla, sulla oranssi (oisko CBR)..valoissa (Hiekkaharju) tuli sitten maija kauheeta kyytii..:jippikaijee:Jos olit escapereissulla.. toivottavasti eksytit ne..:thumbup:

Oisko ollu musta XX ja sinulla vasemmalle kaartuva mutka? Jos oli, niin moro vaan! Ite moikkasin jossain niillä main ja just semmosessa mutkassa, että ois kannattanu jättää moikkaamatta. Oli vaan niin hyvä meininki. :grin:

Juu vasemmalle just kaarsin silloin ja sinisellä transulla liikenteessä. Hyvinkin XX menisi havaintoon, tuli niin äkkiä :)

Back