• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikäs letka meni eilen 2-tietä Forssasta päin Karkkilan suuntaan? Tämä saattue ohitti minut Loukun kahvilan tienoilla olevan tietyömaan kohdalla iltapäivällä.

Mun pyörä oli parkissa levähdysalueella, kuorma-autoon noustessani katselin teidän menoa.

Olitko se sinä eilen illalla n. klo 20 Hämeenlinnassa Viipurintiellä joka vastasit morjestukseen keventämällä eturengasta :D. Allasi oli jokin tumma kyykky.

Ladyrebel sanoi:
Mikäs letka meni eilen 2-tietä Forssasta päin Karkkilan suuntaan? Tämä saattue ohitti minut Loukun kahvilan tienoilla olevan tietyömaan kohdalla iltapäivällä.

Mun pyörä oli parkissa levähdysalueella, kuorma-autoon noustessani katselin teidän menoa.

Jos letka oli puolen tusinaa sielutonta muoviämpäriä, jotka kääntyivät Loukun kohdalta Liesjärven suuntaan, niin taidettiin olla me

Tuli eilen komia moro klo 13:41 kun oltiin matkalla raippaluotoon. Itsellä oli alla zx6r, keulilla meni musta ltd ja perässä tuli vn800. Voi olla myös, että tuli muitaki moroja. Reitti oli tämmönen ja tohon tuli vielä ~30km pörrättyä ylimäärästä.
Ja tämä kaikki siis klo 11:15 - 22:45 välillä.

kawa97 sanoi:
voitko kertoa ajoreitin mistä minne ja ajoajan,hyväksykö ne sun ironässin?

Ajoaika oli 21h ja 55 min. Reitti oli Lohja - turku - pirkkala - pori - parkano - vaasa - kokkola - suolahti - jämsä - tuuliharja(Mustajärvi, orimattila) - mikkeli - karhula - ala-tikkurila - lohja.

Ja hakemus on vielä vetämässä. Tänään taisi vasta paperit päästä perillekin.

No bongasinko minä teidät sitten Hepojoentiellä siinä 20:30 maissa? Teillä suuntana Lieto ja veturilta tuli varsin reipas moro. Muita en ehtinyt katsella, ku sormi ojossa ajelin mutkiin :grin:

jajuntun sanoi:
Jos letka oli puolen tusinaa sielutonta muoviämpäriä, jotka kääntyivät Loukun kohdalta Liesjärven suuntaan, niin taidettiin olla me

Ketäs tuli kustavintiet pisin mua vastaa zetalla noim 14.10 aikoihi, 2 pyörää oli mut toiselt vaa orgmoro :)

jajuntun sanoi:

Okei. Moikka vaan kaikille, en viitsinyt alkaa huitomaan sieltä rekan rappusilta, kun kaikkien tarkkaavaisuus näytti olevan eteenpäin... ;) Mukavia teitä tuonne Liesjärvelle päin, mä tulin sitä kautta tuohon Loukulle.

unlit sanoi:
No bongasinko minä teidät sitten Hepojoentiellä siinä 20:30 maissa? Teillä suuntana Lieto ja veturilta tuli varsin reipas moro. Muita en ehtinyt katsella, ku sormi ojossa ajelin mutkiin :grin:

Tais olla TM iltavuoro liikkeellä tuolloin.

Hikiällä tuli tänään kolmen pyörän letka vastaan siinä 14.00 aikoihin. Veturilta komee orkkimoro. Siitä sitten jatkoinkin Nurmijärveläiseen ojaan. ;)

Ladyrebel sanoi:

jajuntun sanoi:

Ja tuo letkahan oli koostumukseltaan tällainen.

Tämä levähdysalue kyseessä, tuossa taisin jonkun parkissa olevan pyörän bongata?

unlit sanoi:

Joo, ainakin aika täsmää. Taisit tulla vastaan siinä puolivälin huitteilla.

Mc Nikke T sanoi:
Hikiällä tuli tänään kolmen pyörän letka vastaan siinä 14.00 aikoihin. Veturilta komee orkkimoro. Siitä sitten jatkoinkin Nurmijärveläiseen ojaan. ;)

Täällä bingo! Selkein orkkimoro ikinä :thumbup:

Olitko se sinä tänään klo 10 jälkeen Posiontiellä Taivalkosken päässä tummalla Suzukilla?
Perkele jotta lämmitti reissulaisen mieltä vastaanottaa orggimoroja muuallakin kuin kotosalla :WAZAAP:

Kokeillaas löytyykö nyt ensimmäiset vahvistetut orggimorot. Itsellä sininen Honda Hornet, täysmusta ajoasu + valkea kypärä. Ajankohta 25.7. ja n. 16:30 ja siitä etiäppäin.

Vastaantulleiden tuntomerkit ovat haalistuneet muistista, mutta jos bongaatte itsenne näistä, niin moro vaan!

- Vanha Tuusulantie n. suunnilleen Ilolan liittymän kohdalla klo 16-17 välillä tuli joku peruskyykky vastaan etelään päin sormi komeasti ojossa.
- Kuninkaantie lähellä Porvoota. Kaksi kyykkyä tuli vastaan, jälkimmäinen morotti oikeaoppisesti
- Oulunkylä, Käskynhaltijantie lämpovoimalaitoksen luona. Tulit vastaan kesäisellä ajoasulla varustautuneena jollain matkaendurotyylisellä päpättimellä, kun ajokaistallasi oli joku naishenkilö keräilemässä polkupyörän osia(?) keskellä tietä :blink: Olin hämmennyksissä ja sain aikaiseksi vain nopean perustervehdyksen. Joten orggimoro vaan sinnekin edes näin jälkikäteen.
- Oli vielä joku muukin orggimoro, mutta paikkaa en valitettavasti muista enää.

Hupaisaa oli havaita se, että kun Porvooseen pääsin kymmenien tervehdyksien saattelemana, niin Porvoossa ei tuo tervehtiminen ole ollenkaan oletusarvoinen asia. Siltä partasuu-kustomistilta sen jotenkin ymmärsin, mutta sinä vihreällä naku-Kawalla ajava punavalkeassa ajoasussa: :hanuria: :grin:

Viimeksi muokattu:
Itse ainakin olin kaverin kanssa liikkeellä vihreällä Ninjalla noihin aikoihin Kuninkaantiellä. Saatoin siis olla minä. MOROO!

Back