Saatoin olla minä, noihin aikoihin ajelin kustavista sukujuhlista kotiin.jarno73 sanoi:Hämmentävän komeaorg morotus bongattu uusikaupunki-laitila tiellä n. kahden maissa tänään...
itse ajelin oranssilla busalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatoin olla minä, noihin aikoihin ajelin kustavista sukujuhlista kotiin.jarno73 sanoi:Hämmentävän komeaorg morotus bongattu uusikaupunki-laitila tiellä n. kahden maissa tänään...
Mä ainakin olin huudeilla juurikin noihin aikoihin =)jarno73 sanoi:Hämmentävän komeaorg morotus bongattu uusikaupunki-laitila tiellä n. kahden maissa tänään...
Weeble sanoi:jatketaan ot:na. Millä perusteella?

Tomba750 sanoi:"turha vasemmalla kaistalla ajo" tuli meikelle ainaki jo inssissä huomautusta
Missäs kaikki Orggimorottajat on, kun ei ole tullut 1500 km matkalla varmaan kymmentäkään vastaan?![]()
Chivas067 sanoi:Kesän ensimmäinen moro nähty vikajärvi-kemijärvi välillä, ajelit valkoisella kyykyllä, itse olin tauolla siinä levikkeellä ja mutustelin pelle tomaatteja ( parasta "retki" muonaa maan päällä). Myöhemmin ihan sodankylän tuntumassa tuli seka( ? ) letka vastaan n. 6 pärrää ja yhden customistin sormi taisi sojottaa orgisti.
tonttuj sanoi:Ajeltiin eilen Tussulasta Lammin ja Jämsän kautta Nykäskylään, muutamat morot tuli matkalla.
Onneks joku ystävällinen mersu kuski väläytti kerran valoja niin himmailin vauhtia (tosin sen takia kun rupesin tarkastelemaan valokytkimien asentoja
)Tomba750 sanoi:Missäs kaikki Orggimorottajat on, kun ei ole tullut 1500 km matkalla varmaan kymmentäkään vastaan?![]()

Baltic sanoi:Eilen selvä sormimoro Asikkala KK kohdilla klo 17.
Mikähä ku multa ei taho toi sormetus irrota, normiheilautus kylläkin. Pitäis paneutua![]()
Baltic sanoi:Siinä tuli kaks mopoo peräkkäin ja takimmaisella nakki pystysä. Joku nakupyörä...
Ja mää olin Sukizukilla.
Baltic sanoi:Siinä tuli kaks mopoo peräkkäin ja takimmaisella nakki pystysä. Joku nakupyörä...
Ja mää olin Sukizukilla.

exhaust sanoi:Toipumassa viime perjantain Apparan ratapäivästä.
Oma Aika ja Viivi bongattu tänään 19:00 +- Vantaan Ikean läheltä Vanhalta Porvoontieltä kohti pohjoista. Itse Scenicin sisällä miettimässä apparan ajolinjoja ja minkälaiselta retkeltä mahdatte tällä kertaa olla tulossa.