• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Janneee sanoi:
Olikohan tänäaamuna tossa hakamäen tiellä orkkimorotus :) sä tulit tunnelista vihreemustalla kyykyllä (kawa?) ja mä menin mustaharmaalla yammulla tunneliinpäin :) ite annoin orkkimoron mutta en oo varma oliko suöla yks vai kaks sormee pystyssä :D mutta iloisesti ja reippaasti lapa nous jo ajoissa! Pointsit siitä :)

Olit ajamassa tunneliin ylämäkeen ?

Jos pikkuzeta menee kyykystä niin sit olin minä ja vain yksi sormi pystyssä :)

SMI sanoi:
Olit ajamassa tunneliin ylämäkeen ?

Jos pikkuzeta menee kyykystä niin sit olin minä ja vain yksi sormi pystyssä :)

No joo pasilaan päin menin.. Unenpöpperössä niin kovin hyvin osannut kattoa ja vauhtiakin meinas just sitä ennen vähän olla :) pistin kyllä huomiolle että musta vihreeltä se pyörä enemmän näytti että ei ki ihan tolla värillä kyykkyjä kyl oo :) ellei sitten oo ite teippaillut esim jotain? Ja yks tai kaks sormea ... Ihan sama :D ensimmäinen bongattu morkkiorotus ni se on hyvä se!
Huomenna sama paikka, melkein sama aika ;)

Kukas se on jo kahtena aamuna (siis eilen ja tänään) ajellut orggimorotellen mua vastaan Häijään suunnasta Hämeenkyröön päin vähän ennen kahdeksaa? Mä olin eilen aamujumissa vielä ja taisin normimoron saada aikaiseksi. Tänään olin vähän paremmin hereillä ja yritin vähän etusormella sua osoitella. :bye:

paavolan ja vihannin välissä tuli orgkki moro havaittua vastaan tulleesta moposta. Mallista ei tietoa mutta valkosta oli mopossa ja kamppeissa.
Ite ajelin jonkun moottoripyörä jengin perässä kawalla ku en kehdannu mennä ohi.:kääk:

Joku tuli eilisiltana klo 21 aikoihin oranssi-mustalla Busalla vastaan Kellokoskella ja komeasti morjesti vastaantulevaa PV-kuskia. :thumbup:

Paritkin morot bongattu tänään:

Iitissä virran silta joskus yhdentoista maissa, harmaa bandiitti kenties?*

Pukkilantie karinsalmen taukopaikan liepeillä joskus kahden maissa olisiko ollut musta fjr?*

* Aika, paikka, pyörä, väri ja moron bongaus ovat viitteellisiä eivätkä välttämättä vastaa todellisuutta mitenkään.

Joku tuli eilen puoli seiskan kantturoilla, saattopa olla hieman jälkeen, sormi pystyssä vastaan tuolla Holman-Kymijärven maantiellä.

Joskus noin varttia vaille kuus iltapäivällä tuli pienehkö letka vastaan joista osalta nous sormimoro pystyyn. Paikkana Monninkylästä vähän etelään (Porvooseen päin).

Eilen tuli selkeä orggimoro joskus neljän pintaan Espoon suunnalla "Orionin mutkassa", eli tässä.

Itseltä jäi pientä nyökkäystä lukuunottamatta morottamatta, kun keskityin edessä körötelleen BMW:n perän lähestymiseen mutkasta ulostullessa.

meshuggah sanoi:
Pukkilantie karinsalmen taukopaikan liepeillä joskus kahden maissa olisiko ollut musta fjr?*

* Aika, paikka, pyörä, väri ja moron bongaus ovat viitteellisiä eivätkä välttämättä vastaa todellisuutta mitenkään.

Olipa komea moro :thumbup:

Karjaalla, Turuntiellä ORGit sinisen nakupyörän (Suzuki?) ohjastajalta n. klo 13. Itse olin liikkeellä tummalla naku-puimurilla ja kättä heiluttelin perinteiseen tyyliin. :WAZAAP:

Tänään 10 min sitten selkee orggimoro pulkkilanharjulla. Ajoit mustalla nakullka kohti sysmää?:thumbup:
Meitä kaksi Varadeeroo

Kutostiellä tänään Kouvolasta vähän Porvooseen päin joskus kymmenen maissa tuli orggimoro joltain naku- tahi customikuskilta.

^^moi, Pulkkilanharjun ohitin aika tarkkaan 2h sitten ja musta nakutriumph alla. sormimorot vilahti. Olipa makea reitti ajaa.

Back