• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jarno73 sanoi:
Hämmentävän komea :WAZAAP: org morotus bongattu uusikaupunki-laitila tiellä n. kahden maissa tänään...
itse ajelin oranssilla busalla.
Saatoin olla minä, noihin aikoihin ajelin kustavista sukujuhlista kotiin.

Klo 19 jälkeen Imatrankoskella havaittu morotus hämmentävän sinisen pyörän selästä (matkasportti tms.), ite heräsin vähän myöhässä.

Weeble sanoi:
jatketaan ot:na. Millä perusteella?

"turha vasemmalla kaistalla ajo" tuli meikelle ainaki jo inssissä huomautusta :D

Missäs kaikki Orggimorottajat on, kun ei ole tullut 1500 km matkalla varmaan kymmentäkään vastaan? :bye:

Tomba750 sanoi:
"turha vasemmalla kaistalla ajo" tuli meikelle ainaki jo inssissä huomautusta :D

Missäs kaikki Orggimorottajat on, kun ei ole tullut 1500 km matkalla varmaan kymmentäkään vastaan? :bye:

Ajeltiin eilen Tussulasta Lammin ja Jämsän kautta Nykäskylään, muutamat morot tuli matkalla.

Chivas067 sanoi:
Kesän ensimmäinen moro nähty vikajärvi-kemijärvi välillä, ajelit valkoisella kyykyllä, itse olin tauolla siinä levikkeellä ja mutustelin pelle tomaatteja ( parasta "retki" muonaa maan päällä). Myöhemmin ihan sodankylän tuntumassa tuli seka( ? ) letka vastaan n. 6 pärrää ja yhden customistin sormi taisi sojottaa orgisti.

Se valkoinen tusina olin minä viikonloppureissulta takaisin rovaniemelle menossa. Märkä pätkä takana, niin sadepuku vaan lepatti.:)

Kukas tuli vastaan Raahen jälkeen eteläpuolella harmaalla Xx:llä? Hienot morot tuli ja takaisinkin mustasta Xx:stä.

tonttuj sanoi:
Ajeltiin eilen Tussulasta Lammin ja Jämsän kautta Nykäskylään, muutamat morot tuli matkalla.

Juu ja heti ku pääs sanomaan ni tänäänhän niitä tuli kahen tunnin lenkillä vastaan enempi ku kerkes laskea..

MUTTA, kuka tuli vastaan jokivarrentiellä Nikkilään suuntaan, eikä varottanu tutkasta?? :hanuria: Onneks joku ystävällinen mersu kuski väläytti kerran valoja niin himmailin vauhtia (tosin sen takia kun rupesin tarkastelemaan valokytkimien asentoja :grin:)

Tomba750 sanoi:

Toipumassa viime perjantain Apparan ratapäivästä.

Oma Aika ja Viivi bongattu tänään 19:00 +- Vantaan Ikean läheltä Vanhalta Porvoontieltä kohti pohjoista. Itse Scenicin sisällä miettimässä apparan ajolinjoja ja minkälaiselta retkeltä mahdatte tällä kertaa olla tulossa.

viikin prisman kohdalla musta pyörä alpinestarin mustat nahat klo.7.. Am sormi kai oli pystys aurinko häikäs siihen malliin et ei sata viis rossast varmuutta saanut ja tähän aikaan ei tajuu muutenkaan mitään:vi**ttaa:

Eilen selvä sormimoro Asikkala KK kohdilla klo 17.
Mikähä ku multa ei taho toi sormetus irrota, normiheilautus kylläkin. Pitäis paneutua :p

Baltic sanoi:
Eilen selvä sormimoro Asikkala KK kohdilla klo 17.
Mikähä ku multa ei taho toi sormetus irrota, normiheilautus kylläkin. Pitäis paneutua :p

Minä ainakin ajelin tuohon aikaan siitä läpi mustalla Yammulla.

Siinä tuli kaks mopoo peräkkäin ja takimmaisella nakki pystysä. Joku nakupyörä...
Ja mää olin Sukizukilla.

Baltic sanoi:
Siinä tuli kaks mopoo peräkkäin ja takimmaisella nakki pystysä. Joku nakupyörä...
Ja mää olin Sukizukilla.

Musta banditti edellä ja musta mörkö perässä? Jos, niin ensimmäisen kerran joku bongaa minutkin... :bye:

Olikohan tänäaamuna tossa hakamäen tiellä orkkimorotus :) sä tulit tunnelista vihreemustalla kyykyllä (kawa?) ja mä menin mustaharmaalla yammulla tunneliinpäin :) ite annoin orkkimoron mutta en oo varma oliko suöla yks vai kaks sormee pystyssä :D mutta iloisesti ja reippaasti lapa nous jo ajoissa! Pointsit siitä :)

exhaust sanoi:
Toipumassa viime perjantain Apparan ratapäivästä.

Oma Aika ja Viivi bongattu tänään 19:00 +- Vantaan Ikean läheltä Vanhalta Porvoontieltä kohti pohjoista. Itse Scenicin sisällä miettimässä apparan ajolinjoja ja minkälaiselta retkeltä mahdatte tällä kertaa olla tulossa.

Kyllä vaan, mutta olimme vaan pienelle ilta-ajelulle menossa. Kun Viivi haluaa, on mentävä... :)

Back