• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
eile piti hieraista silmiä illalla mikkelissä... kun olin näkevinäni agustan ajelemassa torin ohi.. ja oli kyytiläinenkin mukana??

velijussi sanoi:
Noinhan se vähän menee. Itse Yamaha XT660X:llä ajaessa piti aina morjestaa itse ensin ja aika usein jäi morot saamatta takaisin. Älä pahoita mieltäsi, ei siinä mitään henkilökohtaista ole, nuo vaan näyttää aika lailla mopoilta ja piikeiltä joita ei jostain syystä yleensä moikata.

Näin se menee mullakin, ellei itse ole ensin lapanen pystyssä, 1/10 morjenstaa... Monet (mitenkään osoittelematta, mutta etenkin customistit) eivät moikkaa takaisin vaikka ehtisi ensin.

Mulle moikkaavat lähes kaikki customistit=) mutta jotkut muoviluotimiehet ei morjensta.. mopoille ja skoottereille en morjesta.. ja mopoautoille nostan pystyyn vaan sen toisen sormen joka ei ole ORG..:p:p

Taajuus sanoi:
Näin se menee mullakin, ellei itse ole ensin lapanen pystyssä, 1/10 morjenstaa... Monet (mitenkään osoittelematta, mutta etenkin customistit) eivät moikkaa takaisin vaikka ehtisi ensin.

Musta toi jakautuu hiukka niin että customistit jakaantuu kahteen: hyvämeininkimoroa ja sitten niihin joiden naama on kuin haisevan saappaan nuuhkaissut (+osa on vielä sellaisia mitkä keskittyy ihan totaalisesti siihen sarvissta kiinnipitämiseen+enkelit ja bandiitit yms.). Sitten kyykky/naku/matka-kuskeista 90% morjenstaa. Jos kuskilla on krossilasit niin morot on aika harvassa.

shyhander sanoi:
Musta toi jakautuu hiukka niin että customistit jakaantuu kahteen: hyvämeininkimoroa ja sitten niihin joiden naama on kuin haisevan saappaan nuuhkaissut
Haha, loistava kuvaus - olen päätynyt customistien kohdalla samaan lopputulemaan.

Itse morjestan tasapuolisesti kaikille kaltaisilleni tyhmille, jotka vapaaehtoisesti pukeutuvat kuumalla hikoiluttaviin ja vesisateella vuotaviin nahkoihin/tixtexeihin ja asettavat oman henkensä alttiiksi liikenteessä joka kerta moottorin pärähtäessä käyntiin. Saappaidenhaistelijoiden kohdalla olen jättänyt morjestelut vähemmälle.

iideetee sanoi:
Joka tulit mustalla kyykyllä jossain Valkeakoskella vastaan 2 päällä. Olin havaitsevinan org-morotuksen tihrustaessani toinen silmä auki aurinkoa vasten. Itse olin keltasella seepralla myöskin 2 päällä.

Hep! Piti käydä emäntää ulkoiluttamassa rataviikonloppujen välillä.. :p
Mustalahti oli niin tupaten täynnä, et piti lähtee etsimään rauhallisempaa jätskikiskaa. Tais tulla muutama muukin orggilainen eilen vastaan Kangasala-Valkeakoski-Pälkäne-Kangasala pätkällä..

sä se kyl olit :)-
Turun motarilla iltasella ennen espoon keskustaa morotit orgit,on se niin koomisen näköstä kun tuollalailla motarilla käyttäydytään :)-
mä en muuten kerinny morottaa :kääk:

Olitko se sinä joka kaistapujottelit tänään jollain kyykyllä joka puolelta ohi aamuliikennettä pohjoisen suuntaan poistuen Kuusamontien rampilta vähän kasin jälkeen Oulun nelostiellä ½m turvaväleillä silloin kun et päässyt heti ohi? Saattaa Darwin-award odottaa tuolla menolla.

Perussettiä.

Olitko se sinä joka keltaisetliivit päällä vedit noin puolenkilometrin jonoa neljänaikaan Äänekoski-Jyväskylä välillä.

Alla pyörä ja nopeus n.70-80 satasen alueella WTF.

Joka tulit harmaalla Gessulla(?) vastaan etusormi pystyssä jossain niistä Härkätien pikkukylistä Turku-HML akselilla about 14:00 aikoihin? Ite mustalla Zetalla.

Olitko se sinä, joka morjestit komeasti Joutsan risteyksen kohdilla Jyväskylän suuntaan tänään noin 14.20? Minä posottelin Kawalla Lahden suuntaan ja tulin iloiseksi ekasta selvästi tunnistettavasta org-morosta :jippikaijee:

Viimeksi muokattu:
Tampereella Hämeenkadulla suunnilleen Glorian kohdalla parkissa musta Busa jossa kultaisia osia..

Järkyttävän hieno :rakastunut:

Tuusulassa joka kyselit vointia :)
joo ei mul mitään mut hondalla yrjötauti.
Maukkis kerkes hetki sitten hakee rastin pois kun saavuin paikalle,odottelin siinä sitten uutta rastia ja kun tuli uus niin honda tulille ja samassa kuulu posaus,venakopan tiiviste pullisteli ulos.

Joku vihreä kyykky ja komea sormi Holman-Kymijärven maantiellä tänään siinä puoli kuuden aikaan?

Hammurab sanoi:
Joku vihreä kyykky ja komea sormi Holman-Kymijärven maantiellä tänään siinä puoli kuuden aikaan?

Jos olit sinisellä Jammulla liikenteessä niin taisin olla minä, moro vaan :-)

Sormimoroja tuli tänään niin paljon etten rupea erittelemään kuskeja, tuli siis käytyä ruukin ajoissa tänään.

Back