Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
velijussi sanoi:Noinhan se vähän menee. Itse Yamaha XT660X:llä ajaessa piti aina morjestaa itse ensin ja aika usein jäi morot saamatta takaisin. Älä pahoita mieltäsi, ei siinä mitään henkilökohtaista ole, nuo vaan näyttää aika lailla mopoilta ja piikeiltä joita ei jostain syystä yleensä moikata.
Taajuus sanoi:Näin se menee mullakin, ellei itse ole ensin lapanen pystyssä, 1/10 morjenstaa... Monet (mitenkään osoittelematta, mutta etenkin customistit) eivät moikkaa takaisin vaikka ehtisi ensin.
Haha, loistava kuvaus - olen päätynyt customistien kohdalla samaan lopputulemaan.shyhander sanoi:Musta toi jakautuu hiukka niin että customistit jakaantuu kahteen: hyvämeininkimoroa ja sitten niihin joiden naama on kuin haisevan saappaan nuuhkaissut
iideetee sanoi:Joka tulit mustalla kyykyllä jossain Valkeakoskella vastaan 2 päällä. Olin havaitsevinan org-morotuksen tihrustaessani toinen silmä auki aurinkoa vasten. Itse olin keltasella seepralla myöskin 2 päällä.

Hammurab sanoi:Joku vihreä kyykky ja komea sormi Holman-Kymijärven maantiellä tänään siinä puoli kuuden aikaan?
Ka wasabi sanoi:Jos olit sinisellä Jammulla liikenteessä niin taisin olla minä, moro vaan![]()
tate66 sanoi:Sormimoroja tuli tänään niin paljon etten rupea erittelemään kuskeja, tuli siis käytyä ruukin ajoissa tänään.