Soikkeli sanoi:Joka juuri äsken ajoit punaisella matkapyörällä Riihimäeltä Hikiälle. Sormi oli kovasti ojossa.
Taisin olla minä ulkoiluttamassa Banditia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Soikkeli sanoi:Joka juuri äsken ajoit punaisella matkapyörällä Riihimäeltä Hikiälle. Sormi oli kovasti ojossa.
Lowkku sanoi:Väizki vähän ennen viittä eilen Vantaankosken juna-aseman valoissa? Oranssi mopo ja kamera kypärän vasemmalla puolella (tai kypäräpuhelin).
Olin itse autolla ja koitin siitä huitoa sormella![]()
Weeble sanoi:Vähän alta 100km oltiin tänään ulkoilemassa, koko lapasen moroja tuli kymmeniä vastaan, mutta vasta viimeisellä nousi sormi, pyöränä oli joku kottarainen? kehä II:lla turun motarin kohdalla.

Weeble sanoi:Vähän alta 100km oltiin tänään ulkoilemassa, koko lapasen moroja tuli kymmeniä vastaan, mutta vasta viimeisellä nousi sormi, pyöränä oli joku kottarainen? kehä II:lla turun motarin kohdalla.

TeeMies sanoi:No sehän olin minä, taisi olla eka bongaus tässä elämässä
Sulla oli valkoinen kypärä päässä ja pyörässä komeat soundit, sen verran jäi mieleen sen ilmiselvän orggisormen lisäksi...
Mulla pyöränä on tosiaan KTM 990SMR
. Mutta terve vaan.Kw@@kku sanoi:Kangasala valkeakoski välillä noin 19:30 tumma kyykky ja selvä orggimoro. Itse tulin vastaan valkoisella zetalla.
Valkeakoskella oli joku joutunut kolariin auton kanssa. En nähnyt tarkemmin mikä pyörä oli kyseessä. Toivottavasti ei käynyt pahasti.
Harri
ja sormet lepatti vakaana tuulessa. <Cool klo.11.30 ajoit keskustaan ,ajoin valkosel kypäräl vastaa!!Oma Aika sanoi:Lapinkyläntietä ajeli musta nakupyörä Veikkolan suuntaan noin suunnilleen klo 13:23, ajoin vastaan Espoota kohti punaisella vanhalla Hondalla, neon keltaista kypärässä ja takissa. Timmit orgmorot!