• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kotkassa eilen McDonaldsin kohdalla joku keventeli uuden KTM adventuren keulaa, sinäkö?

On se hieno! Tahtoo!! :D

Joku uudempi MP oli sylkäissyt ketjut Tuusulan tielle tammiston kohdalle oli vasemmalla kaistalla ja pyörä sivussa pakuun menossa vähän matkan päässä kivasti kettinki kolisee Mersun alla jäi ottamatta talteen oli niin paljon vauhtia ja autoja takana.

Portaasta vähän Räyskälän suuntaan tänään ennen kahta tuli vastaan joku matkaenska. Hyvin näky huomioliivit kaukaa ja orggimoro vähän lähempää :)

Härski puolikatettu Kawa bongattu äsken Nurmijärvellä, mahtoiko olla orggilaisia?
Liki samassa syssyssä oli myös R6 yammu joka ajeli meikäläisen perässä parin risteyksen ajan, itse liikehdin porkkanan värisellä Triumphilla!

Lowkku sanoi:
Väizki vähän ennen viittä eilen Vantaankosken juna-aseman valoissa? Oranssi mopo ja kamera kypärän vasemmalla puolella (tai kypäräpuhelin).
Olin itse autolla ja koitin siitä huitoa sormella :)

huti on taas mennyt :D viimekesänä pari vastaavaa oranssia Zetaa pyöri täälläpäin (tai siis itse näin), liekö jou heistä sitten :thumbup:

Vähän alta 100km oltiin tänään ulkoilemassa, koko lapasen moroja tuli kymmeniä vastaan, mutta vasta viimeisellä nousi sormi, pyöränä oli joku kottarainen? kehä II:lla turun motarin kohdalla.

Weeble sanoi:
Vähän alta 100km oltiin tänään ulkoilemassa, koko lapasen moroja tuli kymmeniä vastaan, mutta vasta viimeisellä nousi sormi, pyöränä oli joku kottarainen? kehä II:lla turun motarin kohdalla.

Itte kipasin vain pienen jahtauslenkin ja monia monia mopoja näin ja totta tosiaan ei yhtään moroa lapasia vaan :dunno:

Weeble sanoi:

No sehän olin minä, taisi olla eka bongaus tässä elämässä :jippikaijee:
Sulla oli valkoinen kypärä päässä ja pyörässä komeat soundit, sen verran jäi mieleen sen ilmiselvän orggisormen lisäksi...

Mulla pyöränä on tosiaan KTM 990SMR

Kangasala valkeakoski välillä noin 19:30 tumma kyykky ja selvä orggimoro. Itse tulin vastaan valkoisella zetalla.

Valkeakoskella oli joku joutunut kolariin auton kanssa. En nähnyt tarkemmin mikä pyörä oli kyseessä. Toivottavasti ei käynyt pahasti.

Harri

Oliko kukaan eilen iltapäivällä Rusan seutuvilla kun se nainen ypytti Saabbinsa kanssa liikennevaloissa peräkontti auki?:D Ei tajunnut laittaa hazardeja päälle.. tai sitten virrat niin pois että nekjään ei pelanneet..:grin:

Useita prätkiä meni sen episodin aikana ohitse.. itse seurasin tilannetta "ylätasanteelta"

TeeMies sanoi:
No sehän olin minä, taisi olla eka bongaus tässä elämässä :jippikaijee:
Sulla oli valkoinen kypärä päässä ja pyörässä komeat soundit, sen verran jäi mieleen sen ilmiselvän orggisormen lisäksi...

Mulla pyöränä on tosiaan KTM 990SMR

Juuri tämän takia tuli hommattua valkoinen potta, että näkyy. No ja ääniä en kommentoi :jpstyle:. Mutta terve vaan.

Kw@@kku sanoi:
Kangasala valkeakoski välillä noin 19:30 tumma kyykky ja selvä orggimoro. Itse tulin vastaan valkoisella zetalla.

Valkeakoskella oli joku joutunut kolariin auton kanssa. En nähnyt tarkemmin mikä pyörä oli kyseessä. Toivottavasti ei käynyt pahasti.

Harri

edit: Aamulehdessä näkyi olevan tapahtuneesta juttua.

Itäväylällä heti kalasataman jälkeen tai ennen "musta kypärä kustomi?" käsi oli niin korkeella :WAZAAP: ja sormet lepatti vakaana tuulessa. <Cool klo.11.30 ajoit keskustaan ,ajoin valkosel kypäräl vastaa!!

Puuppolan kohdalla noin kello 17:40 joku matkapyöräilijä. Kelit kohdallaan ku tuulee niinpaljo että porakaivotki kaatuu ja tähän vielä lisäksi vettä vaakatasossa.. eipä se nättiä.

Lapinkyläntietä ajeli musta nakupyörä Veikkolan suuntaan noin suunnilleen klo 13:23, ajoin vastaan Espoota kohti punaisella vanhalla Hondalla, neon keltaista kypärässä ja takissa. Timmit orgmorot!

Viimeksi muokattu:
Jankan Lidlin tienoolla joku versio Bmw:n GS:stä(?) missä keltaista tuli vastaan. Taisi tulla eka orggi-moro :) itse mustalla nakulla, edessä toi pyöree led-viritys.

tänään seinäjoella päivölän liikenneympyrässä bongattu punainen mopotin (luultavasti naku honda) ja orggimoro. itse ajoin punaista honda vfr:ää ja heitin orggimoroa takaisin

Oma Aika sanoi:
Lapinkyläntietä ajeli musta nakupyörä Veikkolan suuntaan noin suunnilleen klo 13:23, ajoin vastaan Espoota kohti punaisella vanhalla Hondalla, neon keltaista kypärässä ja takissa. Timmit orgmorot!

No minähän se!:D Reipas oli morotus sinullakin!!!:WAZAAP:

Joka sunnuntaina klo 17 aikoihin tku-hki moottoritiellä (vähän ennen Lohjaa Turun suunnasta katsottuna) olit vaihtanut valkoisen kyykkypyörän satulan sheriffin vinyylipenkkiin?

Loppuiko ajokausi jo ennen kuin kunnolla alkoikaan?

Back