• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Neljä prätkää bongattu harvaluodon
sillan jälkeen. Meni vähän ohi mitä pyöriä
oli liikenteessä, ainakin z 750.

Se on kevättä rinnassa ku moikkaillaan jopa motarillakin. Se ei haittaa mut ite ei aina kerkeä morjenstaan takaisin ku ei oo tottunu:blink:

Karkov sanoi:
Koppi! Minä ja Ville_83 ainakin saatiin joltain mustalta pyörältä orggimoro tossa vanhalla lahnuksentiellä kohti Lahnuksen Shelliä noin 16.20. Edellä tuli musta Honda naku, musta takki ja valkonen potta, ja tulin meidän välissä olleen auton takana perässä mustalla Zetalla, valkonen rotsi ja musta potta.

Tuli muuten alexz just ennen sua joltain customilta Bodomin risteyksessä kans orggimorot.

PS. Tuliko väizki kaverinsa kanssa oranssilla zetallaan Hyrylän ympyrästä kohti Keravaa, siinä Tuusulan Itäväylän risteyksen kohdalla joskus viiden aikaan vastaan?

Vähän ajattelinkin ohittaessani että Karkov se siinä ajelee :thumbup:

Karkov sanoi:
PS. Tuliko väizki kaverinsa kanssa oranssilla zetallaan Hyrylän ympyrästä kohti Keravaa, siinä Tuusulan Itäväylän risteyksen kohdalla joskus viiden aikaan vastaan?

minä oon vaan yksin tähän mennessä ajellut ja poistanut ruosteita :thumbup:

Avulias HD-mies joka eilen Hertsikan Shellillä lainasit tiskiharjaa pesupisteellä. Kiitos vielä, hyvin läks paska vanteista :)

Väizki vähän ennen viittä eilen Vantaankosken juna-aseman valoissa? Oranssi mopo ja kamera kypärän vasemmalla puolella (tai kypäräpuhelin).
Olin itse autolla ja koitin siitä huitoa sormella :)

Karkov sanoi:
Koppi! Minä ja Ville_83 ainakin saatiin joltain mustalta pyörältä orggimoro tossa vanhalla lahnuksentiellä kohti Lahnuksen Shelliä noin 16.20. Edellä tuli musta Honda naku, musta takki ja valkonen potta, ja tulin meidän välissä olleen auton takana perässä mustalla Zetalla, valkonen rotsi ja musta potta.

Tuli muuten alexz just ennen sua joltain customilta Bodomin risteyksessä kans orggimorot.

Ja se custom-mies taisi olla todennäköisesti allekirjoittanut? :thumbup:

noutaja sanoi:
Kausi korkattu pienellä lenkillä Mikkelin keskustassa samalla tuota Drift HD:tä testaillen. Kaupungintalon edessä tuli kauden ensimmäinen orggimorokin joskus klo 16 pintaan. Mikälie rossipyörä, tallennuit muuten videollekin.

taisin olla miä :)

vedenhenki sanoi:
Leppävaarassa, Kehä I itään päin, alas ramppi Turuntielle, josta sitten parin sadan metrin siirtymän jälkeen risteyksestä Pohjois-Leppävaaraa kohti. Ajoit ilmeisesti mustalla Kawa ER-6:lla, joka oli vähän laiteltu ainakin putkien osalta, liekö oli takarengas ja ketjutkin modattu? Mustanpuhuva kaveri, Hondan punasta tekstiä repussa. Ja takaraivolla kypärässä komeili .ORG-tarra. Olitko se sinä? Kellonaika oli äbout 12:35 tietämillä. Minä istuskelin "pelkääjän" paikalla valkoisessa Legacyssä, jonka ohitit Turuntiellä.

Minähän se! Kauden ekat kilometrit....Just hain pyörää tallista:grin:Vähänkö oli ukko fiiliksissä!!!:jippikaijee::jippikaijee:

Porvoon motari klo 12.10 vähän Porvoosta Stadiin päin olit menossa, hieno orggimoro :)

Z-man sanoi:
Olitko se sinä? Noin klo 19.00 Tuusulanväylän varressa, ennen Tammistoa kun nopeusrajoitus muuttuu 80->100km/h.. Pollarit olivat pysäyttäneet ja istuit kaiteella ruskea/kullanvärinen customi vieressäsi?

Paljon tuli lovea lompakkoon?

Kyseinen kullanvärisen customin omistaja kantoi B***idos -liiviä, joten veikkaisin, ettei kyseinen kaveri paljon tätä foorumia lueskele. Itse hengailin kyseisellä pitstopilla ennen tätä liivikaveria tuliterällä R1:sellä. Satasen maksoi tämä varikkokäynti. On kyllä veemäinen paikka, karvan alle satasen napsautin tutkaan, tutka oli 100 metriä ennen 80-100 rajoituksen vaihtumista, vaikka eipä noita millään voi puolustella.

Back