Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikkok84 sanoi:Tyhmä kysymys ,mutta mikä on org moikkaus? Olen uusi täällä![]()
Karkov sanoi:Koppi! Minä ja Ville_83 ainakin saatiin joltain mustalta pyörältä orggimoro tossa vanhalla lahnuksentiellä kohti Lahnuksen Shelliä noin 16.20. Edellä tuli musta Honda naku, musta takki ja valkonen potta, ja tulin meidän välissä olleen auton takana perässä mustalla Zetalla, valkonen rotsi ja musta potta.
Tuli muuten alexz just ennen sua joltain customilta Bodomin risteyksessä kans orggimorot.
PS. Tuliko väizki kaverinsa kanssa oranssilla zetallaan Hyrylän ympyrästä kohti Keravaa, siinä Tuusulan Itäväylän risteyksen kohdalla joskus viiden aikaan vastaan?
Setämies sanoi:^ HUOM! Ole tarkkana, että nostat oikean sormen.
nato26 sanoi:Neljä prätkää bongattu harvaluodon
sillan jälkeen. Meni vähän ohi mitä pyöriä
oli liikenteessä, ainakin z 750.
Karkov sanoi:PS. Tuliko väizki kaverinsa kanssa oranssilla zetallaan Hyrylän ympyrästä kohti Keravaa, siinä Tuusulan Itäväylän risteyksen kohdalla joskus viiden aikaan vastaan?
Karkov sanoi:Koppi! Minä ja Ville_83 ainakin saatiin joltain mustalta pyörältä orggimoro tossa vanhalla lahnuksentiellä kohti Lahnuksen Shelliä noin 16.20. Edellä tuli musta Honda naku, musta takki ja valkonen potta, ja tulin meidän välissä olleen auton takana perässä mustalla Zetalla, valkonen rotsi ja musta potta.
Tuli muuten alexz just ennen sua joltain customilta Bodomin risteyksessä kans orggimorot.
PS. Tuliko väizki kaverinsa kanssa oranssilla zetallaan Hyrylän ympyrästä kohti Keravaa, siinä Tuusulan Itäväylän risteyksen kohdalla joskus viiden aikaan vastaan?
noutaja sanoi:Kausi korkattu pienellä lenkillä Mikkelin keskustassa samalla tuota Drift HD:tä testaillen. Kaupungintalon edessä tuli kauden ensimmäinen orggimorokin joskus klo 16 pintaan. Mikälie rossipyörä, tallennuit muuten videollekin.
vedenhenki sanoi:Leppävaarassa, Kehä I itään päin, alas ramppi Turuntielle, josta sitten parin sadan metrin siirtymän jälkeen risteyksestä Pohjois-Leppävaaraa kohti. Ajoit ilmeisesti mustalla Kawa ER-6:lla, joka oli vähän laiteltu ainakin putkien osalta, liekö oli takarengas ja ketjutkin modattu? Mustanpuhuva kaveri, Hondan punasta tekstiä repussa. Ja takaraivolla kypärässä komeili .ORG-tarra. Olitko se sinä? Kellonaika oli äbout 12:35 tietämillä. Minä istuskelin "pelkääjän" paikalla valkoisessa Legacyssä, jonka ohitit Turuntiellä.
Vähänkö oli ukko fiiliksissä!!!

Benzi87 sanoi:Olet varmaan ajellut vastaan?
Oltiin Kawalla ja Fasulla liikenteessä.![]()
Z-man sanoi:Olitko se sinä? Noin klo 19.00 Tuusulanväylän varressa, ennen Tammistoa kun nopeusrajoitus muuttuu 80->100km/h.. Pollarit olivat pysäyttäneet ja istuit kaiteella ruskea/kullanvärinen customi vieressäsi?
Paljon tuli lovea lompakkoon?