• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
.. kun tänään heti klo 20:00 jälkeen tulit vastaan Kehä I:llä kauniissa oranssissa ajoasussa, Laajalahti-Ruukinrannan liittymän maita? Ajoit etelään, minä pohjoiseen. Vasta kohdalla tajusin, että tulet vastaan ja moikkaat, mut mulla oli just mielessä kaikki kaistanvaihdot ja liikennevaloseuraamiset, pikipaikat ja muut jännäkakat, että jotenki vaa unohtui se lapanen nostaa.
Mutta olipa siinä motoristin kesäajokelit parhaimmillaan! :D

vedenhenki sanoi:
.. kun tänään heti klo 20:00 jälkeen tulit vastaan Kehä I:llä kauniissa oranssissa ajoasussa, Laajalahti-Ruukinrannan liittymän maita? Ajoit etelään, minä pohjoiseen. Vasta kohdalla tajusin, että tulet vastaan ja moikkaat, mut mulla oli just mielessä kaikki kaistanvaihdot ja liikennevaloseuraamiset, pikipaikat ja muut jännäkakat, että jotenki vaa unohtui se lapanen nostaa.
Mutta olipa siinä motoristin kesäajokelit parhaimmillaan! :D

Se olen varmaankin ollut minä. Tunnustan omistavani oranssin sade-asun. Ajoin myös Kehä I noihin aikohin.

22-23 välillä oli vielä hienommat säät. Osa vihdintietä oli ihanan pimeä ja myöhemmin tuli myös sumua peliin sadetta unohtamatta. Kehä III luona, takana ollut autoilija sai mahtavan idean alkaa väläyttelemään valojansa.

...joka seisoi valoissa kyydittävän kanssa Vihdin tiellä Malminkartanon kohdalla n.klo 13.10. Seisoin ite valoissa mustalla ninjalla. Koitin morottaa, mutta et vissin huomannut sitä. Morotit vasta kun just lahin liikkeelle, joten en morottanut mallioppisesti vastaan.

Joka ajoit Pitäjänmäessä valkosella cb1000r:llä noin 14.40 aikoihin? Heiluttelin sormea siirtolapuutarhan pysäkiltä.. tuloksetta..

Tännää klo 13 aikoihin vissii Mikkelissä ryhmityit ristiinantieltä vt5:lle etelään bemmin RR:llä, pientä tihkua rupes puskemaan... tuski sato kovemmin?? komee päristin kyllä tällei kadulla nähtynä

Zoon sanoi:
...joka seisoi valoissa kyydittävän kanssa Vihdin tiellä Malminkartanon kohdalla n.klo 13.10. Seisoin ite valoissa mustalla ninjalla. Koitin morottaa, mutta et vissin huomannut sitä. Morotit vasta kun just lahin liikkeelle, joten en morottanut mallioppisesti vastaan.

Näin sun sormituksen kun seistiin valoissa,enkö morottanutkin tyylikkäästi tarakalta?Hinttimäisesti ajeltiin kawerin -08 mallilla kuten varmaan tunnistitkin...

harza88 sanoi:
Joka ajoit Pitäjänmäessä valkosella cb1000r:llä noin 14.40 aikoihin? Heiluttelin sormea siirtolapuutarhan pysäkiltä.. tuloksetta..

Hihiii ei ihme jos oli tuloksetonta jos puutarhan pysäkillä sormella motoristiä osoittelee :)-

Itiksen valoissa Porvooseen päin joku splittas kivasti kotarilla ruuhkan siinä puol kuuden jälkeen :) Ja tuli niiiiin reipas tervehdys että :grin:

-Anu- sanoi:
Itiksen valoissa Porvooseen päin joku splittas kivasti kotarilla ruuhkan siinä puol kuuden jälkeen :) Ja tuli niiiiin reipas tervehdys että :grin:

Mä olin jo huutamassa HEP kunnes luin sanat "kotari" ja "puol kuuden jälkeen". Ite tein oppikirjasplitin samassa risteyksessä samaan suuntaan eri mopottimella neljän aikaan ja orggimorotin jotakuta jonka juuri ohitin ennen valoja :P

Mie en oo vielä saanu yhtään orggimoroa takas päin tälle kaudelle, nyyyyh :itkupilli:

Kyykkypyörä tuli vastaan ööh.. noin klo 17-18 akselilla tuossa töölöntullin kohdalla keskustasta poispäin (siin huoltiksen hoodeilla)
Morotukset tuli ^^

Itse olin liikkeellä Kopterilla :)

Lähti liikkeelle Teuvo Pakkalan tieltä kahden jälkeen mustalla kyykyllä.
Itte lähin samoilta sijainneilta kohti kotia hieman em. jälkeen :)

Kahvila susikosken kohdalla bongattu kuuden maissa kauden eka moro ja sehän oli selvä .orgimoro!

Ajelit R1:llä klo 19 huitteilla kehäykköstä Otaniemen kohdalla itään. Musta ajopuku ja valkoinen kypärä (+kuviot). Oli kiva kattella pitkästä aikaa, miten vaivattomasti pyörä kulkeekaan.

Ite olin nolsti kotilossa, mutta heti kotiin päästyäni laitoin meiliä talvisäilytyspaikan haltijalle, että koskas sopisi hakea.

pleksi sanoi:
Ajelit R1:llä klo 19 huitteilla kehäykköstä Otaniemen kohdalla itään. Musta ajopuku ja valkoinen kypärä (+kuviot). Oli kiva kattella pitkästä aikaa, miten vaivattomasti pyörä kulkeekaan.

Ite olin nolsti kotilossa, mutta heti kotiin päästyäni laitoin meiliä talvisäilytyspaikan haltijalle, että koskas sopisi hakea.

Tädää taikatemppu:O taas bongattu kivaa olla edelläkävijä muut ottaa varmasti mallia kesä tulee .
Tänään varmaan 15 motoristii nähty . Snacky meeting siel oli 4+minä snacky tarjo:grin:s kaffet ja kivat saundit irtos 1000zetan akrast

10.30 Kehä I itään vallikallion ja vihdintien välillä kesän eka orggimoro! Sulla oli joku viininpunanen pyörä. Tultiin 2 mopolla vastaan :)

eilen 4 hujakoilla malmilta tattarisuolle päin tuli joku custom-vehje ja ORG!-moroteltiin, kukas? :thumbup:

Ite tulin just prätkäpajalta eturenkaan vaihdosta, ja tatti otsassa painelin kotia päin ku alkoi sitä vettä tihutella :hanuria:

Tänään Raumalla kello 12.20 Nesteen liikennevaloissa mustalla Hayabusalla missä kullanväriset vanteet?

Hyvin näytti kiihtyvän! :jippikaijee:

Back