• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suzu-ukko sanoi:
Kirkkonummella näkee nykyään komeita org! moroja. Olitkos se sinä joka tuossa hetkonen sitten sormellasi morjenstelit Gesterbyntiellä? Toki itsekkin huitelin sormellani moroja takasin päin umpimustissa kamppeissa ja kulkineena Pirkko.

En ole aivan varma, mutta ajankohta ja paikkakunta osuvat lähelle...mikäli vihreä Triple tuli vastaan niin olin mä :orgmp: Ja Kirkkonummen suunnalla jakelen Org sormimoroja yleensä kun pyörän päällä olen

Kukas tuli äsken vastaan Gesterbyntiellä? Dizzy? Mustissapa olit ja sanotaanko niin jotta tanko oli kohtuu korkea.

Whitewolf sanoi:
En ole aivan varma, mutta ajankohta ja paikkakunta osuvat lähelle...mikäli vihreä Triple tuli vastaan niin olin mä :orgmp: Ja Kirkkonummen suunnalla jakelen Org sormimoroja yleensä kun pyörän päällä olen

Hutera on pää... En muista enää mikä fillari oli kyseessä :thumbup:

Whitewolf sanoi:

Satuitkos eilen ajelemaan meikäläisen perässä Kehä 3:sta lännen suunnasta Turuntien liittymästä ulos ja siitä Kunnarlantien suuntaan, olisikohan ollut joskus hieman klo. 19 jälkeen?

Tai sitten oli joku muu vihreällä Triplellä, mutta tuntuivat pyörä ja osittain myös suunta täsmäävän niin, että uteliaisuus pääsi heräämään. :) Allekirjoittanut ajeli siis keltaisella Tiger 1050:lla.

...joka tulit tänään n. 17:30 vastaan hieman Lahnuksen Shellin risteyksestä Hesaan päin. Sinulla tummanpunainen katteellinen pyörä, kypärä taisi olla vaalea ja kellertävää ainakin takissa. Mielestäni näin sinun tervehtivän kunnon sormi morotuksella:D

Minulla musta Hornet naku, kypärässä sekä vaatteissa mustaa ja valkoista. Oli palaamassa kotiin töistä hieman pidennetyllä kotimatkalla :D

alexz sanoi:
...joka tulit tänään n. 17:30 vastaan hieman Lahnuksen Shellin risteyksestä Hesaan päin. Sinulla tummanpunainen katteellinen pyörä, kypärä taisi olla vaalea ja kellertävää ainakin takissa. Mielestäni näin sinun tervehtivän kunnon sormi morotuksella:D

Minulla musta Hornet naku, kypärässä sekä vaatteissa mustaa ja valkoista. Oli palaamassa kotiin töistä hieman pidennetyllä kotimatkalla :D

Minähän se GTS:llä ja huomasin myös org.morotuksen , olin menossa kotiin päin duunista.

kuka tuli eilen , keskiviikkona vastaan iltapäivällä hausjärvi-lammi välisellä tiellä, oli menossa lammin suuntaan.... pyörä oli punainen ja komea, mää tulin customihimmelillä vastaan...onnistuin paksuilla hanskoillani ehkä sormen saamaan pydeen :bye:

sormimorotus oli NIIIN komea että hihitin monta kilometriä :D , näytti melkein siltä että olisi vastaantulija ollut perjantai-illan ensi-olutta ollut tilaamassa, sen verran tyylikkäästi törräsi käsi ja sormi :grin::)-:bisseä::bisseä:

...Can Am Spyderilla körötellen tänään puoliltapäivin Pomarkun Honkakoskella, ehdit varmaankin suojaan ennen sadetta?

tänään Vaajakoskella bongattu näyttävä .ORG!-moro neljän aikoihin. pärrää en tunnistanut kun senverran vähän niitä ihmetelty. itse ajelin oransilla dukella oransissa ajotakissa mustalla kypärällä :orgmp:

....kun tulit tänään jämsä-orivesi-välillä vastaan. ajoit jämsän suuntaan. komea org. moro tuli takas. sinulla taisi olla musta busa alla...

markusk sanoi:
tänään Vaajakoskella bongattu näyttävä .ORG!-moro neljän aikoihin. pärrää en tunnistanut kun senverran vähän niitä ihmetelty. itse ajelin oransilla dukella oransissa ajotakissa mustalla kypärällä :orgmp:

Taisin olla minä kaupasta tulossa, pyöränä tumman vihreä hornet 900

joka pistit mustan busan sladiin märällä asfaltilla siinä puolen päivän kantturoilla kalevantien IFfin konttorin nurkilla..??

näinkö ihan väärin vai tuliko Karkov vastaan mikälie tie nimeltään joka menee Flamingolta lentokentälle/rusalle tuossa pari tuntia sitten? ihmettelin juuri ostamaani tankkilaukkua niin meinas mennä tilanne vähän ohi vaikka näin jo liikenneympyrässä että joku tumma prätkä tulee vastaan ja komeat orggimorot vaihdettiin :D

väizki sanoi:
näinkö ihan väärin vai tuliko Karkov vastaan mikälie tie nimeltään joka menee Flamingolta lentokentälle/rusalle tuossa pari tuntia sitten? ihmettelin juuri ostamaani tankkilaukkua niin meinas mennä tilanne vähän ohi vaikka näin jo liikenneympyrässä että joku tumma prätkä tulee vastaan ja komeat orggimorot vaihdettiin :D

Mä ainakin heittelin sulle moroja noilla nurkin.

eikai ollut orggilaisia ketkä oli vetänyt auton kylkeen lahdenmotarin korson rampin kohdalla juuri hetki sitten? Mopot aika pahannäköiseksi mennyt mutta kuskit oli mielestäni seisomassa poliisien kanssa siinä mopojen vieressä.. Auto ilmeisesti tullut motarin rampilta eteen ja mopot korsosta sipooseen päin ja kylkeen.

edittiä: niin ja pyörät oli kyykkyjä/nakufillareita, en sen tarkemmin nähnyt kun menomatkalla oli ojanpohjalle nostettu liikennemerkkiä vasten ja tulomatkalla oli just nostettu hinurin kyytiin. sininen oli toinen ja olikohan musta toinen.

Viimeksi muokattu:
Monta morotusta olin bongaavinani tänään Klaukkalassa. Ensimmäiset kolmen kyykän joukosta n.klo 14 Lidlin risteyksessä ja toiset olin näkevinäni kymmenen pyörän (ORG)letkasta Riipiläntien ja Metsäkyläntien risteyksen jälkeen. Joukossa ainakin yksi pinkin kypärän käyttäjä. Solbackantiellä sorapätkällä, sillan ylityskohdassa tuli myös yksi morotus sivuvaunupyöräilijältä.

Kaiketi kesän eka vanhempi zzr pongattu Häijään nesteen kohalla.. tullu niitä etittyä kesän mittaan...

-vk-

Back