GuessWho
Mopoton ja veneetön mies
MsG sanoi:Perkele..
Olin ihan varma että kerrankin bongasin jonkun![]()
Älä, ja kerrankin mä luulin et joku bongas mutkin

Tässä -Anu- johtaa mua selkeesti. Piruako oon näin pieni, hiljanen ja huomaamaton...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MsG sanoi:Perkele..
Olin ihan varma että kerrankin bongasin jonkun![]()

GuessWho sanoi:Älä, ja kerrankin mä luulin et joku bongas mutkin
Tässä -Anu- johtaa mua selkeesti. Piruako oon näin pieni, hiljanen ja huomaamaton...
Kerma sanoi:No jos just äsken pörhelsitte Länsimäentietä Kontulan suuntaan niin sitten on bongattu.
Taisi siinäkin -Anu- olla johtopaikalla.

No jos just äsken pörhelsitte Länsimäentietä Kontulan suuntaan niin sitten on bongattu.
Taisi siinäkin -Anu- olla johtopaikalla.

TROIJAS sanoi:sormimoro bongattu jokirannassa. myöhästyin hiukkasen jaloitellessani mopon vieressä. ajelet vihreää Triumppia ( luulisin ) itse vihreällä 9 ärrällä..ja taidat asustella täällä kaarinan rajalla kun perässäni ajelit jo toistamiseen kotikonnuille..että terve vaan![]()
ORG! moikkaus bongattu, eilenköhän se oli, Launeella Starkin kohdilla josku iltapäivällä. Ajelit jonossa vastaan, joten kovin tarkkaan en ehtinyt pyörää tai kuskia katsoa. Tummat vaatteet (ja pyörä) tais kuitenkin olla.

Petrus sanoi:No moro moro! Juu, tässä ylämäessä majaillaan. Tuli tänään deja vu-fiilis kun kurvattiin ne pari viimeistä mutkaa jonossa. Ja mopo on tyttöjen pyörä, Honda.
L18 sanoi:Ketäs tuli eilen gesterbyntiellä vastaan kyytiläisen kera, sormi pystyssä?Joskus ennen klo viittä iltapäivällä?
TROIJAS sanoi:oukkis..hiljaiset äänet hondassa kuulostaa olevan. myöhään alkutalveen tunnut kurvailevan kun aamulla hytisen tupangin kanssa tuolla pihalla ni ilmeisesti duunin hurauttelet jo ennen seiskaa![]()
Juu, seiskaks pörisen tuohon rajan taakse silloin ku jaksaa töihin mennä(tänään ei jaksanu...), eli puolen nurkilla siitä ohi ajelen. Aika pitkälle tosiaan kautta venytän ku kesällä toiminta painottuu juomien kanssa harrasteluun, ts. ajetaan silloin kun ei ole juomakelejä.