• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
OMK78 sanoi:
Eilen ajelemas illal seiskan jälkeen Orimattilan ja Lahden alueella.Tuli parit sormimorot nähdyiks.Itellä musta cb1000r:jpstyle:

Tultiin vastaan kahdella mopolla, eka valkosinipuna bemarilla ja toka oli mun vihreä kaunotarZ.

Orggisormetukset vaihdeltiin puolin ja toisin.

Olitko se sinä joka tänään kello 15 ajelit hervannassa jollain vihreällä katukulkineella, jos oikein tarkasti katsoi niin yksiledinen takavilkkusi juuri ja juuri näkyi päivänvalossa. Toivottavasti osaat huomioida tämän liikenteessä :)

TeGGe sanoi:
Tultiin vastaan kahdella mopolla, eka valkosinipuna bemarilla ja toka oli mun vihreä kaunotarZ.

Orggisormetukset vaihdeltiin puolin ja toisin.

Oli näyttävin orggisormetus kawan matkustajalta, mitä olen tänä ajokautena nähnyt:thumbup:

tontze sanoi:
Olitko se sinä joka tänään kello 15 ajelit hervannassa jollain vihreällä katukulkineella, jos oikein tarkasti katsoi niin yksiledinen takavilkkusi juuri ja juuri näkyi päivänvalossa. Toivottavasti osaat huomioida tämän liikenteessä :)

Missä päi herwoodia ja minkä tyylinen pärrä?

Kangasalan suunnasta Lahdentie/teiskontietä pitkin ajoin ja vastaan tuli läjä pyöriä (1800-1900 aikoihin), ainakin yksi sormi bongattu :thumbup: iridium visiiristä voi meikän tunnistaa. En hokannut mistä pyörästä se tosin tuli:grin:

Tänään Lohjalla sormimoro n. klo 19:20 (?) kieppeillä, olin juuri kääntynyt puolisen kilsaa aiemmin ajamaan Siuntioon päin tietä 115, tulit vastaan. Pyörän tunnusmerkkejä ei kyllä tullut siinä ajatuksissaan katseltua. Jossain Siuntion kieppeillä 10-15min myöhemmin tuli toinen sormimoro customkuskilta, en muista oliko ennen vai jälkeen Siuntion, itse jatkoin matkaa Espooseen.
Meinas vähän vilu tulla. Kohta joutuu oikeasti asentaan nuo kahvalämppärit... :kääk:

Oliko se sinä Gospel riders ? minun perässä Sörnäisten rantatiellä.
Helsingin Sörnäisten rantatiellä klo 17.30 aikoihin.
Kun oikealta kaistalta keskikaistan yli (missä minä oli) vasempaan kääntyvien kaistalle (Kaasulaitosen liittymään, Flow tapahtumaan) auto meinasi keilata minut yli ?
Häitäinen väistö naapuri liittymään pelasti minut Töölön ensiapu keikalta....
Toisaalta olisin varmaan saannut siunauksen siinä kadullakin, sinun toimesta ?

Ps. kissalla on yhdeksän henkeä, ole seonnut jo laskuista :)-

Jatkoa Reiskan jutulle sarjassa Stadissa tapahtuu:
Olitko sinä se pyylevä herrahenkilö joka saksalaisella, vantaanjoen värisellä kaksipyöräisellä autolla, hempeän neonkeltaisessa kypärässä aamu kasin aikaan etelärannassa tervasaaren risteyksessä meinasi splittailla vasemmalle kääntyvän kaistan kautta jonon ohi ? 1) opettele käsittelemään mopoasi, moinen melkeinkaatuilu on noloa tuossa tilanteessa ja sitä paitsi näytti vaaralliselta eikä alkuperäinen tarkoituksesi edes onnistunut 2) opettele kaupunkisukkulointi ennenkuin edes yrität, suorituksesi sai aikaan naurunpyrskähdyksiä minun lisäkseni muissa autoilijoissa. 3) oikeastaan, älä enää edes yritä, seuraavalla kerralla en kiskaise kotiloani metrillä sivuun vain pelastaakseni kylkeni tupeksintasi tuotoksilta.

Sinäkö pyöritit sormea pääsi päällä tänään Tuirassa? Kiitos! :thumbup:
Viisi kertaa kohtasin kukkasia, reilun tunnin aikana. :blink:

Tänään tuli muutamat sormimorot ympäri pääkaupunkiseutua :thumbup:

Ekana Sipoossa Nikkilässä Öljytien risteyksen kohdilla Jokivarrentiellä (vai onko se jo nikkiläntie siinä) mustasta pyörästä jossa kyytiläinen kyydissä. Tämä joskus 18 jälkeen, en muista tarkemmin.

Sitten tuli vanhalla tuusulantiellä morot, en muista enää mikä pyörä :D Tämä ehkä puoli 7 aikaan.

Kolmaskin morotus tuli mutta lahopää ei enää muista että missä ja milloin :)-

Meinaa vilpoinen ajokeli olla :hanuria: Aamulla kun töihin lähdin niin +6 näytti mittari...

joka tulit vastaan jossain siinä martinkadun/stålarminkadun nurkilla Turussa ennen 13.00?
Pisti vaan jotenkin silmään se Diaveli. :wanna:
Nii ja tää tapahtu siis virallisesti eilen.

väizki sanoi:
Meinaa vilpoinen ajokeli olla :hanuria: Aamulla kun töihin lähdin niin +6 näytti mittari...

Mulla näytti perjantaiaamuna +3,5, ja koko päivän aikana vastaan ajeli yli sata motoristia, joista vain muutama edes morjensti ja yksi morotti.

jolta tuli sormimoroa tänään 11.40 ihan Sahalahden taajaman rajalla, itellä suunta Sahalahtea kohti ja sinä olit menossa Kangasalan suuntaan. Pyöränä oli joku puna-musta(?) kyykky. Ainakin punaista. Kattelin vain sormea enkä pyörää..

PS. miten helvetissä tarkenet ajella ilman hanskoja, ite mietin vuoren laittamista ajopukuun koko lenkin ajan...

tonttuj sanoi:
Mulla näytti perjantaiaamuna +3,5, ja koko päivän aikana vastaan ajeli yli sata motoristia, joista vain muutama edes morjensti ja yksi morotti.

+4 näytti mittari eilen perjantaina ku lähin viiden maissa aamulla kawalla töihin.. ei ollu kylymä jostain syystä.
Vuoret kamppeissa toki kiinni norjan reissun jäljiltä. Ei oo paljo morotuksia näkyny mouhijärvi- kangasala välillä ku aikasin töihin suhaa... joku kolmipyöräinen hökötys tulee usein vastaan(2 etupyörää) ...

-vk-

...mikäs letka tuli Oriveden taajaman lähellä vasthan tännään klo 12.30, suuntana siis Orivesi/ysitie? Mukana oli myös yksi Hayabusa pariskunta päällä (sattunhesta syystä huomioin ko. pyörät...)? Sormimorottelin ihan reilusti, olin menossa Kangasalan suunthan, kävin Vehoniemessä munkkikahveilla :right:

Sinuunko meinasi lokinpoikanen tehdä viimeisen törmäyksensä tänään kahdentoista aikaan Rajasaasen sillalla? Ajeltiin kohti Nokiaa kun vastaantulevaa motoristia kohti liisi jotakin ja ainakin itse säikähdin kuskin puolesta:O

Perjantaina tuli tehtyä pitkästä aikaa pieni lenkki. Lähdin VT23:a pitkin Parkanoon josta suuntasin kohti Ilmajokea. Jossain vaiheessa taustapeilistä alkoi näkymään rouhea customi ja siinä sitten ajeltiin jokunen tovi peräkkäin. Pysättiin molemmat Ilmajoen Juustoportille kahveelle ja rupateltiin siinä mukavia. Komea oli kaverin Victory, noin kolme kertaa mun pyörän kokoinen :)

Ilmajoelta jatkoin kohti Kauhajokea ja siitä painoin suoraan Kaskisiin tankkaamaan. Kaskisista kasitietä Merikarvialle ja Lankosken Köffille juomaan motoristikahvit. Siellä turinoitiin tovi herran kanssa jolla oli myynnissä kenties Euroopan komein Intikka. Harmi ettei sattunu kymppitonnia taskuun mukaan :)

Lankoskelta mutkatietä Siikaisten kautta Kankaanpäähän. Yhteensä n. 350 km täydellisessä ajosäässä. Ei liian kuuma, ei liian kylmä, puolipilvinen päivä. Perfect. Yhden sormimorotuksenkin bongasin jossain kohtaa.

Eli "jos se olit sinä", Ilmajoella tai Merikarvialla, niin morjesta vaan. Oli mukava tarinoida, hyviä kilometrejä vaan teille!

http://goo.gl/maps/fJ2wD

Tuommosen pätkän ajelin tänään. Vt 12:sta tuli n. 20km ennen Hollolaa vastaan reissun ensimmäinen sormimoro. Lisää tuli sitten tuolla Pukkila-Askola-Porvoo välillä. Joku letkakin oli Porvoon suunnalla. Porvoosta 140 pitkin ja Nikkilä/Sipoo suuntaan lähtivät. Joku siitäkin letkasta sormella morotti vastaan tulijoita. Itse ajelin vähän taaempana, kun en ko. letkaan kuulunut.
Kellon aikoja noille morotuksille en osaa antaa, mutta seiskan ja kasin välillä irtosin Pieksämäeltä ja Kolmen maissa olin Helsingissä niin siitä voi laskeskella mihin aikoihin on voinut sormea bongata. Ajelin Mustalla Honda Shadowlla koko mustassa ajoasussa eli terve vaan tätäkin kautta jos tulit vastaan. :)
Pikku virhe tuohon reittiin jäi. Ajelin tosiaan loppupätkän 140:stä enkä motaria. En jaksanut alkaa korjaamaan. ;)

Viimeksi muokattu:
Back