• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
MsG sanoi:
Perkele..

Olin ihan varma että kerrankin bongasin jonkun :grin:

Älä, ja kerrankin mä luulin et joku bongas mutkin :grin:

Tässä -Anu- johtaa mua selkeesti. Piruako oon näin pieni, hiljanen ja huomaamaton...

ORG! moikkaus bongattu, eilenköhän se oli, Launeella Starkin kohdilla josku iltapäivällä. Ajelit jonossa vastaan, joten kovin tarkkaan en ehtinyt pyörää tai kuskia katsoa. Tummat vaatteet (ja pyörä) tais kuitenkin olla.

Sääkö ajelet akselilla (Pori) Pihlava, Uusiniitty, Kyläsaari, Enäjärvi vanhahkolla Kawasakilla (ei ihan varma, ehkä ZX-10 80 luvulta, vilkut katteessa kiinteästi) camohousuissa ja nahkatakissa ja aina minimissään tuplanopeutta? Kyllä mää ymmärrän että välillä voi vähän availla jne. mutta aika ja paikka on väärin valittu jos pitää taajamissa (40 tai 50km/h rajoitukset) jossa paljon liittymiä, risteäviä teitä yms. vetää päivällä aina tuppi nurin. Jossain vaiheessa joku vielä tulee eteesi ja sitten puhutaankin Darwin palkinnoista... (Ellei se ole joku niistä muksuista joita alueella liikkuu todella paljon.)

GuessWho sanoi:
Älä, ja kerrankin mä luulin et joku bongas mutkin :grin:

Tässä -Anu- johtaa mua selkeesti. Piruako oon näin pieni, hiljanen ja huomaamaton...

No jos just äsken pörhelsitte Länsimäentietä Kontulan suuntaan niin sitten on bongattu.
Taisi siinäkin -Anu- olla johtopaikalla.

Kerma sanoi:
No jos just äsken pörhelsitte Länsimäentietä Kontulan suuntaan niin sitten on bongattu.
Taisi siinäkin -Anu- olla johtopaikalla.

Wubbiiii, kotiin tultiin hitaiden vaellukselta ja kuten herrasmiesten kuuluu: naiset ensin :right:

Sormi bongattu jossain keravan korvilla, tarkkaa paikkaa en muista.
Olisko ollut viininpunaisen rykkönen.. Itse sinisellä kawalla. :D

sormimoro bongattu jokirannassa. myöhästyin hiukkasen jaloitellessani mopon vieressä. ajelet vihreää Triumppia ( luulisin ) itse vihreällä 9 ärrällä..ja taidat asustella täällä kaarinan rajalla kun perässäni ajelit jo toistamiseen kotikonnuille..että terve vaan :)

Joskus seiskan tienoilla tuli Porkkalanniementiellä vastaan puolenkymmentä pyörää matkalla niemeen, joista sormimoroja tuli takuuvarmasti. PK-ajelut kenties? Varttia myöhemmin parit sormimorot länsiväylältä bongattu, ajelin kohti Helsinkiä. Itse liikenteessä sinisellä nakufasulla, punamusta kypärä ja vaalea takki.

Pari sormella osottelevaa motoristia tuli vastaan pikku perhereissulla.

Eka oli keltanen buell? käännyitte juuri risteyksestä oikealle, tulitte kahden pyörän kokoonpanolla. Olikos joku särkijärven tie tjsp.
Toinen oli orimattilastapäin tulossa tummalla nakulla, oliko z? n ennen kahdeksaa molemmat.

Oli kiva sormitella kun tuli vaikka minkämoista motoristia reissulla vastaan :;):

... Tos puoli kasin aikaan Karhupuistossa uuden karhee biimerin tonninen ja sweepin rotsi, sinäkö???

TROIJAS sanoi:
sormimoro bongattu jokirannassa. myöhästyin hiukkasen jaloitellessani mopon vieressä. ajelet vihreää Triumppia ( luulisin ) itse vihreällä 9 ärrällä..ja taidat asustella täällä kaarinan rajalla kun perässäni ajelit jo toistamiseen kotikonnuille..että terve vaan :)

No moro moro! Juu, tässä ylämäessä majaillaan. Tuli tänään deja vu-fiilis kun kurvattiin ne pari viimeistä mutkaa jonossa. Ja mopo on tyttöjen pyörä, Honda.

ORG! moikkaus bongattu, eilenköhän se oli, Launeella Starkin kohdilla josku iltapäivällä. Ajelit jonossa vastaan, joten kovin tarkkaan en ehtinyt pyörää tai kuskia katsoa. Tummat vaatteet (ja pyörä) tais kuitenkin olla.

Parina päivänä orggimoro bongattu ja toinen tais tosiaan olla tossa starpin luona... Pyöränä siis musta 750 kikseri. :cruising:

Ketäs tuli eilen gesterbyntiellä vastaan kyytiläisen kera, sormi pystyssä? :) Joskus ennen klo viittä iltapäivällä?

Petrus sanoi:
No moro moro! Juu, tässä ylämäessä majaillaan. Tuli tänään deja vu-fiilis kun kurvattiin ne pari viimeistä mutkaa jonossa. Ja mopo on tyttöjen pyörä, Honda.

oukkis..hiljaiset äänet hondassa kuulostaa olevan. myöhään alkutalveen tunnut kurvailevan kun aamulla hytisen tupangin kanssa tuolla pihalla ni ilmeisesti duunin hurauttelet jo ennen seiskaa :)

Eilen ajelemas illal seiskan jälkeen Orimattilan ja Lahden alueella.Tuli parit sormimorot nähdyiks.Itellä musta cb1000r:jpstyle:

TROIJAS sanoi:
oukkis..hiljaiset äänet hondassa kuulostaa olevan. myöhään alkutalveen tunnut kurvailevan kun aamulla hytisen tupangin kanssa tuolla pihalla ni ilmeisesti duunin hurauttelet jo ennen seiskaa :)

Niistä hiljaisista äänistä sitten tiedä, mut koitan ajella kaupunkialueella provosoimatta. Kilpihän tuosta lähtee jos mittauksiin/ratsiaan joutuu...:paikallatuulee: Juu, seiskaks pörisen tuohon rajan taakse silloin ku jaksaa töihin mennä(tänään ei jaksanu...), eli puolen nurkilla siitä ohi ajelen. Aika pitkälle tosiaan kautta venytän ku kesällä toiminta painottuu juomien kanssa harrasteluun, ts. ajetaan silloin kun ei ole juomakelejä.

Back