• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
vedenhenki sanoi:
Paljon tuli pyöriä tänään vastaan, joten en muista jokaista vastaantulijaa. Mutta täsmää minuun tuo tie 1130 Lapinkylänjärvi ja kellonaika. Olin tuohon aikaan menossa kohti kehä III:sta, punainen Arain potta päässä, valkomustassa sweepin takissa, musta nakupyörä alla.

Väritys ja pyöränkin tyyppi täsmää, mutta itsekin olin ajelemassa kohti kehää. Kellonaika saattaa vähän heittää, mutta ellet käynyt heittämässä jossain uukkaria tai vastaavaa niin että olisit ajanut pois päin kehästä (siis kehältä kohti lapinkylää), niin sitten se et ollut sinä :P

Tuli muutama poliisikin matkan varrella matkaan ja oli melko lähellä että olisi lähtenyt kortti kuivumaan itsellä. Nyppylän takaa tuli vastaan maija ja itselläni oli mittarinopeutta ~130kmh kahdeksan kympin alueella. Tyytyivät onneksi vain väläyttämään pitkiä johon vastasin käden heilautuksella :p

D-Iivil sanoi:
Väritys ja pyöränkin tyyppi täsmää, mutta itsekin olin ajelemassa kohti kehää. Kellonaika saattaa vähän heittää, mutta ellet käynyt heittämässä jossain uukkaria tai vastaavaa niin että olisit ajanut pois päin kehästä (siis kehältä kohti lapinkylää), niin sitten se et ollut sinä :P

Tuli muutama poliisikin matkan varrella matkaan ja oli melko lähellä että olisi lähtenyt kortti kuivumaan itsellä. Nyppylän takaa tuli vastaan maija ja itselläni oli mittarinopeutta ~130kmh kahdeksan kympin alueella. Tyytyivät onneksi vain väläyttämään pitkiä johon vastasin käden heilautuksella :p

Juu, menin pois päin kehältä jo puoliltapäivin ja tuolloin olin tulossa takaisin ja ei, en tehnyt uukkaria tuona iltapäivän tunteina. Joku on siis samis mun kanssa! :D
Itselläkin tuli poliisit vastaan, tosin farmariauton kanssa, mutta onneks se oli risteys, jossa olin jo kääntyys, ni ei tullu sanomisia ajonopeuksista...

iaj sanoi:
Kukas oli hotelli Kaunasissa tänään:

20120725_195719.jpg

Jätin käyntikortin muistutuksena penkille.

Noutajalta näyttäis...

munkke sanoi:
Eihän kyseinen letka vain jatkanut Jyväskylään asti? Tänään tuli melkonen jono vastaan Vaajakosken motarilla.

Itse liikkeellä vihreällä ZX-6R:llä.

Ei tietääkseni :grin:

Kuka piristi päivääni Kirkkonummen Jorvaksen kohdalla tänään iltapäivällä (oisko ollut puoli viisi)? Vihreä, tuplalampuilla varustettu kiituri (Triumph?) ja kuskilla mustaa päällä. :thumbup:

Kuka ajoit kaverisi kanssa n. klo 19.30? kehä I länteen päin ja poistuitte siinä Sellon kohdalla tunnelin jälkeen jäätävien äänien saattelemana! :thumbup: :) Punainen kyykky oli ainakin toisella. Taisit kääntyä ja org morottaa, mutta meni multa ihan ohi! :D ens kerralla saat responsea!

terv.

Musta R1

Olitko se sinä neitokainen tänään klo 14-15 välillä Tampereen keskustassa Mustalla Kawan ER-F:llä.. Kuskilla kokomusta nahka-asu, mustat pitkät hiukset ja kauniit silmät. :polonen:
Jätit pyörän parkkiin siihen Anttilan kulmille.

Minä olen se, joka morotti pariinkin otteeseen ajellessani ensin sinun edessä ja sitten vielä ohitse, kun puhuit kännykkään siinä rappukäytävän suulla.. Niin ja minulla pyöränä siis Sinivalkoinen GSX-R..
Ei voi muuta sanoa kuin HUH HUH. :rakastunut:

PikkuMasa sanoi:
Olitko se sinä neitokainen tänään klo 14-15 välillä Tampereen keskustassa Mustalla Kawan ER-F:llä.. Kuskilla kokomusta nahka-asu, mustat pitkät hiukset ja kauniit silmät. :polonen:
Jätit pyörän parkkiin siihen Anttilan kulmille.

Minä olen se, joka morotti pariinkin otteeseen ajellessani ensin sinun edessä ja sitten vielä ohitse, kun puhuit kännykkään siinä rappukäytävän suulla.. Niin ja minulla pyöränä siis Sinivalkoinen GSX-R..
Ei voi muuta sanoa kuin HUH HUH. :rakastunut:

Taisi puhua polliisille ja ilmoittaa mahdollisen stalkkaamisen, kun seurailit sitä pimua silmä(?) kovana :grin:

Euran ja Huittisten välissä Huittisiin päin tänään puoli neljän jälissä, kolmen pyörän asianmukainen vetoketjumallinen letka, Tais tulla pari sormea ja yks oikein selvä.

Viimeksi muokattu:
olikos yamaha1 ja rouva kun paineli hyvällä marssivauhdilla aamulla 7:50 110tietä hesan suuntaan, retkikamat pyörien päällä...

Eilen 14 jälkeen kiimingissä posliini pysäytti pari pyörää huttukylässä.
Tänään kolmen-neljän pintaan (ylikiimingistä puolangalle päin) ei varmaa muistikuvaa :right:
musta isohko matkapyörä sormi morot :thumbup:
Ite tuolla omalla vihreellä Hulkilla liikenteessä :orgmp:

adville sanoi:
olikos yamaha1 ja rouva kun paineli hyvällä marssivauhdilla aamulla 7:50 110tietä hesan suuntaan, retkikamat pyörien päällä...

NO KAS KAS, sitä ollaan hereillä? :D Juu me siellä paineltiin kohti Suomen p.reikää jossa vietettiin päivä töiden merkeissä. Eli ei varsinainen retki, mutta ilo otettiin irti tuostakin! Illaksi takasin Turkkuseen ja sauna tulille! :thumbup:

adville sanoi:

Yamaha1 sanoi:
NO KAS KAS, sitä ollaan hereillä? :D Juu me siellä paineltiin kohti Suomen p.reikää jossa vietettiin päivä töiden merkeissä. Eli ei varsinainen retki, mutta ilo otettiin irti tuostakin! Illaksi takasin Turkkuseen ja sauna tulille! :thumbup:

Rouvakin matkassa kyllä, me kun ollaan teiden erottamattomat =)
Mutta missäköhän sitä ollaan ajettu niin putkinäöllä ettei olla edes törmätty / taikka tökitty kepeillä?

Back