• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
:D mää katoin keittiön ikkunasta että hää,turvaliivit. sit mä tajusin pyörät... :thumbup:

olin nääs just heränny kun täyty ehtii kasiks töihin..:hanuria:

Noin sadan (!) pyörän letka tuli vastaan Hyrylä-Hyvinkää välillä Ridasjärven kohdalla puoli seitsemän jälkeen Hyvinkään suuntaan. Ei näyttänyt .orgin kimppakiva-letkalta :D

Ja olitko se sinä, joka tulit ensin vastaan vanhalla lahdentiellä Mäntsälän eteläpuolella Haarajoen suuntaan menossa vanhemmalla tummanvihreällä brittipyörällä (?) ja nostit etusormen taivasta kohti musta-valkoisella hanskalla. Tämä noin klo 19 korvilla. Taisit tulla uudestaan vastaan Kellokoskella vajaata tuntia myöhemmin Mäntsälän suuntaan menossa? Itse ajelin punaisella CBR:llä.

Pääsikö eilen joku melumittaukseen Oulussa Motonetin lähistöllä tuossa klo 8.45? Emäntä tuossa mainitsi että komeesti joku pyörä naukassut liikennevaloissa ja saanut miliisipyörän peräänsä :)

Joka olit laputettavana ilkkuvien autossa Väänälässä (Mikkelistä n. 15 km Puumalan suuntaan), olit liikkeellä sinisellä trumpalla. Tein uukkarin ja ilmoittelin autosta (VW Golf +, rekkareita ei nähnyt) joka veti lauta- ja levykuormaa Puumalan suuntaan ilman minkäänlaista sidontaa, sinun rike taisi olla sittenkin suurempi ja vaarallisempi kun kertoivat etteivät heti ehdi perään ja että muita autoja ei ole ajelemassa samalla suunnalla (kärritaikuri veti samaan aikaan ohi). Kiitti kuitenkin ilmoituksesta. Toivon mukaan lisenssi jäi taskuusi.

..tavallaan ymmärrän tuon homman mutta äkistään ajatellen täysi peräkärry henkkarin perässä ilman sidontaa voisi olla tavoittelemisen arvoinen juttu sekin turvallisuuden kannalta, siihen sinun sakkoasiaan olis ehkä voinu palata.... Nimim. kuomun, ratapalkin ja rakennuslevyjä eteensä eri peräkärryistä saanut. Onneksi aina kotilon "suojassa".

adville sanoi:
:D mää katoin keittiön ikkunasta että hää,turvaliivit. sit mä tajusin pyörät... :thumbup:

olin nääs just heränny kun täyty ehtii kasiks töihin..:hanuria:

Hehheh, juu... Hankittiin ihan "vit*uuksillaan" turvaliivit ja olivat ekaa reissua kokeilussa. Lähinnä niissä olis ideana että pitää päällä silloin ku on noi "michelin" goret matkassa. Tiukat turvallivit ku vähän painaa sitä keskivartaloa ihonmyötäseksi ja näin ollen loppuu se goretakin vähäinenki tuulessa lepattaminen. :;):

Ja onhan noilla tosiaan mukava leikkiä kukkahattua myös. Ajaa nätisti ja olla näin paljon parempi ja viisaampi liikenteessä kuin muut.... HEHHEH! :grin:

Yamaha1 sanoi:
Hehheh, juu.. Tiukat turvallivit ku vähän painaa sitä keskivartaloa ihonmyötäseksi ja näin ollen loppuu se goretakin vähäinenki tuulessa lepattaminen. :;):

Ja onhan noilla tosiaan mukava leikkiä kukkahattua myös. Ajaa nätisti ja olla näin paljon parempi ja viisaampi liikenteessä kuin muut.... HEHHEH! :grin:

ehkä jopa kovin selitys turvaliivin käytön puolesta...:grin:

...jonka kapsäkeillä ladattu puna-valkonen R6 oli parikyt kilsaa ennen Kotkaa sivutiellä setä sinisten autossa? Toivottavasti ei käyny lisenssin päälle... Ja sinä valkosella tiikerillä mun eessä ajellu motoristi, toivottavasti vastaantullu motoristi hiffas sun merkin. Oisit voinu näyttää niille muillekin vielä 4 kilsaa ennen Kotkaa. Ainaki se R1 tuli melko haipakkaa. Mun huitomiset ei varmaa auton ikkunasta näkynny :grin:

Kenenköhän gold wingin perässä ajelin Kokkolasta seinäjoen risteykseen, eli vt8:lla? Kax päällä olivat ja suomenlippu liehuu perässä, kuski näytti peukkua kun käännyin sjoelle päin.

Olikko se sinä, ken tänään sormella meitä osoitteli?
Iltapäivän kuuman kauniissa auringon paahteessa, tiellä numero 24 kalliolan kohdalla, oliko se tuhkamäen alhaalla(?) Muistini pettää...
Kello lähenteli 14:45, paahdoimme töistä kotio sinua vastaan kakspäällä vihreällä kaunottarella.:grin:
Uljaana ratsunasi taisi palvella punainen katteeton pyörä, lienikö Z?

Kuka lienee se 15:lla wingillä tänään Vaalan ja Utajärven välillä Oulun suunnasta vastaan tullut mopoilija, joka heitit orggimorot. itte melkein myöhästyin, kun seurailin peileistä miks vaimo jäi takana niin paljon jälkeen.

shyhander sanoi:
Euran ja Huittisten välissä Huittisiin päin tänään puoli neljän jälissä, kolmen pyörän asianmukainen vetoketjumallinen letka, Tais tulla pari sormea ja yks oikein selvä.

Oliko kärjessä hopea Hornetti ja perässä kaksi mustaa (hyperi ja v-rod)? Oltiin juuri irrottu kahvitauolta notkelmassa olevasta punaisesta tuvasta, jonka nimeä en muista. Taisin olla keskellä eniten sormettava.

Emmää kerinnyt tunnistamaan pyörää... Mulla valkoinen kypärä ja pysty ajoasento :p vihertävän tummassa varttikatteellisessa xj:ssä.

Kolme moroa bongattu tänään:

1. Torpin liittymän lähettyvillä, ajeltiin 51stä. Sinä punaisella/terrakotta värisellä matkajuhdalla tulit vastaan (olisko ollu joku kawa). (kello about 12-12:30)

2. ravintola bensis 51 eli "femttiettan"in risteyksessä KTM merkkisellä vempeleellä huidoit. (samoin, about 12:30-13:00)

3. seurasaaren rinkulaa, siinä parkkipaikkojen kohilla tulit jollain customilla (minä en niistä tiiä juuri mitään) 2 päällä meitä vastaan. (about 15-15:15)

Back