• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joku tuli vastaan laitilaan päin hiukan ennen laitilaan kun itse ajoin harjavaltaan päin ja sormi oli pystyssä, joku tumma pyörä oli, muuta en ehtinyt huomaamaan. Itsellä oli tiedoissani näkyvä pyörä.

Joka tulit/te kurapyörillä vastaan paimiossa hepojoentiellä noin klo.13 aikoihin. Takimmaiselta oisin nähnyt olevinaan orggimorot. Vastaan tultiin kahden cb hondan voimin.

Oliko Silver Bride Lahdenperänkadulla tänään torstaina noin kello varttia yli kolme? Tuntomerkkeinä keltainen mopo ja Tyttö. Tai siis Nainen. :jpstyle:

^ En ollut minä, töissä nökötin vielä tuohon aikaan. Puoli viideltä lähdin liikenteeseen kohti Vehoniemeä. Eli jos joku näki siellä tuskastuneen näköisen tyttösen keltaisella Bululla kahden harrikan perässä, se olin mä. Tuskastuneisuus johtui mukana olleesta noviisista joka tykkäsi ajaa helevetinmoista alinopeutta ja tehdä nopeita jarrutuksia mitä yllättävimmissä paikoissa.

Mutta toisaalta, kerrankin mä en ollut se hidas ja aloittelija. :p Ja kai mä olen muutenkin vuoden aikana pikkuisen kehittynyt kuskina. Ainakin tuo mun mies vihjailee että alkaa olla nopeutta vähän liikaakin kun se ei saa mua enää tiputettua vauhdistaan... :häähää:

Pavel Pude sanoi:
Joka tulit/te kurapyörillä vastaan paimiossa hepojoentiellä noin klo.13 aikoihin. Takimmaiselta oisin nähnyt olevinaan orggimorot. Vastaan tultiin kahden cb hondan voimin.

No mähän se siinä takaa-ajelin.

Olitko se sinä Yammu1 kuka mustanpuhuvalla outfitillä ja pyörällä tulit hollolasta kirkkotietä eilen n. 6? aikaan. Nostit kiekat tappiin ku morotin orgit !

Olitko se sinä joka tulit hetki sitten jollain customilla sormi ojossa vastaan Hämeenlinnan ja Janakkalan rajan tienoilla, suuntana Hml? Itse tarjosin perus kämmenmoroa, mutta sun moikkauksesta ei voi erehtyä. Sinut on nähty, tunnusta! :-D

Olitko se sinä, joka tänään puoli kuuden aikaan ajelit hetken matkaa perässäni Kurusta Treelle päin, tulit yhdessä vaiheessa rinnalle ajamaan, mutta ohittamisen sijaan vaan vilkutit ja jäit uudestaan taakse? Siinä vaiheessa, kun pysähdyit jollekin bussipysäkille, tuli sellainen vainoharhainen wtf-fiilis, että siellä mulle nyt kirjoitellaan sakkolappua...

Bren sanoi:
Olitko se sinä, joka tänään puoli kuuden aikaan ajelit hetken matkaa perässäni Kurusta Treelle päin, tulit yhdessä vaiheessa rinnalle ajamaan, mutta ohittamisen sijaan vaan vilkutit ja jäit uudestaan taakse? Siinä vaiheessa, kun pysähdyit jollekin bussipysäkille, tuli sellainen vainoharhainen wtf-fiilis, että siellä mulle nyt kirjoitellaan sakkolappua...

Oliko se punainen pyörä? Itellä oli siellä suunnalla tänään perässä sellainen pyörä ja tuntui että mua seurattiin. Sitten yhtäkkiä olikin kadonnut peileistä :D vainoharha on paras harha..

Zemez sanoi:
Oliko se punainen pyörä?

Saattoi hyvin ollakin. Tai ainakin kuskin ja pyörän yhdistelmä oli pääväritykseltään musta-punainen. Ja pyörään oli jotain nyssäkkää ripustettu kiinni, pehmeät sivulaukut ehkä. (Taas huomaa, kuinka olematon havainnointikyky voikaan olla, kun ei johonkin kohteeseen erikseen keskity.)

Cruor sanoi:
Minä se taisin olla. Pyörä tosin on oranssi :)

Päivä täsmää, kellonaikaa en muista, mutta aikalailla kuohun kyltin kohalla tuli hopeinen pyörä kakspäällä sormi ojossa vastaan. Tais olla xenonitkin?

Oranssi, musta, mitä näitä värejä nyt on :) Taisi muisti tehdä tepposet :;):

Heitin lenkin Mommilansouteluihin ja takasin Helsinkiin, Ridasjärventietä pitkin.

Tuli kaksikin pärrää vastaan sormi pystys. Yks joku punanen tai oranssi, ehkä KTM tai sitten joku nakupyörä.
Toinen oli joku musta cruiseri, ihan pari minuuttia myöhemmin. Olikkonääsie?

Raippaluodon sillan tienoilla kolme pyörää tuli vastaan ja viimosena ajelleesta customista tuli kunnon sormimoro. Itse kaverin kanssa olin matkalla Kompassiin syömään.

Kukas neito oli tankkaamassa Cagivaa Kouvolassa mäkkärin Nesteellä nyt lauantaina ennen neljää? Tulin viereiselle mittarille Ducatilla. Komeat oli mörinät Cagivassa kun höräytit käyntiin. :)

Mikähän on todennäköisyys sattumalle, että tulee samanlainen Kotarin 990 Supermoto R vastaan Uudenmaan mutkateillä?
No tänään kuitenkin kävi KAKSI kertaa, Dege bongattu siis tuplasti - Evitskogissa ja Porkkalanniemessä :)

Neljän - kuuden ( ei hokannut laskea) pyörän letka tuli vastaan Sodankylästä pohjoiseen eilen iltapäivällä 17-18 aikoihin. Ensimmäinen customi morotti orgisti, muut normisti koko hanskalla. Harvemmin noilla korkeuksilla orggeja näkee...

Olikos Suzu-ukko erehtynyt kaupungista ennen yhtä päivällä?
Olin näkevinäni kyseisen herran itäisellä rantakadulla turussa.
Itse olin kaverin kanssa valoissa menossa uuden myllysillan yli.

tate66 sanoi:
Olikos Suzu-ukko erehtynyt kaupungista ennen yhtä päivällä?
Olin näkevinäni kyseisen herran itäisellä rantakadulla turussa.
Itse olin kaverin kanssa valoissa menossa uuden myllysillan yli.

Kyllä mä Turun läpi ajelin :thumbup:

Uusikaupunki-Naantali-Turku-Kemiönsaari.. Jne....

Tänään puolenpäivän jälkeen tuli komeat org-morotukset sinulta, joka ajelit kakspäällä Bembölestä Veikkolan suuntaan 110 tiellä... Olitko se sinä? :)
Mulla oli alla musta Ducati ja aika musta muutenkin.

Ne oltiin me. :thumbup:

Harlikka keulilla+kaks kotaria+rykkönen+kaks matkapöörää. Käytiin kääntymässä Saariselällä SS1000 ajon puitteissa. Tuli sitten vuorokaudessa rapiat 1800 kilometriä ja olokin on enskiertaslaisella semmoinen, niin ja tähän kertaan se saa omalta kohdaltani jäädäkki.

Mulla oli ainakin etusormi pystyssä, mutta mä ajelinkin letkan keskellä.

Chivas067 sanoi:
Neljän - kuuden ( ei hokannut laskea) pyörän letka tuli vastaan Sodankylästä pohjoiseen eilen iltapäivällä 17-18 aikoihin. Ensimmäinen customi morotti orgisti, muut normisti koko hanskalla. Harvemmin noilla korkeuksilla orggeja näkee...

Back