Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Pavel Pude sanoi:Joka tulit/te kurapyörillä vastaan paimiossa hepojoentiellä noin klo.13 aikoihin. Takimmaiselta oisin nähnyt olevinaan orggimorot. Vastaan tultiin kahden cb hondan voimin.
Bren sanoi:Olitko se sinä, joka tänään puoli kuuden aikaan ajelit hetken matkaa perässäni Kurusta Treelle päin, tulit yhdessä vaiheessa rinnalle ajamaan, mutta ohittamisen sijaan vaan vilkutit ja jäit uudestaan taakse? Siinä vaiheessa, kun pysähdyit jollekin bussipysäkille, tuli sellainen vainoharhainen wtf-fiilis, että siellä mulle nyt kirjoitellaan sakkolappua...
Zemez sanoi:Oliko se punainen pyörä?
Cruor sanoi:Minä se taisin olla. Pyörä tosin on oranssi
Päivä täsmää, kellonaikaa en muista, mutta aikalailla kuohun kyltin kohalla tuli hopeinen pyörä kakspäällä sormi ojossa vastaan. Tais olla xenonitkin?

tate66 sanoi:Olikos Suzu-ukko erehtynyt kaupungista ennen yhtä päivällä?
Olin näkevinäni kyseisen herran itäisellä rantakadulla turussa.
Itse olin kaverin kanssa valoissa menossa uuden myllysillan yli.
Chivas067 sanoi:Neljän - kuuden ( ei hokannut laskea) pyörän letka tuli vastaan Sodankylästä pohjoiseen eilen iltapäivällä 17-18 aikoihin. Ensimmäinen customi morotti orgisti, muut normisti koko hanskalla. Harvemmin noilla korkeuksilla orggeja näkee...