• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jaska_73 sanoi:
Mulla oli ainakin etusormi pystyssä, mutta mä ajelinkin letkan keskellä.

Saattoipa tuo sun moro jäädä huomaamatta, keskiletka olikin tiiviimpi ja ensimmäiseen aina helpompi katseensa kohdistaa. :dunno: Mutta te se olitte, sekalainen seurakunta :jpstyle:

Olitko se sinä, tai te, jotka tulivat Jalasjärvellä vastaan about yhden aikaan tänään. 3 customia, joista ensimmäisellä ja viimeisellä oli sormi ojossa :)

Lahdessa tänään iltapäivällä, oisko joskus kolmen jälkeen. Karistosta Holmaan päin ajellessa vastaan tuli sininen Suzuki GSX-R (kokoa en ehtiny bongaamaan) ja kuljettajalta org-sormimorotus. Tunnustaako joku ?

Itselläni tapahtumahetkellä vihreänkirjava ZX6R alla.

Mikähän on todennäköisyys sattumalle, että tulee samanlainen Kotarin 990 Supermoto R vastaan Uudenmaan mutkateillä?
No tänään kuitenkin kävi KAKSI kertaa, Dege bongattu siis tuplasti - Evitskogissa ja Porkkalanniemessä
Juu, huomasin kyllä että vastaan tuli melkein samanlainen 990 R. Harvassa on loistopyörien omistajat tässä maassa vai mitä, sillä moni ajelee tusinapyörillä.

krummi sanoi:
Raippaluodon sillan tienoilla kolme pyörää tuli vastaan ja viimosena ajelleesta customista tuli kunnon sormimoro. Itse kaverin kanssa olin matkalla Kompassiin syömään.

Mehän siellä ajeltiin ja kelvollinen morotus sormella tuli sinultakin. Meillä etummaisena ajeli 1100 Virago, toisena 600 fazer ja mulla VTX. En ehtinyt teidän pyöriä tunnistaa "vauhdissa".

Nyt tuli kyllä selvä org-morjestus vastaan Rollossa bemarilta joka tuli vastaan Sinetästä päin lähellä arktikumia kohdassa jossa tien kaistojen määrä tuplautuu.

Hepojoentiellä tumman sporttimopon(?) kanssa vaihdettiin eilen Org!-morotukset 17.30-18.00 aikoihin. Itsellä tumma boxeri-puimuri laukuilla, hopeanharmaa kypärä ja mustat ajovermeet päällä. Olitko se sinä?

TiPL sanoi:
Hepojoentiellä tumman sporttimopon(?) kanssa vaihdettiin eilen Org!-morotukset 17.30-18.00 aikoihin. Itsellä tumma boxeri-puimuri laukuilla, hopeanharmaa kypärä ja mustat ajovermeet päällä. Olitko se sinä?
Oltiinpa vaimon kanssa liikkeessä kyseisellä pätkällä juuri tuolloin. Olikin morotuksen jälkeen tiukka keskustelu mahtoko olla orggilainen kyseessä:grin: Aika monta pyörää tuli vastaan kyllä.

Olitko se te jotka tulitte vastaan turuntiellä jorvin kohdalla lauantaina, keulilla joku katupyörä perässä customi, itse ajelin öljynvaihtoa kohti töihin...

Kolme kustomia, ajelitte eilen vastaan ensin Viinijärven kohdilla ja uudelleen lähellä Polvijärveä. Molemmilla kerroilla todella komeat sormimorot :bye:. Häkellyin hiukan ekalla kerralla, mutta tokalla taisin jo itsekkin onnistua morotuksessa :WAZAAP:

Eilen tiistaina 24.7 pöristeli vastaan isompi porukka Kellokoskentiellä kohti pohjosta pikkasta ennen Mäntsälää.
Arvioiden 30 sormea nous, ihan nauratti ääneen ku oli niin mahroton tilanne, sormia sillä täällä :p
Ite köröttelin mustalla nakulla mustissani.:orgmp:

Wannabe-motoristi sanoi:
Eilen tiistaina 24.7 pöristeli vastaan isompi porukka Kellokoskentiellä kohti pohjosta pikkasta ennen Mäntsälää.
Arvioiden 30 sormea nous, ihan nauratti ääneen ku oli niin mahroton tilanne, sormia sillä täällä :p
Ite köröttelin mustalla nakulla mustissani.:orgmp:

Hesan hitaiden eilinen letka?

...joka taluttelit mustaa Gixxeriä Turun motarin alkupäässä eilen? Toivottavasti ei ole suurempaa remonttia luvassa. :right:

Olitko se sinä eilen (24.7) Jokioisten Nirpanmäessä sormi pystyssä joskus 18.30 tienoolla? Itse normi morot viskasin kun täällä nuo sormi morot on aika vähäisiä ja niistä ihan häkeltyy :D Itse olin mustalla Z:lla liikkeellä.

Tänään sain motoristiurani ensimäiset .org-morotukset. Ensin Lapinkylänjärven kohdalla tiellä 1130 noin kello 15:30 aikaan. Toiset morot sitten Vuosaaressa voimalaitoksen kohdalla kuuden jälkeen.

Itse olin liikkeellä punaisella GSX-F:llä.

Olitko sinä?

Laareppi sanoi:
Sepä se. 41 mopedia oli letkassa... :p

Eihän kyseinen letka vain jatkanut Jyväskylään asti? Tänään tuli melkonen jono vastaan Vaajakosken motarilla.

Itse liikkeellä vihreällä ZX-6R:llä.

Kukas oli hotelli Kaunasissa tänään:

20120725_195719.jpg

Jätin käyntikortin muistutuksena penkille.

D-Iivil sanoi:
Tänään sain motoristiurani ensimäiset .org-morotukset. Ensin Lapinkylänjärven kohdalla tiellä 1130 noin kello 15:30 aikaan.
Itse olin liikkeellä punaisella GSX-F:llä.

Olitko sinä?

Paljon tuli pyöriä tänään vastaan, joten en muista jokaista vastaantulijaa. Mutta täsmää minuun tuo tie 1130 Lapinkylänjärvi ja kellonaika. Olin tuohon aikaan menossa kohti kehä III:sta, punainen Arain potta päässä, valkomustassa sweepin takissa, musta nakupyörä alla.

Back