- Sijainti
- Pirkanmaa
Sinäkö se äsken keventelit keulaa Ylöjärvellä Deliwayn pihassa jollain harmaalla pyörällä (mä noita merkkejä tunnista ikinä..)? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

puuwe sanoi:Nätisti se sininahka moikkas ku tultiin vastaan (valkonen bmw s1000rr+mustiin pukeutunut kuski ja musta kawa 636+valkoseen pukeutunut kuski), ja nätisti kaks pyörää letkassa melko hissunkissunOnneks havaittiin letka jo kaukaa eikä tarvinnu tutustua jammun tekniikkaan tarkemmin.
ilkka75 sanoi:Mä mietinkin näittekö tarpeeksi ajoissa.
? Ajettiin juuri sun ohi siinä orikedon liittymän kohdalla, ja tuijotin pyörääs niin, että varmaan joku niskanikama otti itteensä, kun ei saanu silmiä irti. Punasella Volvolla mallia Lesta-Bussi (v70) oltiin liikkeellä.Karkov sanoi:Olitko se sinä noin klo 19:30 Vihdintiellä vähän ennen Lahnuksen Shelliä? Mustavalkoiset ajovaatteet ja musta pyörä taisi olla.
Tulin sinua vastaan mustalla ER-6n:llä.![]()
JukkaE60 sanoi:Kenen kanssa juteltiiin Auswitchin parkkarilla kaatosateessa, Apriliaa taisit ohjastaa ja kotimatkalla? Meillä vielä Itävalta ja Saksa edessä, toivon mukaan kuivemmissa merkeissä....
JukkaE60 sanoi:Kenen kanssa juteltiiin Auswitchin parkkarilla kaatosateessa, Apriliaa taisit ohjastaa ja kotimatkalla? Meillä vielä Itävalta ja Saksa edessä, toivon mukaan kuivemmissa merkeissä....
Karkov sanoi:Alexz, juu oli vihreät neonit takissa, minähän se. Mentiin näköjään melkein samat reitit, mutta väärinpäin. Olin tuota kuvajahtia hakemassa.
Lähdin itse Tuusula - Palojoki - Nurmijärvi - Klaukkala - Lahnus - Kehä3 - kotiin
alexz sanoi:Tuota reittiä tulee aika ajoin huvikseen ajeltua. On tiukempaa sekä loivempaa mutkaa ja osan matkasta voi vaikka ajella hieman lujempaakin.![]()

shwoomie sanoi:tää on aika satavarmasti pupu![]()
Jassu sanoi:Jos se lupasi ostaa kaikki rikkinäiset romusi ja koitti myydä sulle jotain autonrotteloa niin shwoomie:n olettamuksen mukaan se ei voi olla kukaan muu kuin pupu![]()