Sinäkö se äsken keventelit keulaa Ylöjärvellä Deliwayn pihassa jollain harmaalla pyörällä (mä noita merkkejä tunnista ikinä..)? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

puuwe sanoi:Nätisti se sininahka moikkas ku tultiin vastaan (valkonen bmw s1000rr+mustiin pukeutunut kuski ja musta kawa 636+valkoseen pukeutunut kuski), ja nätisti kaks pyörää letkassa melko hissunkissunOnneks havaittiin letka jo kaukaa eikä tarvinnu tutustua jammun tekniikkaan tarkemmin.
ilkka75 sanoi:Mä mietinkin näittekö tarpeeksi ajoissa.
? Ajettiin juuri sun ohi siinä orikedon liittymän kohdalla, ja tuijotin pyörääs niin, että varmaan joku niskanikama otti itteensä, kun ei saanu silmiä irti. Punasella Volvolla mallia Lesta-Bussi (v70) oltiin liikkeellä.Karkov sanoi:Olitko se sinä noin klo 19:30 Vihdintiellä vähän ennen Lahnuksen Shelliä? Mustavalkoiset ajovaatteet ja musta pyörä taisi olla.
Tulin sinua vastaan mustalla ER-6n:llä.![]()
JukkaE60 sanoi:Kenen kanssa juteltiiin Auswitchin parkkarilla kaatosateessa, Apriliaa taisit ohjastaa ja kotimatkalla? Meillä vielä Itävalta ja Saksa edessä, toivon mukaan kuivemmissa merkeissä....
JukkaE60 sanoi:Kenen kanssa juteltiiin Auswitchin parkkarilla kaatosateessa, Apriliaa taisit ohjastaa ja kotimatkalla? Meillä vielä Itävalta ja Saksa edessä, toivon mukaan kuivemmissa merkeissä....
Karkov sanoi:Alexz, juu oli vihreät neonit takissa, minähän se. Mentiin näköjään melkein samat reitit, mutta väärinpäin. Olin tuota kuvajahtia hakemassa.
Lähdin itse Tuusula - Palojoki - Nurmijärvi - Klaukkala - Lahnus - Kehä3 - kotiin
alexz sanoi:Tuota reittiä tulee aika ajoin huvikseen ajeltua. On tiukempaa sekä loivempaa mutkaa ja osan matkasta voi vaikka ajella hieman lujempaakin.![]()

shwoomie sanoi:tää on aika satavarmasti pupu![]()
Jassu sanoi:Jos se lupasi ostaa kaikki rikkinäiset romusi ja koitti myydä sulle jotain autonrotteloa niin shwoomie:n olettamuksen mukaan se ei voi olla kukaan muu kuin pupu![]()