• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sinäkö se äsken keventelit keulaa Ylöjärvellä Deliwayn pihassa jollain harmaalla pyörällä (mä noita merkkejä tunnista ikinä..)? :grin:

puuwe sanoi:
Nätisti se sininahka moikkas ku tultiin vastaan (valkonen bmw s1000rr+mustiin pukeutunut kuski ja musta kawa 636+valkoseen pukeutunut kuski), ja nätisti kaks pyörää letkassa melko hissunkissun :D Onneks havaittiin letka jo kaukaa eikä tarvinnu tutustua jammun tekniikkaan tarkemmin.

Mä mietinkin näittekö tarpeeksi ajoissa. Mut ei sillä "veturilla" ollut kiinnostusta (tai jotain muuta syytä) kääntyillä kenenkään perään. Aikaisemmin tuli vastaan pari pyörää, eivätkä kyllä tulleet laillista nopeutta. (eivät nyt ihan kovaakaan). Eikä tuota tietä varmaan kovin Paljoa nopeampaa oliskaan tullut ajettua(ehkä hieman kuitenkin).

... joka ajelit sateessa ohikulkutietä Turussa n.15:30, ja poistuit Orikedon liittymästä, pyöränä vanhempi Bimota :WAZAAP: ? Ajettiin juuri sun ohi siinä orikedon liittymän kohdalla, ja tuijotin pyörääs niin, että varmaan joku niskanikama otti itteensä, kun ei saanu silmiä irti. Punasella Volvolla mallia Lesta-Bussi (v70) oltiin liikkeellä.

Kenen kanssa juteltiiin Auswitchin parkkarilla kaatosateessa, Apriliaa taisit ohjastaa ja kotimatkalla? Meillä vielä Itävalta ja Saksa edessä, toivon mukaan kuivemmissa merkeissä....

Tänään joskus klo. 13.00 aikaan Lapuan lidlin pihassa nesteen kylmäasemalla tankkaamassa pun. -10vm cb1000r kuskilla päällä rukan lancelot takki. Ite ajelin kotilolla ohitte ku olin hakemassa omaan cb hondaan varaosia.

Olitko se sinä noin klo 19:30 Vihdintiellä vähän ennen Lahnuksen Shelliä? Mustavalkoiset ajovaatteet ja musta pyörä taisi olla.

Tulin sinua vastaan mustalla ER-6n:llä. :orgmp2:

Karkov sanoi:
Olitko se sinä noin klo 19:30 Vihdintiellä vähän ennen Lahnuksen Shelliä? Mustavalkoiset ajovaatteet ja musta pyörä taisi olla.

Tulin sinua vastaan mustalla ER-6n:llä. :orgmp2:

Minä se taisin olla. Oliko sinulla takissa vihreät pitkittäiset raidat. Huomasin kyllä morotuksen :thumbup:

Oli tuollainen mukava iltalenkki Pähkis - Lahnus - Klaukkala - Palojoki - Hyrylä - Tuusulantie - Kehä I ja lopuksi Vihdintietä kotiin :D

JukkaE60 sanoi:
Kenen kanssa juteltiiin Auswitchin parkkarilla kaatosateessa, Apriliaa taisit ohjastaa ja kotimatkalla? Meillä vielä Itävalta ja Saksa edessä, toivon mukaan kuivemmissa merkeissä....

tää on aika satavarmasti pupu :)

Alexz, juu oli vihreät neonit takissa, minähän se. Mentiin näköjään melkein samat reitit, mutta väärinpäin. Olin tuota kuvajahtia hakemassa.

Lähdin itse Tuusula - Palojoki - Nurmijärvi - Klaukkala - Lahnus - Kehä3 - kotiin

JukkaE60 sanoi:

Jos se lupasi ostaa kaikki rikkinäiset romusi ja koitti myydä sulle jotain autonrotteloa niin shwoomie:n olettamuksen mukaan se ei voi olla kukaan muu kuin pupu :D

Karkov sanoi:
Alexz, juu oli vihreät neonit takissa, minähän se. Mentiin näköjään melkein samat reitit, mutta väärinpäin. Olin tuota kuvajahtia hakemassa.

Lähdin itse Tuusula - Palojoki - Nurmijärvi - Klaukkala - Lahnus - Kehä3 - kotiin

Tuota reittiä tulee aika ajoin huvikseen ajeltua. On tiukempaa sekä loivempaa mutkaa ja osan matkasta voi vaikka ajella hieman lujempaakin. :p

Olitko se sinä joka ajelit kehä3 KTM Dukella huomioliivit päällä? Ei sillä etteikö niitä saisi pitää, ja hyvin erottuu tosiaan liikenteessä :thumbup:

Ja hetkeä myöhemmin tuli vastaan mopo-skootterilla hahmo täysissä dainesen nahoissa :blink:

alexz sanoi:
Tuota reittiä tulee aika ajoin huvikseen ajeltua. On tiukempaa sekä loivempaa mutkaa ja osan matkasta voi vaikka ajella hieman lujempaakin. :p

Juu oon huomannut ihan saman. Ajatko aina tuota Metsäkyläntietä Palojoelle/Klaukkalaan? Aika hyviä mutkia tosiaan löytää siltä reitiltä, muutamissa paikoissa hieman asfaltti huonommassa kunnossa, mutta kyllähän tota ajelee. Saas nähdä jos vaikka näkyillään jatkossakin samalla pätkällä siis. :orgmp2:

JukkaE60 sanoi:

shwoomie sanoi:
tää on aika satavarmasti pupu :)

Jassu sanoi:
Jos se lupasi ostaa kaikki rikkinäiset romusi ja koitti myydä sulle jotain autonrotteloa niin shwoomie:n olettamuksen mukaan se ei voi olla kukaan muu kuin pupu :D

Eipä sitä, näköjään, ite tarvi "tunnustaa"... :D

Pääsin, jopa 2h ajamaan kuivalla tiellä aurinkopaistees, ennen ku kaarsin tienvarsi hotelliin... :jpstyle:
ajoitus tällä kertaa kohilla n. 2 min tämän jälkeen alko taas sitä "paskaa" tulemaan kaatamalla :kääk:

Mukavaa reissuu ja parempaa onnea säiden kaa teille :thumbup:

Sinäkös tulit mua vastaan porintiellä vähän Kolmenkulman abc:n jälkeen tuossa äskettäin etusormi pystyssä?
Mä taas kerran olin ajatuksissani, (mietiskelin illan ajolenkin suuntaa tai jotain) ja morotin normaalisti... Kunnes tajusin sun orggimoron, heräsin ja vaihdoin nopeasti morotustyyliä. :grin:

Eilen Iloinen orggi moro ysitiellä tampesterin ja oriveen välimaastossa punaiselta matkapyörältä joka matkaili tamppereen suuntaan.

Olitko se sinä: Keltasella suristimella tulit 17:50 Vihdintiellä vastaan komia orggimoro yläviistossa. Ajelin jonkun toisen mopottimen takana, joka ei tainnut sulle morjestaakkaan(?)

Tupla Org morotus bongattu henkilöautosta nilsiässä,ajelin mustalla bläkkärilla,vastaan tuli punainen auto josta 2 kättä ylös ja etusormet reippaaseen morotukseen
sunnuntaina 15.7 bongasin org moron mikkelin eteläpuolella,ajelit vastaan punainen sadehaalari päällä

lol,2 päivää reissussa eteläsuomessa,nonstin jokaiselle vastaantulevalle pyörälle org moron,1 bongattu..

huono suhde..1500 / 1 mutta kuitenkin..

jatketaan samaa rataa

...joka pysähdyit tammiston kohdalla tuusulanmotarilla juttelemaan motoristigyyn kanssa? Tänään klo 17.30 aikoihin

Back