• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Varohan vaan, kaverit on kertonu että jos näyttää olevan liian hyvä ollaakseen totta, kuulat saattaa kuulua hintaan :häähää:

Mikäs siinä jos tykkää miekkailla:kääk:

Örkkimoro tänäaamuna 6.40 Tikkurilan urheilukentän valoissa. Sulla vähän vanhempi Honda cbr monieriväri. SÄÄKÖ?

Eilen Vanhalla Turuntiellä iltayhdeksän aikoihin Leppävaaran ST1 kylmäaseman kohdalla musta? kyykkypyörä tuli vastaan ja komea ORG-morotushan sieltä tuli. Itse ajelin mustalla GPX Kawasakilla vastaan.

Olitko se sinä Kulomäentiellä 14:15 aikaan menossa kohti Lahdenväylää punaisella kyykyllä? Ensimmäinen orggimoro. :grin:
Tulin mustalla ER-6n:llä vastaan.

Eilen illalla havaittu orggimoro Selkäharjussa Mikkelintiellä, yritin vaihtaa itte vauhissa kahesta sormesta yhteen...
Se keltanen MB Vito tyrkkäs eteesi nähdäkseni melko tökerösti?

Kukas ajeli meikää vastaan Vaaralan shellin kohilla sormi koitollansa? T.Punanen alaston jammu

Tänään viiden aikoihin 23:lla Kuohun kohdilla. Joku mustalla nakulla Jyväskylän suuntaan - itse 'kakspäällä' Keuruuta kohti hopeisella VFR:llä. Olitko se sinä?

Olitko se sinä joka sinisessa tekstiili Yamaha-takissa ajelit Tangomarkkinoilla R6:lla kunnes pysähdyit juttusille bussipysäkille toisen Yamaha-kuskin kanssa jolla oli siniset kokovartalonahat päällä? Jotain paperikauppaa oli nähtävissä... :kääk:

Vedit peltolan lähettyvillä veikkaan R1-kisaputkella (voi olla uudemmaantielläkin hautuumaan puoella)kovia kieroksia perjantai 13 aamuyöllä,no ei haittaa mieluinen herätys verrattuna räkättirastaiden tappeluun:p

Testosteroiinipetteri länsiväylällä eilen Kirkkonummelle päin. En kerinny tunnusmerkkejä saamaan. Sen verta liian lujaa menit. Jos laskuissa pysyin mukana, niin nelonen oli lasissa ja kahva tapissa...... Sanattomaksi vetää tommonen typeryys ja muiden vaarantaminen liikenteessä!

Olitko se sinä joka eilen lauantaina vedit 3 pyörän letkan porvoosta sipooseen.
Tuntomerkit: valkoinen jammu fz1. Ylimääräisillä sinisillä valoilla varustettuna ja sinisillä texteillä ja numeroilla.
Ainakaan ylinopeutta ei tullut ajettua. Sen verran tarkka mittari.

Olitkohan se juuri sinä, joka autojen välissä pujotellen polttelit takarenkaan rippeitä (mustalla gikserillä?) 110-tiellä Piispanristillä tänään klo 18 kieppeillä? _NE_ taisivat olla perässäsi, kun niin epäluuloisena pälyilit koko ajan ympärillesi kaikissa niissä neljissä valoissa, joissa olin kanssasi samaan aikaan.

Kankaat vilkkuivat sen verran, että kovin pitkälle tuskin ajelit.

villho sanoi:
Tänään viiden aikoihin 23:lla Kuohun kohdilla. Joku mustalla nakulla Jyväskylän suuntaan - itse 'kakspäällä' Keuruuta kohti hopeisella VFR:llä. Olitko se sinä?

Minä se taisin olla. Pyörä tosin on oranssi :)

Päivä täsmää, kellonaikaa en muista, mutta aikalailla kuohun kyltin kohalla tuli hopeinen pyörä kakspäällä sormi ojossa vastaan. Tais olla xenonitkin?

ilkka75 sanoi:
Olitko se sinä joka eilen lauantaina vedit 3 pyörän letkan porvoosta sipooseen.
Tuntomerkit: valkoinen jammu fz1. Ylimääräisillä sinisillä valoilla varustettuna ja sinisillä texteillä ja numeroilla.
Ainakaan ylinopeutta ei tullut ajettua. Sen verran tarkka mittari.

Nätisti se sininahka moikkas ku tultiin vastaan (valkonen bmw s1000rr+mustiin pukeutunut kuski ja musta kawa 636+valkoseen pukeutunut kuski), ja nätisti kaks pyörää letkassa melko hissunkissun :D Onneks havaittiin letka jo kaukaa eikä tarvinnu tutustua jammun tekniikkaan tarkemmin.

Olitko se sinä tänään n. klo13 jollakin sinisella matkaendurolla, jossa siniset laukut (3kpl) pihtiputaantiellä joka tulit vastaan tulevien kaistaa mutkassa ja meinasit ajaa päälle (tämä mutka: itse olin menossa kuvan suuntaan) Tais olla kuski täysin lukossa kun helposti se tuollaisessa mutkassa olis enempikin kääntynyt.. Onneksi pysyin itse tiellä.

Back