• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitko se sinä joka tuli 58 tiellä ponsan jälkeen vastaan koittosormi suoraksi lukittuna? (Alla oli fjr tai vastaava) itellä punanen fz6 laukuilla ja vänkärillä.

Mouru sanoi:
Olitko se sinä Laihia-Vaasa välillä tänäaamuna n 7.30? Olit lipsahtanut tieltä ja prätkäsi oli kumossa ojanpenkerettä vasten..

Kotilossa ohimadellessa kävi sydämet kurkussa kun ambulanssin ja poliisiauton nähtyämme nähtiin pyörän ojassa, onneksi olit tolpillasi joten ilmeisesti ei ollut sattunut pahemmin. Mietittiin miehen kanssa mitä tuossa on voinut tapahtua, päädyttiin puusilmädiagnoosiin: Oliko sumussa vastaantuleva puusilmä ollut ohittamassa ja sinä joutunut väistämään liian reunaan?

Siellä on mun ex-kopteri saanut sumusta kerrakseen. Auto ollut pysähdyksissä sumun keskellä ja perä lähti sitten alta kun tulikin kiire jarruttaa märällä asfaltilla.

Henkiset kolhut oli isommat kuin fyysiset, myös täällä päässä Suomea.

Sormi pongattu, pirkkalassa citymarketin liikenne ympyrän ja s-marketin liikenne valojen välissä. Keltainen taistelia, olin moikannut ensin normaalisti, huomasin sormen niin vaihoin etusormen morotukseen:) olin itse mustalla gixxerillä...

Edit: ja päivä oli 15.05.2012 joskus 11-12 aikoihin.

Sinä, kuka tulit 15.6 vilppulassa paloaseman risteyksessä kolhon suunnasta noin kasin aikaan. Olipa erikoinen, kauttaaltaan vitivalkoinen customin tapainen pyörä alla. Joutu kotilolla pysähtymään ja tiiraamaan pidempäänkin, mutta ei pystynyt tunnistamaan pyörää.

trumppa sanoi:
Siellä on mun ex-kopteri saanut sumusta kerrakseen. Auto ollut pysähdyksissä sumun keskellä ja perä lähti sitten alta kun tulikin kiire jarruttaa märällä asfaltilla.

Henkiset kolhut oli isommat kuin fyysiset, myös täällä päässä Suomea.

Juu, siinä tiessä näytti olevan kunnon jarrutusjäljet, kun siitä uudemman kerran on ohi ajettu, ja sillä tulikin tuokin vaihtoehto mieleen että siinä sumussa voinut tulla yllätyksiä oman kaistan suuntaankin.. Pyöriteltiin tuota paikkaa ja tilannetta, viimeisenä jonossa ollut on voinut olla päivänvalotekniikkaisella autolla liikenteessä. Silloinhan ei perävalot paista ja jos ei ole tajunnut jarruvaloakaan paistattaa, on voinut auto ilmestyä prätkäkuskille siinä sumussa aivan totaalisen yllättäen näkyviin..

Mouru sanoi:
Juu, siinä tiessä näytti olevan kunnon jarrutusjäljet, kun siitä uudemman kerran on ohi ajettu, ja sillä tulikin tuokin vaihtoehto mieleen että siinä sumussa voinut tulla yllätyksiä oman kaistan suuntaankin.. Pyöriteltiin tuota paikkaa ja tilannetta, viimeisenä jonossa ollut on voinut olla päivänvalotekniikkaisella autolla liikenteessä. Silloinhan ei perävalot paista ja jos ei ole tajunnut jarruvaloakaan paistattaa, on voinut auto ilmestyä prätkäkuskille siinä sumussa aivan totaalisen yllättäen näkyviin..

Juttelin eilen kyseisen kuskin kanssa viimeksi ja nyt oli alkanut mies mustumaan. Kuitenkin 60-70 metriä asfaltilla kylellään tuntuu kummasti.. Nyt kun on suurin hämmennys hälvennyt (niinku se sumukin..) ja mies kunnossa niin alkaa ottamaan päähän upean tankkimaalauksen lommot.

Turvallista ajoa kaikille motoristeille, vastaan voi tulla näköjään mitä tahansa!

:thumbup:

Kiitos nakupyörän kuskille joka vantaan vauhtipuiston kohdalla näytit himmausta. Tuli miekkataksi just letkan eteen jota meinasin lähteä ohittamaan. Alla oli kotarin adveR.

Tänään Karhukankaantie (8060). Verryttelin koipia bussipysäkillä street triplen vieressä, ajoit ohi BMW kyykyllä (S1000RR?), hyvät soundit sun pyörässä! Otin sut kiinni ja ohi, ajeltiin peräkanaa tovi.

Te kaksi supermototyyppiä Alapitkä-Kinnulanlahti tänään noin klo 14? Saavutin teidät, enkä ilennyt mennä ohi. GoProkin tallensi pätkän, on mun ehdoton lempistake tiälä Savossa. Ois makea kun osais kunnolla vetää.

Hanman sanoi:
Tulipahan tänään opittua uusia juttuja oon ihmetelly kevään ja alku kesän että miksi nuo urpot heiluttelee meikäläiselle sormea? onko valo pimeenä vai rengas irti tai savuttaa vai TÄH??? :rant:
kaveri onneks tänään oikaisi asian.......

ollu sormi pystyssä sitten koko päivän ja ettimällä ettiny kanssa sormeilijoita mutta ei oo tullu nyt espoo/vantaa alueella meikäläiselle sormea??

sinä joka näät pk seudulla mustan veturin niin voisitko sormittaa takaisin että varmistuisin tästä morotuksesta
ettei tuo ihan päättömiä taas selittänyt :grin:

ps: ensimmäistä kautta tässä suoritetaan ja AINA VOI OPPIA JOTAIN UUTTA

Ei sinnuu oo kusetettu :grin: Jatka vaan samaan tahtiin kyllä niitä vielä eteen tulee, tervetuloa joukkoon :) Tänään Ridasjärventiellä tuli joku sormi pystyssä vastaan, me oltiin 4 pyörän letkassa, vikana BMW:n RR 2 päällä :)

-Anu- sanoi:
Tänään Ridasjärventiellä tuli joku sormi pystyssä vastaan, me oltiin 4 pyörän letkassa, vikana BMW:n RR 2 päällä :)

Mihinkäs aikaan olitte tuolla Ridasjärventiellä? Itse tuli siellä heiluttua siinä klo 16 kieppeillä. Räyskälästä Hyvinkäälle pääsee heilahtaa aika kivoja kurveja :orgmp2: Itsellä alla musta Z750.

Kuka tunnustaa ampuneensa minua ja minun punaista SV:tä tänään siinä viiden-puoli kuuden hujakoilla sormipyssyllä muutama kilometri Karttulasta Kuopioon päin?

Jeeppa sanoi:
Mihinkäs aikaan olitte tuolla Ridasjärventiellä? Itse tuli siellä heiluttua siinä klo 16 kieppeillä. Räyskälästä Hyvinkäälle pääsee heilahtaa aika kivoja kurveja :orgmp2: Itsellä alla musta Z750.

No juurikin neljän aikaan :bye:

-Anu- sanoi:
No juurikin neljän aikaan :bye:
Itse huristelin tuota ridasjärven pätkää siinä 20 aikoihin pe-iltana, ja vastaan tuli motoristi joka eka vilkutti kerran ja sormea näyttäessäni tuli sormi pystyyn :) Itsellä tais olla valot pimeenä, himaan kun tulin niin polttimo oli kärvähtänyt. Lähtiessä aamulla liikenteeseen se kyllä vielä toimi..

S.Haltia sanoi:
Te kaksi supermototyyppiä Alapitkä-Kinnulanlahti tänään noin klo 14? Saavutin teidät, enkä ilennyt mennä ohi. GoProkin tallensi pätkän, on mun ehdoton lempistake tiälä Savossa. Ois makea kun osais kunnolla vetää.

Se on paras pätkä minunkin mielest' näillä tienoilla . Nyt juuri on vaan tuo rehuntekokausi menossa niin nuo paripyörä traktorit tulee aika tientäydeltä vastaan tai eteen niin on oltava mutkissa vähän normaalia varovaisempi.
Niin siis en ollut minä tuohon aikaan, Hondailla ajoin vasta joskus klo18.

Jouni K sanoi:
Se on paras pätkä minunkin mielest' näillä tienoilla . Nyt juuri on vaan tuo rehuntekokausi menossa niin nuo paripyörä traktorit tulee aika tientäydeltä vastaan tai eteen niin on oltava mutkissa vähän normaalia varovaisempi.
Niin siis en ollut minä tuohon aikaan, Hondailla ajoin vasta joskus klo18.

Ja tuolla tulee myös rekkoja vastaan, oikasee ilmeisesti jokusen kilsan verrattuna Siilinjärven kautta ajoon.

Joka ajeli Lauantaina Seinäjoella törnävällä Provinssi kansaa katsellen mustalla kawalla ALASTI.. :grin: No oli sentään kypärä päässä.. :thumbup:

tuli tänään joku hemaisevan seksikäs pörröpää vastaan Kolohongan kaupan edustalla sormi pystyssä!
jäi pyörä ja kamat huomioimatta kun huomasin että pitkät blondit hiukset tuli kypärän alta :thumbup:

(pyydän anteeksi jo valmiiksi jos olet mies) :grin:

lisäksi havaittu kanssa sormeilija itähakkilan koulutiellä :thumbup:

Viimeksi muokattu:
Back