Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mouru sanoi:Olitko se sinä Laihia-Vaasa välillä tänäaamuna n 7.30? Olit lipsahtanut tieltä ja prätkäsi oli kumossa ojanpenkerettä vasten..
Kotilossa ohimadellessa kävi sydämet kurkussa kun ambulanssin ja poliisiauton nähtyämme nähtiin pyörän ojassa, onneksi olit tolpillasi joten ilmeisesti ei ollut sattunut pahemmin. Mietittiin miehen kanssa mitä tuossa on voinut tapahtua, päädyttiin puusilmädiagnoosiin: Oliko sumussa vastaantuleva puusilmä ollut ohittamassa ja sinä joutunut väistämään liian reunaan?
trumppa sanoi:Siellä on mun ex-kopteri saanut sumusta kerrakseen. Auto ollut pysähdyksissä sumun keskellä ja perä lähti sitten alta kun tulikin kiire jarruttaa märällä asfaltilla.
Henkiset kolhut oli isommat kuin fyysiset, myös täällä päässä Suomea.
Mouru sanoi:Juu, siinä tiessä näytti olevan kunnon jarrutusjäljet, kun siitä uudemman kerran on ohi ajettu, ja sillä tulikin tuokin vaihtoehto mieleen että siinä sumussa voinut tulla yllätyksiä oman kaistan suuntaankin.. Pyöriteltiin tuota paikkaa ja tilannetta, viimeisenä jonossa ollut on voinut olla päivänvalotekniikkaisella autolla liikenteessä. Silloinhan ei perävalot paista ja jos ei ole tajunnut jarruvaloakaan paistattaa, on voinut auto ilmestyä prätkäkuskille siinä sumussa aivan totaalisen yllättäen näkyviin..
Hanman sanoi:Tulipahan tänään opittua uusia juttuja oon ihmetelly kevään ja alku kesän että miksi nuo urpot heiluttelee meikäläiselle sormea? onko valo pimeenä vai rengas irti tai savuttaa vai TÄH???
kaveri onneks tänään oikaisi asian.......
ollu sormi pystyssä sitten koko päivän ja ettimällä ettiny kanssa sormeilijoita mutta ei oo tullu nyt espoo/vantaa alueella meikäläiselle sormea??
sinä joka näät pk seudulla mustan veturin niin voisitko sormittaa takaisin että varmistuisin tästä morotuksesta
ettei tuo ihan päättömiä taas selittänyt
ps: ensimmäistä kautta tässä suoritetaan ja AINA VOI OPPIA JOTAIN UUTTA
Jatka vaan samaan tahtiin kyllä niitä vielä eteen tulee, tervetuloa joukkoon -Anu- sanoi:Tänään Ridasjärventiellä tuli joku sormi pystyssä vastaan, me oltiin 4 pyörän letkassa, vikana BMW:n RR 2 päällä![]()
Itsellä alla musta Z750.Jeeppa sanoi:Mihinkäs aikaan olitte tuolla Ridasjärventiellä? Itse tuli siellä heiluttua siinä klo 16 kieppeillä. Räyskälästä Hyvinkäälle pääsee heilahtaa aika kivoja kurvejaItsellä alla musta Z750.

Itse huristelin tuota ridasjärven pätkää siinä 20 aikoihin pe-iltana, ja vastaan tuli motoristi joka eka vilkutti kerran ja sormea näyttäessäni tuli sormi pystyyn-Anu- sanoi:No juurikin neljän aikaan![]()
S.Haltia sanoi:Te kaksi supermototyyppiä Alapitkä-Kinnulanlahti tänään noin klo 14? Saavutin teidät, enkä ilennyt mennä ohi. GoProkin tallensi pätkän, on mun ehdoton lempistake tiälä Savossa. Ois makea kun osais kunnolla vetää.
Jouni K sanoi:Se on paras pätkä minunkin mielest' näillä tienoilla . Nyt juuri on vaan tuo rehuntekokausi menossa niin nuo paripyörä traktorit tulee aika tientäydeltä vastaan tai eteen niin on oltava mutkissa vähän normaalia varovaisempi.
Niin siis en ollut minä tuohon aikaan, Hondailla ajoin vasta joskus klo18.
JaLe sanoi:Joka ajeli Lauantaina Seinäjoella törnävällä Provinssi kansaa katsellen mustalla kawalla ALASTI..No oli sentään kypärä päässä..
![]()