• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
-Anu- sanoi:
Porvoo-Liljendal-Ruotsinpyhtää-Elimäki-Kouvola -akselilla :) Me oltiin vajaan 10 pyörän poppoolla liikenteessä nauttimassa kevään mahtavimmasta päivästä :WAZAAP:

Ihan ei törmätty! Me ajettiin Pukkila - Askola - Porvoo - Hinthaara - Paippinen - Järvenpää suurinpiirtein 15.30-17.00

TROIJAS sanoi:
kun varoittelit vastaantullessasi isolla customilla, tutka-autosta Auranlaakson kohdilla Raisioon johtavalla tiellä ( E 18 ) KIITOS :thumbup:

Myös kustavintiellä tänään iso customi näytti hiljennä merkkiä minulle ja siellähän niitä vuokkoja hetken päästä olikin. kiitos!

Jari71 sanoi:
Kevään eka .ORG-moro nähty Klaukkalassa tänään puoli kuuden aikoihin. :WAZAAP:
Ajelit Perttulaan päin valkoisella kyykyllä ja tulin sormi pystyssä vastaan punaisella cebarilla matkavarustuksessa.

Minähän se taisin olla :jippikaijee:

Ken olit sinä, ken itsensä kuvasta tunnistanee, tarkkasilmäisimmät varjosta sormipystyn kohdistanee. Oli kyllä mahtava päivä ajella. Tuli enemmän ja vähemmän orgmoroja :grin:

sooooonz.jpg

Itse liikkeellä tuolla vihreällä wikaZ750kasalla. Nuo peilit menee kyllä vaihtoon.

Hyvää KEVÄTTÄ ! :orgmp::orgmp::orgmp::orgmp:

Viimeksi muokattu:
....joka paljastuit "poikaystäväsi" kanssa jo suoran toisestä päästä valkoisessa
farkkuskoodassa.... ja vastasit vielä hölmistyneenä morotukseen :bye:...
alkuillasta Kellokosken ja Mäntsälän välillä :grin:

Skunkki sanoi:
Myös kustavintiellä tänään iso customi näytti hiljennä merkkiä minulle ja siellähän niitä vuokkoja hetken päästä olikin. kiitos!

Millainen merkki se on :) Olis hyvä näin nyypänkin tietää :grin:

Org -tervehdys vastaanotettu nokian edenin lähettyvillä vähän 17:00 jälkeen tänään. Musta kyykkypyörä, taisi olla 2 pyöreetä etuvaloa ...

-vk-

..joka ajelit yhtä matkaa Tuusulanväylää Gustavelundin risteykseen saakka? Oranssi BMV, Hyrylän tienoilla valoissa moikattiin. Itselläni punainen er-5 alla.

Sunnuntaina joskus kahden ja viiden välissä Vihdin, Läyliäisten, Lopen ja Riihimäen hollilla hirveen, hirrrveen paljon org- ja normimorotuksia! Olipa keli :grin:

Tossa äskettäin (olisko ollut klo 11 jäljistä) bongattu Köydenpunojankadulla pari sysimustaa pyörää, jotka muistuttivat kovasti foorumilta tuttuja "Korppia" ja "Kotaria". Yamaha1, olitko se sinä, vai onko joku plagioinut :jpstyle:
Itse tulin vastaan mukavasti firman miellyttävän oranssilla pakulla :kääk:

Olitteko te ne pari nuorta miestä, jotka pysähtyivät kyselemään tilannetta ja lainailemaan työkaluja.
(omat ei ollut mukana :grin:)

Kiitosta, ei olisi onnistunut remontti tien päällä. Sellainen pikku aavistus tällä hetkellä.

Kiitos myöskin aika monelle autokuskille, jotka pysähtyivät kyselemään tilannetta.
Taisivat olla motoristeja :rakastunut:

Joka ajelit Kehä I:llä Tapiolan kohdilla länteen päin joskus n. 20:45 -kieppeillä. Pärrästäsi oli etuvalo pimeänä, kannattaa tarkistaa siis omasi...

unlit sanoi:
Tossa äskettäin (olisko ollut klo 11 jäljistä) bongattu Köydenpunojankadulla pari sysimustaa pyörää, jotka muistuttivat kovasti foorumilta tuttuja "Korppia" ja "Kotaria". Yamaha1, olitko se sinä, vai onko joku plagioinut :jpstyle:
Itse tulin vastaan mukavasti firman miellyttävän oranssilla pakulla :kääk:

:grin:KAS KAS, meidät on ilmeisesti bongattu. Juuri oltiin matkalla siihen ABC:lle lounaalle... :thumbup:

Tämän kauden ensimmäinen tunnistettava org-morotus havaittu tänään vähä ennen neljää Turun ohitustiellä. Olikohan pikkaisen jo Kaarinan puolella. Olit ajamassa Raisioon päin. Hämmennyin ja en keriny kattoa pyörää. Itte olin punaisella tuplaäksällä.

Pystyssä oleva sormi bongattu 28.4 Savitaipaleen keskustassa iltapäivästä, käännyit punavalkoisin nahkoin(?) torin kulmalta. Tulin samanvärisin varustein rärrällä vastaan.

Viimeksi muokattu:
Back