mattipoeka
www.mattipoeka.com
Kriisi sanoi:Kappas vaan, minähän se tosiaan siinäKyllä tuo joku orgin Kemoran päivä on ollut.
Jussi todennäköisesti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kriisi sanoi:Kappas vaan, minähän se tosiaan siinäKyllä tuo joku orgin Kemoran päivä on ollut.
mattipoeka sanoi:Jussi todennäköisestiSamoja päiviä ku ajoin sillä sinun 690 r:llä.

villho sanoi:Olitko se sinä, joka tulit tuossa pari tuntia sitten splittaillen Mechelininkadulla rinnalle liikennevaloissa jollain kyykyllä. Itsekin suosin splittailua ja siirryin kaistan vasempaan reunaan heti valojen vaihduttua, jotta sinulle jäi tilaa. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ollut jättää enää siellä hautausmaan kulman valoissa tilaa, sillä olin kääntymässä oikealle Ruoholahteen Itämerenkadulle ja vilkunkin pistin hyvissä ajoin päälle - tämä ei kuitenkaan estänyt sinua ohittamasta minua oikealta. Vain vaisto sanoi, että älä vielä käännä oikealle ja sieltähän sinä sujahditkin.
Tsiisus. Järki käteen nyt. Voit puolestani tehdä autojen kanssa näitä temppuja, mutta älä kikkaile, jos toisena osapuolena on pyörä![]()
.. ku ei se tunnusta tänne kuitenkaan et MINÄ se olin 
-Anu- sanoi:...joka tulit sunnuntaina 15.4 kello 18:13 vastaan Myrskyläntiellä (1605) jossain Askolan jälkeen Artjärven suuntaan, alla joku musta menopeli? Kauden eka sormimoro![]()
Grodin sanoi:Tampereella kalevan puistotiellä kukkakaupan/lähikaupan edestä lähti joku mimmi tummalla nakuducatilla, tässä jokunen päivä sitten![]()

jiipekki sanoi:Just heränneenä luin jotta tumma tyttö nakuna ducatilla![]()
bronchus sanoi:Eilen ilta-aikaan lintuvaarantiellä valko-sininen 1000 kiksu. Esittelit keulimistaitojas![]()

AJoe sanoi:Tuupakan tietämillä su 22.4 joskus 12-14 välillä tuli vastaan ehkä Suzukin GSF(?), valkosininen väritys näytti olevan ja selkeä etusormitervehdys tuli sieltä. Itse ajoin hopeisella Kawasakilla.