• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mattipoeka sanoi:
Jussi todennäköisesti :) Samoja päiviä ku ajoin sillä sinun 690 r:llä.

Juhannushan se oli, emännän ensimmäinen kerta radalla, josta hän kirjoitti ton jutun.
Mikäs sen parempi tapa viettää Juhannusta kuin ratapäivillä, Org nyt vaan lipsahti tonne juttuun, eihän haittaa...ketään.:;):

Tänään sai ajella miltei koko matkan Tku-Hki välillä sormi pystyssä. Vastaan ei kyl tainnu tulla kuin 1 yksisorminen tervehdys (ei se keskimmäinen).

Olitko se sinä, joka tulit tuossa pari tuntia sitten splittaillen Mechelininkadulla rinnalle liikennevaloissa jollain kyykyllä. Itsekin suosin splittailua ja siirryin kaistan vasempaan reunaan heti valojen vaihduttua, jotta sinulle jäi tilaa. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ollut jättää enää siellä hautausmaan kulman valoissa tilaa, sillä olin kääntymässä oikealle Ruoholahteen Itämerenkadulle ja vilkunkin pistin hyvissä ajoin päälle - tämä ei kuitenkaan estänyt sinua ohittamasta minua oikealta. Vain vaisto sanoi, että älä vielä käännä oikealle ja sieltähän sinä sujahditkin.

Tsiisus. Järki käteen nyt. Voit puolestani tehdä autojen kanssa näitä temppuja, mutta älä kikkaile, jos toisena osapuolena on pyörä :rant:

villho sanoi:
Olitko se sinä, joka tulit tuossa pari tuntia sitten splittaillen Mechelininkadulla rinnalle liikennevaloissa jollain kyykyllä. Itsekin suosin splittailua ja siirryin kaistan vasempaan reunaan heti valojen vaihduttua, jotta sinulle jäi tilaa. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ollut jättää enää siellä hautausmaan kulman valoissa tilaa, sillä olin kääntymässä oikealle Ruoholahteen Itämerenkadulle ja vilkunkin pistin hyvissä ajoin päälle - tämä ei kuitenkaan estänyt sinua ohittamasta minua oikealta. Vain vaisto sanoi, että älä vielä käännä oikealle ja sieltähän sinä sujahditkin.

Tsiisus. Järki käteen nyt. Voit puolestani tehdä autojen kanssa näitä temppuja, mutta älä kikkaile, jos toisena osapuolena on pyörä :rant:

olisit ajanut kiinni ja mennyt haastattelee et mitä ****** meinaat :grin: .. ku ei se tunnusta tänne kuitenkaan et MINÄ se olin :;):

...joka tulit sunnuntaina 15.4 kello 18:13 vastaan Myrskyläntiellä (1605) jossain Askolan jälkeen Artjärven suuntaan, alla joku musta menopeli? Kauden eka sormimoro :jippikaijee:

-Anu- sanoi:
...joka tulit sunnuntaina 15.4 kello 18:13 vastaan Myrskyläntiellä (1605) jossain Askolan jälkeen Artjärven suuntaan, alla joku musta menopeli? Kauden eka sormimoro :jippikaijee:

siinä 60 kympin pätkällä tuli orkidea vastaan:thumbup::thumbup:

Tänään klo 08:50 Hakamäentien X Mannerheimintien valoissa Pasilaan suuntaan kääntymässä eteläänpäin menevillä kaistoilla, alla punainen bläkkäri? Vannoutuneena Honda-miehenä meinasi tulla tippa silmään kun näki että siihen pyörä oli aika pahaan paikkaan jättänyt :(.

Itse pohjoiseenpäin olin ajamassa hinausautolla, ei siinä mun laitteessa vaan ole varusteet pyörien kuljettamiseen. Olisin muuten pysähtynyt. Tosin juttelin työkaverin kanssa joka loppujenlopuksi tuli avuksesi niin selvisi ilmeisesti apuvirralla... Hitto kun oisin tienny... :(. Akkuostoksille ja Honda tien päälle taas :thumbup: .

nooo.jpg

Tulit vastaan mustalla honda cxx lintusella org morolla. Meitä oli 3 kyykkyä ja 1 customi. Paikka kehä3 -> Mankki kohdilla :crash:

Tampereella kalevan puistotiellä kukkakaupan/lähikaupan edestä lähti joku mimmi tummalla nakuducatilla, tässä jokunen päivä sitten :thumbup:

Grodin sanoi:
Tampereella kalevan puistotiellä kukkakaupan/lähikaupan edestä lähti joku mimmi tummalla nakuducatilla, tässä jokunen päivä sitten :thumbup:

Just heränneenä luin jotta tumma tyttö nakuna ducatilla :grin:

Kevään eka .ORG-moro nähty Klaukkalassa tänään puoli kuuden aikoihin. :WAZAAP:
Ajelit Perttulaan päin valkoisella kyykyllä ja tulin sormi pystyssä vastaan punaisella cebarilla matkavarustuksessa.

Tuupakan tietämillä su 22.4 joskus 12-14 välillä tuli vastaan ehkä Suzukin GSF(?), valkosininen väritys näytti olevan ja selkeä etusormitervehdys tuli sieltä. Itse ajoin hopeisella Kawasakilla.

AJoe sanoi:
Tuupakan tietämillä su 22.4 joskus 12-14 välillä tuli vastaan ehkä Suzukin GSF(?), valkosininen väritys näytti olevan ja selkeä etusormitervehdys tuli sieltä. Itse ajoin hopeisella Kawasakilla.

Ajoin noihin aikoihin Kehä III itään sinisellä suzukilla (GSF 650S), tuosta etusormitervehdyksestä on paha mennä sanomaan, voi olla että olen sormea nostanut tietämättä sen erkoisempaa merkitystä (erikoistervehdyksiä)

kun varoittelit vastaantullessasi isolla customilla, tutka-autosta Auranlaakson kohdilla Raisioon johtavalla tiellä ( E 18 ) KIITOS :thumbup:

Täältä forumilta löytyi vastaus sormimorotukseen joka aikaisemmin aiheutti ihmetystä, tänään sellainen tuli Järvenperässä joskus yhden-kahden aikoihin. :jpstyle: Pyörä taisi olla KTM RC tai joku muu erikoinen.

Itä-Uudenmaan mutkapätkillä tuli tänään kymmenkunta .org-moikkaa. Viidennen jälkeen unohdin tarkemmat speksit. Mutta sinä se olit, kello 12-18 välisenä aikana, Porvoo-Liljendal-Ruotsinpyhtää-Elimäki-Kouvola -akselilla :) Me oltiin vajaan 10 pyörän poppoolla liikenteessä nauttimassa kevään mahtavimmasta päivästä :WAZAAP:

Back