• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
...sä?... Pörssellä Tampesterissa tänään ehtoopäivällä... Siihen tulit nylpyttään naapurikaistalle, valoissa kohti Nokiaa... niinkun olis kiirus liikkeelle... Ja koititkin siinä sitten rypistellä... OLITSÄ SILTI NIIIN HIDAS
033102bebe_1_prv.gif

Olitko se sinä, joka kävit tänään Viivin kanssa ajelemassa? Noh, miltäs ne Viivin (ajo)linjat näyttivät?
smile_org.gif

Olitko se sinä, joka pelästytit minut juuri äsken kehä 1:llä? Ajoit ihan saa*anan kovaa, kahden rampin kohdalla, pimeään mutkaan, jonon ohi. Hengenvaarallista touhua - annan tuntomerkit, että muut osaavat varoa: valkoinen pyörä ja kypärä, sininen ajoasu rähinäremmillä ja valkoiset sivulaukut.

Olitko se sinä, joka pelästytit minut juuri äsken kehä 1:llä? Ajoit ihan saa*anan kovaa, kahden rampin kohdalla, pimeään mutkaan, jonon ohi. Hengenvaarallista touhua - annan tuntomerkit, että muut osaavat varoa: valkoinen pyörä ja kypärä, sininen ajoasu rähinäremmillä ja valkoiset sivulaukut.
idea3.gif
sama kaahari nähty vantaalla.

jolle vilkuttelin valoja tänään 8-tiellä matkalla Turkuun päin ennen Mynämäkeä, toivottavasti et/ette jääneet sen valokuvavarsilenkkarikyttääjän haaviin siinä 50 alueella...

edit: ite kyllä liikkeellä sillä isollavihreelläkotilolla...

Olitko se sinä, jonka kanssa vaihdettiin org.-morot, lähellä Perniötä, Perniö-Tammisaari välilla tänään... ei kun eilen 12.30 aikoihin?  Tulit vastaan Tammisaaren suunnasta, tummalla (mustalla?) tourinki HD:lla.  Tais olla kyytiläinenkin tarakalla.  Mä olin liikkeellä tumman harmaalla, kolmella laukulla varustetulla naku boxerilla. Vaaleat ajohousut oli jalassa ja hopean harmaa Nolani keikkui hartioiden välissä.

Ehkä tuntia myöhemmin org-morotus tuli myös Hankoniementiellä, Hangon suunnasta tulevan Hopeisen, kokokatetun pyörän kuskilta.  Pyörän merkkiä en valitettavasti ehtinyt tunnistaa.  
062802moto_prv.gif

En tiiä kuka oli kun tänään klo 18 Vuosaaressa näytti että "himmaa".

Puotilassa olikin sitten aika rysä. Kiitti.

...komia org-morotus Harjunsalmella tännään n. klo 20.45 tai jottain sinne päin...en ehtiny pyörää tarkemmin katella. Ittellä valkonen kypärä ja valkoset hanskat. Jarruvalot välähtää usiammalla kulkijalla, niin tais sinullaki, olihan 70-alue  
tounge.gif

Ajoit siis Jämsän suuntaan, minä etelään. Iltalenkillä. Muutenki tuli paljon pyöriä vastaan Jämsä-Kuhmoinen välillä.

OrgiNainen tänään klo 13 kallvikin rantaan menossa? Istuin kivellä sinä ducati monsterilla? Oma ceepra kotona. MORO!

Olikohan b_tommi kun tuli Juvan suunnasta etelään joku hassunvärinen kypärä ja ajoasu päällä tänään joskus puolen kahdeksan maissa? Vissiin jostain reissusta tulossa kun laukut ja kaikki kiinni
wink.gif

Org morot tuli tänään keuruu-jkl välillä. Musta pyörä oli sinulla ja taisi ajoasukin olla tumma. Meikä saapui kaatosateesta ja teikäläinen suuntasi sitä päin. Kastuitko? Mulla keltainen kawa alla.

BTW.
Olitko se sinä joka soitit kyylät meikän perään kyseisellä pätkällä? EIvätpä voineet sakottaa
033102bebe_1_prv.gif
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää syy soittoosi
062802moto_prv.gif

Eilen joskus klo16 aikoihin tuli mahdollisesti Pandemia vastaan Porissa, Mäntyluodontiellä. Olit menossa Meri-Poriin päin ja minä tulossa pois, mustalla CBRllä. Yritin pikkasen sormea näyttää kun oli tutun näköinen "ilmalaiva" kuvajahtiketjusta  
biggrin.gif

Taisi olla myös emäntä kyydissä...

Oletko se sinä joka ajelet kolmostietä Hämeenkyrön ja Ylöjärven välillä arkisin aamulla puoli seitsemän-seitsemän aikaan H-kyrön suuntaan ja iltapäivällä ennen neljää takaisinpäin?

On vaan pistänyt silmään kun aina sama mopotin tulee vastaan, riippumatta siitä mihin aikaan mä lähden töihin.
biggrin.gif
Tuntomerkkeinä sulla on sininen mopo, Scottin takki ja mustavalkoiset camo-housut.

Ei olla moroteltu koska tuota reittiä mä ajan työmatkaa vain autolla. Silloin harvoin kun mopo on kunnossa ja sillä pääsen matkaamaan, ajan mutkaisempia reittejä.

Tänään bongasin sut ennen seitsemää Kolmenkulman ABC:n pihassakin.
tounge.gif

T: kyylä(kö?)

Joka jätti ducatin tänää porkkalantien ojaan? Toivottavasti sattu sitä karvaisempaa otusta enemmän ku kuskia! (jäljistä päättelin)
Kovasti oli jääny ojaa ku kangella prankkarit vääns ojasta!
thumbs-up.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back