..jollain keltaisella sportilla/matkasportilla jonka kanssa vaihdettiin .orggimorot 10-tiellä Turun ja Liedon välillä varmaan jossain 21:00 hujakoilla tänään. Meikäläinen mustalla Gixxerillä liikkeellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahtoiko olla sama joka eilen veti loppukahveilla parkissa olleiden Turun org letkalaisten ohi vihreellä, mikä-se-nyt-oli-kawasaki-vissiiin -mopolla, Naantalissa keulien, juuri tuohon puoli kymmenen aikoihin.joka tuli vihreellä ninjalla hytti pystyssä "vastaan" naantalin pikatietä turkuun päin? Itse ajoin siinä viereisellä nesteentiellä naantaliin päin.
Letkue hevosia, joilta ballit poistettu?Oliskohan ollut meitin Ruunaan letkue palautumassa etelään harhaanjohtajan johdolla..Neljän pyörän muodostelma Mikkelistä Lappeenrantaan päin joskus neljän jälkeen tänään, orggimorotuksia niin paljon ettei laskea kerennyt.![]()
Naapurin miehen kanssa ajeltiin vastaan.
Juu, koko lauma heppoja oli kätketty muoviluoteihinLetkue hevosia, joilta ballit poistettu?Oliskohan ollut meitin Ruunaan letkue palautumassa etelään harhaanjohtajan johdolla..Neljän pyörän muodostelma Mikkelistä Lappeenrantaan päin joskus neljän jälkeen tänään, orggimorotuksia niin paljon ettei laskea kerennyt.![]()
Naapurin miehen kanssa ajeltiin vastaan.![]()
Minä taisin olla. Pyöränä suzuki gs 500e.Olitko se sinä? Haminan Shellillä 8.7 about 22.30, lähdit mun perään mustalla kyykyllä(?), en ihan ollu hereillä ja missasin rampin![]()
Ite liikkeellä puna-musta-valkosella firebladella..