Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sillilän tiehaarassa oltiin kuvamassa juu....ja olitko se sinä joka huusit: moro Naakka
samaisen kirkkokansan paraatista, olin tien vieressä katselemassa.
En ehtinyt tunnistaa, mut moro moro![]()
Minähän se olin, ja pikkasen edempänä huomasin myös Seikkalu_R
tien vieres kuvailemassa jolle myös moikkasin, tunnistikohan sekään minua![]()
Ei vaan hirveästi ehtinyt huitomaan takaisin kellekkään kun kaikki kädet meni kuvaamiseen...![]()
Todistetusti siis pystyy tekemään ainakin kolme asiaa samaan aikaan, kuvaamaan, moikkaamaan ja istumaan kaiteella ilman että putoaa...Ei vaan hirveästi ehtinyt huitomaan takaisin kellekkään kun kaikki kädet meni kuvaamiseen...![]()
Kyl takasin moikkasit, oliko refleksi, vai kimalaisiako huidoit pois.![]()
Pikkurilli pystyssä.Sanokaapas tämmöiselle aloittelevalle .orgilaiselle että mikä on tämä org-morotus kun kovasti siitä puhutaan?
Tee haku sanalla "Tervehtiminen".Sanokaapas tämmöiselle aloittelevalle .orgilaiselle että mikä on tämä org-morotus kun kovasti siitä puhutaan?
Olinhan se minä(kin)...Olitko se SINÄ(kin)
Periaatteessa kuvaus sopisi minun pyörään (musta XX), ja sen hetkiseen olinpaikkaakin, joten saatoin olla minä.Tänään noin klo 15 aikoihin Kellonväylällä Haukiputaalla tuli vastaan musta kyykky (?) ja kuskilta olin bongaavinani .org-morotuksen. Itse olin moottoritielle päin menossa sinisellä Yamaha YBR -piikillä.