• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olinko Se Minä ?

RoRo sanoi:
Jonka kyytiläisellä oli tänään housut märkänä kun oli niin kivoja mutkia. Eikä satanut.:grin:
Ongelmaan on olemassa ratkaisu.
41787_296448777044_5391928_n.jpg

...joka vietti tänään upean syyspäivän nopeilla mutkilla mahtavassa seurassa? Kyllä :rakastunut:

Joka vetäs v...tu kauden 5dellä viimesellä kilsalla 600euron sakot....en kommentoi enempää..ei tarvii varmaan..:boring:

Joka luojan kiitos ei tavannut lihapiirakkareitiltään yhtään viranomaista. Ei tarttis koko poppoon varmaan ajella vielä ens kesänäkään :grin:

W-P sanoi:
Joka vetäs v...tu kauden 5dellä viimesellä kilsalla 600euron sakot....en kommentoi enempää..ei tarvii varmaan..:boring:

Olinko se minä, joka peräpäähän mustamaija ilmeisesti tykästyi kovinkin, kun se jäi ihastelemaan sitä ihan parin kymmenen kilometrin ajaksi. Onneks vauhti hipoi juuri tuossa vaiheessa kutakuinkin sallittua ja lisäksi huomasin perskärpäsen onnekseni ajoissa peilistä. Siinä sitä sitten mentiin mallioppilaana kuin inssiajossa... Onneks ei Maija tullut seuranhakuun jonkun niiden edeltävän viiden tunnin aikana O:-)

Ne muutamat vastaantulevat motoristit eivät muuten uskaltaneet edes moikata takaisin, liekö ajokaverilla ollut osuutta asiaan? Vastatassu heilui kyllä pitkin päivää takaisin, ennen ja jälkeen tämän.

Joka ei vielä ole hankkinut paksuja hanskoja pöllittyjen tilalle? Ihan pikkuisen meinaa sormia paleltaa noissa ei-vuorellisissa. Pakko oli pysähtyä ottamaan kuuma sumppimuki kouraan. Ulkona on 5 astetta :P

T: työmatkalainen

Joka vaihtoi öljyt ja suodattimen, tankkasi täyteen stabilointiaineella vahvistettua 98:a, pesi ja puunasi pyörän ja laittoi sen talviseisokkiin, jeps. Jatkuu keväällä 2013.:bye:

veikko h sanoi:
Joka vaihtoi öljyt ja suodattimen, tankkasi täyteen stabilointiaineella vahvistettua 98:a, pesi ja puunasi pyörän ja laittoi sen talviseisokkiin, jeps. Jatkuu keväällä 2013.:bye:
En se ollut minä.

:cruising:
iku

Joka tuli ensi kertaa ammattisiivoojien siivoamaan kotiini ja olin näkemästäni niin hyvilläni että pesasin pyörät valmiiksi talvitelakalle siirtoa varten ja ennen kaikkea avasin bissen palkitakseni itseni siivoojien loistavasta työstä ?

no olin :bisseä:

...jolla on vieroitusoireet alkaneet, joka on kironnut lämpimiä marraskuun säitä ja kolmatta (neljättä?) viikkoa talvisäilytyksessä olevaa prätkää, ja päätyi tänään ex tempore ajeluttamaan vaimoa parhailla prätkällä löytyneillä mutkateillä...autolla.

Homma meni jotenkin niin, että kun oltiin käymässä asioilla naapurikunnassa, niin ehdottelin viattoman oloisesti, että mennääs tällä kertaa tuosta ja seuraavaksi, että oikaistaanpa itseasiassa sen jälkeen täältä ja sen jälkeen ehdottelin jo, että "kierrettäiskö tuolta pieni lenkki, siellä on sellaista nättiä järvenrantatietä ja päästään sieltä (40 kilometrin jälkeen) suoraan kotiin".

Vieroitusoireisiin ei ehkä auttanut se, että autolla noita mutkia on tuskaisampaa ajella kuin prätkällä, kun jos ajaa kovaa, niin nojataan oviin ja jos ajaa hiljaa, niin tuntuu kuin uisi liisterissä. Mutta ne muistot...

Minähän se olin joka kävi duunissa pyörällä kun autolla ajaminen on tuskallisempaa murtuneen kylkiluun takia.
Kahteen otteeseen unohdin jostain ihmeen syystä laittaa kypärän remmit kiinni potan riisumisen jälkeen. Taisin olla niin innoissani kun taas muutaman päivän tauon jälkeen pääsin ajelemaan. :cruising:

Back