Tästä aiheesta tulikin mieleen kaverin perus-iskurepliikki:
"Moi! Käynks mä usein täällä?"
"Moi! Käynks mä usein täällä?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän nyt on vaan niin, että toisen pyörään tai autoon ei luojaparatkoon mennä koskemaan ilman lupaa. Saati sitten rikkomaan / pöllimään niistä osia.Olinko se minä joka käveli aamulla parkkipaikalle ja hieraisi unisia silmiään. Kyllä mä illalla kuivasin pyörän ja vedin suojapeitteen päällle. Tällä kertaa joku oli peitteen ystäliisesti poistanut mutta ei ollut laittanut sitä sivulaukkuun. Omituista toimintaa, oli varmaan suojalle tarvetta ja perse auki. Tänään ostin uuden suojan ja laitoin järeällä lukolla alhaalta kiinni. Seuraavalla kertaa apina joutuu vähän enemmän askartelemaan että saa suojan pyörän päältä pois. Joutuu rikkoon peitteen. Onko sitten enää kellään kivaa?![]()
Don't fuck with another man's vehicleSehän nyt on vaan niin, että toisen pyörään tai autoon ei luojaparatkoon mennä koskemaan ilman lupaa. Saati sitten rikkomaan / pöllimään niistä osia.Olinko se minä joka käveli aamulla parkkipaikalle ja hieraisi unisia silmiään. Kyllä mä illalla kuivasin pyörän ja vedin suojapeitteen päällle. Tällä kertaa joku oli peitteen ystäliisesti poistanut mutta ei ollut laittanut sitä sivulaukkuun. Omituista toimintaa, oli varmaan suojalle tarvetta ja perse auki. Tänään ostin uuden suojan ja laitoin järeällä lukolla alhaalta kiinni. Seuraavalla kertaa apina joutuu vähän enemmän askartelemaan että saa suojan pyörän päältä pois. Joutuu rikkoon peitteen. Onko sitten enää kellään kivaa?![]()
Millä me saamme sen taottua ihmisten päähän?![]()
Kuka vielä väittää, että moottoripyöräily ei oo koko perheen harrastus?