• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olinko Se Minä ?

Olinko se minä joka käveli aamulla parkkipaikalle ja hieraisi unisia silmiään. Kyllä mä illalla kuivasin pyörän ja vedin suojapeitteen päällle. Tällä kertaa joku oli peitteen ystäliisesti poistanut mutta ei ollut laittanut sitä sivulaukkuun. Omituista toimintaa, oli varmaan suojalle tarvetta ja perse auki. Tänään ostin uuden suojan ja laitoin järeällä lukolla alhaalta kiinni. Seuraavalla kertaa apina joutuu vähän enemmän askartelemaan että saa suojan pyörän päältä pois. Joutuu rikkoon peitteen. Onko sitten enää kellään kivaa?
033102bebe_1_prv.gif

Olinko se minä joka käveli aamulla parkkipaikalle ja hieraisi unisia silmiään. Kyllä mä illalla kuivasin pyörän ja vedin suojapeitteen päällle. Tällä kertaa joku oli peitteen ystäliisesti poistanut mutta ei ollut laittanut sitä sivulaukkuun. Omituista toimintaa, oli varmaan suojalle tarvetta ja perse auki. Tänään ostin uuden suojan ja laitoin järeällä lukolla alhaalta kiinni. Seuraavalla kertaa apina joutuu vähän enemmän askartelemaan että saa suojan pyörän päältä pois. Joutuu rikkoon peitteen. Onko sitten enää kellään kivaa?
033102bebe_1_prv.gif
Sehän nyt on vaan niin, että toisen pyörään tai autoon ei luojaparatkoon mennä koskemaan ilman lupaa. Saati sitten rikkomaan / pöllimään niistä osia.

Millä me saamme sen taottua ihmisten päähän?  
kaboom.gif

Olinko se minä, joka eron yhteydessä ei jaksanut ottaa vaivoikseen starttivikaista mopoa ja kärvistelee nyt pyöräkuumeessa? Vielä olis ajokautta jäljellä ja takapenkkikin kelpais paremman puutteessa....
tounge.gif

033102bebe_1_prv.gif
Sehän nyt on vaan niin, että toisen pyörään tai autoon ei luojaparatkoon mennä koskemaan ilman lupaa. Saati sitten rikkomaan / pöllimään niistä osia.

Millä me saamme sen taottua ihmisten päähän?  
kaboom.gif
Don't fuck with another man's vehicle

Olinko se minä, joka unohti yöksi avaimet virtalukkoon sekä kypärän mopon penkille  
withstupid.gif
Kaikki kuitenkin tallessa, mutta hyvin mä vedän  
baaa.gif

Olinko se minä joka kaadoin moponi parkkipaikalla sepelille, pysähdyin, mallasin hyvän paikan ja annoin mopon kaatua seisontatuen varaan jota en ollutkaan taittanut esiin. No onneksi tajusin oman jalkani ottaa alta pois ja mopoon tuli vaan sellaista pientä naarmua

Minäkö se liukastelin juuri Teollisuuskadun ja Jämsänkadun risteyksessä? Kyllä ne märät ratikkakiskot vaan on helvetin liukkaita. Tällä kertaa oli kaato tosi lähellä, ei meinaa vieläkään uskoa, ettei lipannutkaan
biggrin.gif

Olinko minä se idiiotti kenelle meinas käydä samoin erotuksella,että kokeilu mielessä piti avata märällä asfaltilla,vaikka lopputulokset tiedetään.Ja perähän siinä irtosi ooikein kunnolla.Idiootin tuuri pelasti tällä kertaa.

Olikon se minä, joka taas kerran kallan silloilla himmasin oikeaan aikaan
062802jumpie_prv.gif

Työmaan kohalla valopylvään takana seisoi kaveri tutka toisessa ja donitsi toisessa kädessä...niin, että korvat vaa näkyi
baaa.gif
huomasin sut!!! Ostakaa ensikerralla vaikka naamioverkkoa
biggrin.gif
pääsette paremmin piiloon
biggrin.gif

No ei mitään, hyvä vaan, että työmaan kohdalla valvotte. Mutta aika huvittavan näköistä touhua!!!!
buttrock.gif

Olinkohan se minä, joka otti viime pe-iltana Siuntion suunnilla sivutien risteyksestä vähän reippaamman kiihdytyksen uuden Fiat 500 Sportin perään? Tämän seurauksena tämä sporttikuski taisi vähän provosoitua, polki vauhtia 60:n alueella 100:n tuolle puolen, ohitti pyöräilijän mutkassa ja ajoi samassa yhteydessä poliisiautoa vastaan. Kissalan pojilla taisi olla Fiatin käyttämästä ajonopeudesta vähän sanomista, kun sen verran vauhdikkaasti käänsivät Mondeon ympäri. Laskin heidät ohi ja siinä pysäytettyä Fiatia ohittaessani vilkuttelin kuskille terveiset
biggrin.gif
Jos siis olin minä.

Olinko se minä joka täydessä mökkivarustuksessa olin ajelemassa mökille päin, pyörä sammu valoihin eikä enää starttaa? Kyllä.

Akku ostettu tänä vuonna, jotenkin alkaa vaikuttaa siltä et tossa fasussa ei laturi toimi.

Jäi nyt sit mökkireissu, työnsin käyntiin ja palasin himaan.
033102ass_1_prv.gif

Olinko se minä joka meinasi saada sydärin eilen sunnuntaina Vehmersalmen sillan Vehmerin puoleisessa päässä. Olin pysähtyneenä hetken keskellä siltaa ja minut ohitti joku customillaan ja hetken kuluttua olikin customi jäädä jyrätyksi mersun alle. Aikoi mesemummo ihan väkisin tulla tielle, onneksi kuitenkin customi väisti ja mesemummokin huomasi puolivälissä tietä kohti tulevan pyörän...

Olinko se minä joka katteli taivaalle ja tuhahti tyytyväisenä että satakoon ajelen silti.... hymy hyyty ...kurapökät kehittäny itteesä reiän alueelle
033102ass_1_prv.gif

Olinko se minä, jolle tuli vkl:na toistaiseksi tiukoin tilanne eteen matkalla Kajaanista Ouluun.  Klassisesti henkilöautoa ohittaessa oli tulla auto kylkeen ja ilman vilkkua tietysti.

Pitkä suora, josta lähdin kahden auton takaa ja päätin jatkaa ohitusta, kun suoraa oli jäljellä ja edessä vähän kauempana peräkärryllinen auto, perässään toinen auto.  Ei näyttänyt takimmainen ohi menevän, mutta juuri saavutettaessa teki pari nopeaa outoa koukkausta keskiviivalle.  Välittömästi tuon jälkeen sitten ilman vilkkua ohitukseen, kun olin jo limittäin rinnalla.

Onneksi sentään kiinnitti erityisen huomion tuolla viimehetken seilailuillaan, niin kerkesi jarruttaa alta pois.

Vähän kyllä pulssi nousi, vaikka olisihan tuossa ollut tilaa käydä omallakin kaistalla ohitusten välissä. Voisi sitä kuitenkin aina taakseen katsoa ja vilkkuakin koittaa käyttää.

Sehän nyt on vaan niin, että toisen pyörään tai autoon ei luojaparatkoon mennä koskemaan ilman lupaa.[/QUOTE]

Olinko se minä kun kilahdin työkaverille joka käynnisteli ja kaasutteli pyörääni työpaikan parkkipaikalla?

Minäkö se olin, joka edellisillan onnistuneen kaasarijumpan jälkeen taas toimivalla pyörällään innostu liian pitkälle testilenkille ja odotteli sitte Iitin kirkon parkissa tunnin bensaa.
Onneks on kiva vaimo, joka nuorimman päiväunilta herätettyään kiikutti autolla bensakanisterin paikalle.
Kuka vielä väittää, että moottoripyöräily ei oo koko perheen harrastus?

huh! olinko se minä, joka tänään ajeli sateessa 1 motaria kehä kolmoselta turkuun päin ja piti mennä sitte korjaamaan kesken kurvin ajolinjaa ja (ei näin ei ei) tietenki ulospäin väistäessä hirveetä lammikkoa niin jäi varmaan se parikytsenttiä ettenkö ajanu ulkokurvista kaiteeseen :S

Ei hemmetti että säikähin...

edit: voisin väittää että aikalailla alottelijan moka, mitä olenkin.

Olinko se minä joka ajoi Kuninkaantietä Porvoon suuntaan ja näki moottoripyöräpoliisin saman puolen bussipysäkillä valmiustilassa. Näytin himmaa, himmaa, chopperikuskille joka tuli vastaan lähellä Porvoon pään liikenneympyrää. Käänsin ympyrästä takaisin tarkoituksena kurvata Tyysterintien kautta vanhalle Porvoontielle ja takaisin Helsinkiin. Pian vastaan tuli iso sportti kaks päällä jä vilkautti valoja. Annetaan hyvän kiertää
062802moto_prv.gif

Back