Huomasin omasta pyörästä että ajovalo pitää sammuttaa jos hätävilkun laittaa päälle.. Mutta jos hätä tulee nii paita lähtee päältä sidetarpeiks.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lauennut pyörä on onkin helppo jättää käyntiinNo ainakin jätetään se pyörä käyntiin valot päällä. Ja jompaankumpaan suuntaan vilkku, kun ne hätävilkut puuttuu. Ehkä tielle päin, niin herättää huomion paremmin. Vaikka sakothan siitä sitten varmaan saa vilkun väärinkäytöstä.
![]()
Harvemmin taitaa laueta niin, että sähköt olisi pois pelistä...Lauennut pyörä on onkin helppo jättää käyntiinEikai sitä vilkkua nyt sentään tielle päin jätetä.![]()
Perseaukisena oma hätäliivi on entisen työnantajan ja siinä lukee työnantajan nimi isoilla heijastavilla kirjaimilla edessä ja takana logon kanssa....Seppo 02
"Hätävilkut on, ensiapupakkaus on, lamppu on, turvaliivikin on satulan alla."
HiTec
"Pyörän penkin alla kulkee näpsäkästi kokoontaiteltu heijastinliivi"
seventy fife
"Joskus laittanut heijastin liivit satulan alle ja ensiapu pakkauksen niin siellä saavat olla varoksi"
Utah
"Mulla on auton takapaksissa turvaliivi, on kerran joutunut vaihtamaan rengasta hämärällä tiensivussa kun autot vetää satasta ohi... parantaa kummasti näkyvyyttä. Voishan tuota pitää myös mopossa varalla jos jonnekin mahtuisi."
Voi kilin kellit sinä aikana kun kaivatte sitä turvaksenne ottamaa "liiviä/huomiovyötä" sieltä penkin alta, niin tulee paikallinen mummeli puolisokeena ja jyrää teitin vanhalla -67 mallin amatsoonillaan sinne ojan pohjalle kunnei nähnyt teitä.
Käsittääkseni parhaiten vissiin tuo turvalaite kulkisi päällä??olisi ainakin heti näkyvillä kun mopo tielle jättää.![]()
(miksi sitä edes kuljettaa mukana jollei käytä? On mulla turvaliivi mutta en voi käyttää ettei kaverit nää, mitähän ne ajattelis jos näkis mulla sellasen?)![]()
Toi on hyväMukana on vessapaperia, joten tarvittaessa voin mennä metsään kyykkypaskalle.