Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä oot saanut tietoon, että Kuopion ja Joensuun välillä mittaavat keskinopeutta? Onko näin ollut kauankin? Hyvä tietää nyt kun pyörä vaihtuu autoon lokakuun lopussa. Pyörällähän ajettaessa tuo ei hirveästi haittaa.Olen ollut siinä uskossa, että kuvaus alkaa 15 ylityksestä eteenpäin, ilmeisesti näin se ei sitten olekaan...Busalla selvinnyt sakoitta tähän mennessä![]()
scanialla tuli sitten otettua 85euroa 71@60, kameratolppa bongasi![]()
...niin ja Kuopion ja Joensuun välillä mittailevat jo keskinopeutta
Kaveri kävi kesäkuun lopulla kotilolla ajamassa tuon välin turhan joutuisasti, reilun parin viikon päästä tuli kutsu laitokselle, 80 alueella keskinopeus 110, ei ollut huomannut edes salamaa... tarkkaan en tiedä millä välillä mittaavat pisteet on, tuskin kaikki kamerat mittaa.Mistä oot saanut tietoon, että Kuopion ja Joensuun välillä mittaavat keskinopeutta? Onko näin ollut kauankin? Hyvä tietää nyt kun pyörä vaihtuu autoon lokakuun lopussa. Pyörällähän ajettaessa tuo ei hirveästi haittaa.Olen ollut siinä uskossa, että kuvaus alkaa 15 ylityksestä eteenpäin, ilmeisesti näin se ei sitten olekaan...Busalla selvinnyt sakoitta tähän mennessä![]()
scanialla tuli sitten otettua 85euroa 71@60, kameratolppa bongasi![]()
...niin ja Kuopion ja Joensuun välillä mittailevat jo keskinopeutta
No voi prkl... paska mäihä käynyt. Itsekin tulee ajettua tuota väliä paljon kun kotoisin olen kuopiosta, niin melkeinpä vähintään 2-3 kertaa kuukaudessa tulee käytyä. Mp:llä tuo ei haittaa, mutta kunhan tässä siirtyy kotilomieheksi niin sittenpä pitää tuo pitää mielessä.Kaveri kävi kesäkuun lopulla kotilolla ajamassa tuon välin turhan joutuisasti, reilun parin viikon päästä tuli kutsu laitokselle, 80 alueella keskinopeus 110, ei ollut huomannut edes salamaa... tarkkaan en tiedä millä välillä mittaavat pisteet on, tuskin kaikki kamerat mittaa.
Mutta faktaa on se, että sakko tulla räpsähti ja vielä ihan kohtuullisen iso.
Muutenkin tuo väli on kyllä todella tuskainen ajettava, suurin osa 80 rajoitusta, paljon myös 60.