• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko selvinnyt kesän sakoitta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j-10r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko selvinnyt kesän sakoitta? -

• Kyllä olen selvinnyt!

Ääniä: 0 0,0%
  • Varotuksen/sia olen saanut!

• En! (Setä sininen päätti laskun kouraan ojentaa)

• Ääniä yhteensä
    0
Kymmeniä tuhansia euroja on säästynyt tänäkin kesänä ennakoivalla ajotyylillä
biggrin.gif

Viimeeksi olikos nyt vuonna -93 vai -94.... Tosin tämän vuoden kilometritkin ovat niin vähissä ettei niillä edes voi ansaita sakkoja

Olen selvinnyt.
Töistä tullessa kotilolla kylläkin poliisisetä vilautti valoja vastaan ajaessaan.
Pudotin heti nopeutta, niin hyvilläni olin kun eivät sakottaneet.

Eipä ole sakkoja tullut. Kerran on joutunut puhaltamaan. Kerran käynyt tuuri. Kerran tuli disco-Skoda perään, mutta ohi kiisi Golffi, jolloin disco meni kiinni ja lähtivät varjostamaan varkku-Golffia. En tiedä miksi olisivat pysäyttäneet.

Kehä III:n sisäpuolella ja pääteillä tulee ajeltua hissukseen. Kehä III on varsinkin iltamyöhällä varsin tehokkaasti ansoitettu

Eipä ole tullut reiluun pariin vuoteen, tosin muutaman kerran on ollut enemmän "tuuria kuin ymmärrystä" mukana kun jostakin syystä vaan sattunut mitatessa olemaan limiittien sisäpuolella.
wink.gif
062802moto_prv.gif

Ei ole napsahtanut. Täytyy valita paikka ja aika missä veryttelee rannettaa. Ja railusti onnea matkassa...

En ole neljaan vuoteen saanut sakkoja.  Taalla kun niihin tulee lisaksi 3 pistetta paalle, ja 12sta menee kortti vuodeksi, joten kannattaa valttaa!
Onks tossa pistebonuksen keräyksessä aikarajaa?

Tälle vuodelle toistaseks selvitty pysäytyksissä puhalluksella.

Viime vuonnakin maksuläpykkä tuli syksyn viimeisillä sunnuntaiajeluilla, niin enpä hätiköi vielä tässä kohtaa vastauksen kanssa.
tounge.gif

Kertaalleen on tolppa välähtänyt, mutta kun olin liisari autolla liikkeellä, eivät ole (ilmeisesti) jaksaneet kaivella kuskia esiin. Muuten on vaan ollut pirun hyvä tuuri. Mikähän siinä on, ettei se rajoituksen nopeus tunnu millään riittävän? Pitänee varmaan vaihtaa vielä huonompaan, vanhempaan ja hitaanpaan vehkeeseen, niin tuntuu 60 tai 80km/h huimalta. :-)

Suullista varoitusta ja hyvää tuuria. Täytyy sanoa kyllä että tuo varoitus tehosi varmaan paremmin kuin sakot, siis vähensi höntyilyä typerissä paikoissa. Noh, en ikinä kyllä vedellyt missään Typerissä paikoissa joten ehkä sitten semityperissä.

ei ole tällasen sadekesän aikana paljoa ehtiny sakkoja otella (6500km ajettu)... kerran on setäsinisen kanssa rupateltu tien sivussa lopputulemana "hyvää päivän jatkoa"
062802jumpie_prv.gif

ja auto on niin routa että menee rankasti alinopeudeksi
biggrin.gif

Busalla selvinnyt sakoitta tähän mennessä  
ghostface.gif

scanialla tuli sitten otettua 85euroa 71@60, kameratolppa bongasi  
mad.gif
Olen ollut siinä uskossa, että kuvaus alkaa 15 ylityksestä eteenpäin, ilmeisesti näin se ei sitten olekaan...

...niin ja Kuopion ja Joensuun välillä mittailevat jo keskinopeutta
eikös esim hangontiellä "länärin jatkeella" olevat tolpat ole jo "nollatoleranssilla" on tullu niitä joskus mopolla vilkutettua
omg.gif

Eipa niita sakkoja ole ikina tullut (paitsi parkkisellaisia vuosia sitten). Tosin enpahan ole suomessa ajellut kuin ehka 300 paivaa koko elamani aikana eli voi johtua siita. Ehka ne taalla saarella on sitten vahan reilumpia noitten tutka paikkojen kanssa taikka sitten mulla on vaan kaynyt hyva munkki parikyt vuotta.
nixweiss.gif

Back